AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #1 Skrevet 7. juni 2021 Har hatt litt angst om dagen, får oftest tankene før jeg skal legge meg. Tankene går alltid ut på at jeg er 24 år, enda ikke starta å studere pga visse grunner. Men skal selvfølgelig studere! Føler de fleste rundt meg er ferdig studert, noen har kjøpt leilighet med kjæreste osv. vet jeg ikke skal sammenligne meg med andre, men lett å gjøre det. Stresser litt med det at jeg begynner å bli «eldre». Og fortsatt ikke starta på noe studie.. har dere noen gode råd til en med en sånn irriterende angst som river litt i sjela om dagen. :// Anonymkode: ea35a...23d
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #2 Skrevet 8. juni 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Har hatt litt angst om dagen, får oftest tankene før jeg skal legge meg. Tankene går alltid ut på at jeg er 24 år, enda ikke starta å studere pga visse grunner. Men skal selvfølgelig studere! Føler de fleste rundt meg er ferdig studert, noen har kjøpt leilighet med kjæreste osv. vet jeg ikke skal sammenligne meg med andre, men lett å gjøre det. Stresser litt med det at jeg begynner å bli «eldre». Og fortsatt ikke starta på noe studie.. har dere noen gode råd til en med en sånn irriterende angst som river litt i sjela om dagen. :// Anonymkode: ea35a...23d Forstår godt hva du mener. Mitt råd er å ikke sammenligne deg med andre Det aller viktigste er hvordan du er som menneske Er 33 og har ikke fullført VGs eller har studert pga mine ting. Men er godt gift,har hus og fast jobb Kjente en som hadde en god jobb,men vedkomne er kriminell. Anonymkode: 6e7f7...658
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå