AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #1 Del Skrevet 7. juni 2021 Forrige gang jeg tok blodprøve var jeg under referanseområdet og hadde per definisjon leukopeni , hva kan det komme av? Anonymkode: 55aef...584 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #2 Del Skrevet 7. juni 2021 Hadde du vært syk i forkant? Nøytrofile granulocytter kan synke etter at kroppen har motarbeidet en virusinfeksjon. Du må også se sammenhengen med totalt antall hvite blodceller (leukocyttene) for at dette skal gi mening. Ingenting å bli bekymret for om verdiene er normalisert igjen i ettertid :-) Anonymkode: 446d2...b61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #3 Del Skrevet 7. juni 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hadde du vært syk i forkant? Nøytrofile granulocytter kan synke etter at kroppen har motarbeidet en virusinfeksjon. Du må også se sammenhengen med totalt antall hvite blodceller (leukocyttene) for at dette skal gi mening. Ingenting å bli bekymret for om verdiene er normalisert igjen i ettertid 🙂 Anonymkode: 446d2...b61 Takk for svaret. Jeg hadde ikke vært syk i forkant, i alle fall ikke sånn at jeg hadde symptomer på forkjølelse eller lignende, men det var nå i vinter. Det var totalen som var for lav, jeg vet ikke hvilke av dem som var for lav. Hvis jeg ikke merker noen symptomer på noe som helst og er ellers frisk og rask, så er det ikke noe jeg bør tenke på da? Anonymkode: 55aef...584 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #4 Del Skrevet 7. juni 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Takk for svaret. Jeg hadde ikke vært syk i forkant, i alle fall ikke sånn at jeg hadde symptomer på forkjølelse eller lignende, men det var nå i vinter. Det var totalen som var for lav, jeg vet ikke hvilke av dem som var for lav. Hvis jeg ikke merker noen symptomer på noe som helst og er ellers frisk og rask, så er det ikke noe jeg bør tenke på da? Anonymkode: 55aef...584 Du må enten legge inn tall her eller sjekke referanseverdiene selv på Fürst: https://www.furst.no/analyse-og-klinikk/referense/ Hadde det vært alvorlig ville legen tatt tak i det 😉 Anonymkode: 446d2...b61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå