Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg har et litt vanskelig forhold til sex, nakenhet og det å slippe seg løs, pga det har jeg slitt mye med lysten og følelser knyttet til dette. 

Etter første fødsel tok det fem mnd før det ble normalt, og jeg har hele tiden hatt "lite følelse" der nede. Området har liksom ikke vært følsomt, og det har gjort det vanskeligere osv.. Jeg har kun hatt sex fordi jeg føler jeg må, og under andre graviditet, fikk jeg bare angstanfall og begynte å gråte osv.

Men nå etter andre fødsel, og første gang vi skulle gjennomføre samleie 6 uker etterpå, gikk det veldig fint. Det var veldig deilig, jeg fikk tom orgasme, og jeg føler at hele området har blitt mye mer følsomt på en god måte. 

Dette er jo bra for meg! Er dette normalt? Er det noen som har erfart at samleie er blitt bedre etter fødsel? Føler som jeg er kurert 😂 

Anonymkode: 9dbe0...65b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg opplevde også å få lettere orgasme etter fødsel nr to. Ikke at jeg hadde kjempevanskelig for det før heller, men nå er det enda lettere. Virker som om noe er endret, vet ikke om det er fysisk eller mentalt. Kanskje begge deler? 😁

Anonymkode: 5c150...b44

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bare født en gang, men ja! Definitivt bedre her. Mye mer følsomt. Før fødsel var klitoris alt som betydde noe, om jeg ble penetrert i tillegg spilte ingen rolle. Nå er alt så mye bedre med penetrering. Som om selve vagina har blitt mye mer følsom. Alt i alt er sex ti tusen ganger bedre.

Anonymkode: 6aea8...558

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hei! Jeg har et litt vanskelig forhold til sex, nakenhet og det å slippe seg løs, pga det har jeg slitt mye med lysten og følelser knyttet til dette. 

Etter første fødsel tok det fem mnd før det ble normalt, og jeg har hele tiden hatt "lite følelse" der nede. Området har liksom ikke vært følsomt, og det har gjort det vanskeligere osv.. Jeg har kun hatt sex fordi jeg føler jeg må, og under andre graviditet, fikk jeg bare angstanfall og begynte å gråte osv.

Men nå etter andre fødsel, og første gang vi skulle gjennomføre samleie 6 uker etterpå, gikk det veldig fint. Det var veldig deilig, jeg fikk tom orgasme, og jeg føler at hele området har blitt mye mer følsomt på en god måte. 

Dette er jo bra for meg! Er dette normalt? Er det noen som har erfart at samleie er blitt bedre etter fødsel? Føler som jeg er kurert 😂 

Du kan ha hatt vestibulitt eller vaginisme. Utløses særlig av pliktsex. En fødsel bruker å løsne opp slik fordi alle nerver og vev bygges opp på nytt

Anonymkode: dfb22...a46

AnonymBruker
Skrevet

Jeg opplevde også å få lettere orgasme etter fødsel nr to. Ikke at jeg hadde kjempevanskelig for det før heller, men nå er det enda lettere. Virker som om noe er endret, vet ikke om det er fysisk eller mentalt. Kanskje begge deler? 😁

Anonymkode: 5c150...b44

G-punktet mitt er ekstremt mye mer følsomt etter fødsel! Får vaginal orgasme titt og ofte

Anonymkode: dfb22...a46

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bare født en gang, men ja! Definitivt bedre her. Mye mer følsomt. Før fødsel var klitoris alt som betydde noe, om jeg ble penetrert i tillegg spilte ingen rolle. Nå er alt så mye bedre med penetrering. Som om selve vagina har blitt mye mer følsom. Alt i alt er sex ti tusen ganger bedre.

Anonymkode: 6aea8...558

Ææ, så moro! 🤩 Jeg er ikke TS, men håper inderlig det går den veien for meg også etter fødsel. 🙈 Per i dag greier jeg kun å komme ved hjelp av Womanizer, denne har rett og slett redda meg litt. Aldri greid å komme hverken før eller siden kun ved hjelp av hender/tunge, selv om det føles deilig.

Anonymkode: e3156...b01

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk et bedre sexliv etter jeg fikk barn. 

Anonymkode: f71da...c74

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid hatt et godt sexliv og alltid fått orgasme under sex. Etter å ha født mine tre barn har jeg likevel merket at sex faktisk føles enda bedre og at orgasmene kommer enda lettere, særlig g-punktsorgasmene. Alle som snakker om å ødelegge underlivet sitt ved å føde vaginalt kan ta seg en bolle, jeg ler hele vei til orgasmen.

Anonymkode: 378db...735

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ett år tok det før jeg synes sexen var god etter fødsel. Jeg ble for følsom rett og slett, det var ubehagelig. Men etter ett år så ble sexen mye bedre enn før fødsel! 😃 

Snart får vi nummer to, så er spent på hvordan det blir etter fødsel denne gangen. Er forberedt på at det kan ta en stund før god sex igjen. 

Anonymkode: 3d5f6...a8a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...