AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #1 Skrevet 7. juni 2021 Hallo Dere med små babyer som sover i samme seng som dere, hvordan gjør dere det med samleie? Legger dere baby i egen seng i samme rom, eller har dere ekteskapelig samkvem i et annet rom eller hva..? Føler det blir galt å gjøre slike ting med baby i samme rom..? Anonymkode: 0080f...2bb
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #2 Skrevet 7. juni 2021 Vi har ikke sex med barnet i rommet. Vi har sex alle andre steder enn der baby er. Anonymkode: 55bc5...eb6 4
boblevann Skrevet 7. juni 2021 #3 Skrevet 7. juni 2021 Hadde sex i et annet rom. Jeg var aldri komfortabel med å ha sex i samme rom som baby, selv om jeg ikke dømmer de som er det. For oss ble det feil. Så vi hadde sex andre steder 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #4 Skrevet 7. juni 2021 Vi hadde ikke baby i vår seng, men i en bedside crib, og vi klarte ikke å ha sex mens baby sov i samme rom. 🙈 Ble absolutt mer sengeaction etter at baby flyttet inn på eget rom rundt 6-7 mnd. Anonymkode: 495c6...f6e 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #5 Skrevet 7. juni 2021 Takk for svar 😊 da vet jeg mer hva som er normalt ☺️ Anonymkode: 0080f...2bb
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #6 Skrevet 8. juni 2021 Mange som gjør det i samme seng Anonymkode: 3ba6d...fd0 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #7 Skrevet 8. juni 2021 Mannen har sovet på eget rom, så har hatt sex i hans seng 😄 Anonymkode: 391d4...42e 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #8 Skrevet 8. juni 2021 Vi har hatt sex i resten av huset. 😉 Anonymkode: 87ca7...f49
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #9 Skrevet 8. juni 2021 Vi hadde klistremerkebaby, så det eneste som fungerte var å legge babyen i egen seng (som hn aldri sov i, fordi hn var klistremerke og måtte sove helt oppi meg) og gi hn masse leker når hn var våken, mett og blid. Da kunne hn holde på alene en stund, når hn så vi var i rommet. Vi foretrakk selvfølgelig ikke å ha sex i samme rom som babyen, men det var liksom ikke noe alternativ å la babyen ligge i et annet rom å hylskrike eller å ikke ha sex av og til. Anonymkode: 4ff61...7d3 12
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #10 Skrevet 8. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi hadde klistremerkebaby, så det eneste som fungerte var å legge babyen i egen seng (som hn aldri sov i, fordi hn var klistremerke og måtte sove helt oppi meg) og gi hn masse leker når hn var våken, mett og blid. Da kunne hn holde på alene en stund, når hn så vi var i rommet. Vi foretrakk selvfølgelig ikke å ha sex i samme rom som babyen, men det var liksom ikke noe alternativ å la babyen ligge i et annet rom å hylskrike eller å ikke ha sex av og til. Anonymkode: 4ff61...7d3 🤢 Anonymkode: b0e6e...2a5 4
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #11 Skrevet 8. juni 2021 Hadde sex mens baby sov i bedside crib. Tror det er helt normalt, de skjønner jo ikke noe av det uansett om de skulle våkne Anonymkode: 36108...6b3 6
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #12 Skrevet 8. juni 2021 Husker dere at foreldrene deres hadde sex på rommet da dere var baby? Nei? Pul ivei, ungen kommer jo ikke til å huske noe av det uansett. Anonymkode: ea9cd...dbb 19
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #13 Skrevet 8. juni 2021 17 minutter siden, AnonymBruker said: Husker dere at foreldrene deres hadde sex på rommet da dere var baby? Nei? Pul ivei, ungen kommer jo ikke til å huske noe av det uansett. Anonymkode: ea9cd...dbb Problemet er ikke ungen, jeg vet at en baby ikke husker noe, men JEG vet at babyen ligger der og da klarer jeg overhodet ikke å slappe av og ha sex Det blir helt fullstendig feil for meg. Anonymkode: 495c6...f6e 7
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #14 Skrevet 8. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): 🤢 Anonymkode: b0e6e...2a5 Unnskyld meg? Babyen hverken så noe upassende eller husker å ha sett noe. Du tenker man heller skal la være å ha sex på ett år eller kjøre på med full skrikekur på ungen, da eller? Vi hadde stort sett kun sex én gang i måneden, så det var ikke sånn at vi stadig vekk holdt på med babyen i samme rom. Anonymkode: 4ff61...7d3 9
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #15 Skrevet 8. juni 2021 Dette minner meg om den klassiske tråden hvor det var en bruker som fortalte at hun hadde hatt sex mens hun ammet. Den tok av. Anonymkode: 31a3f...fe5 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #16 Skrevet 8. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dette minner meg om den klassiske tråden hvor det var en bruker som fortalte at hun hadde hatt sex mens hun ammet. Den tok av. Anonymkode: 31a3f...fe5 Hvordan minner denne tråden deg om det? Men jeg vil uansett si det er ganske drøyt å ha sex, mens en ammer. Anonymkode: 55bc5...eb6 2
Idiot007 Skrevet 8. juni 2021 #17 Skrevet 8. juni 2021 Vi har 5 unger i huset, 2 nyfødte. Samleie er like viktig for begge parter. Vi gjør d i samme rom som babyer men da går d roligere for seg under dynen. Ellers har vi et gjesterom som kan brukes. Vi har hatt samleie mens barnet ligger i armene og drikker melk, til og med blir ridd mens jeg ga flaske, det var fantastisk. Babyer skjønner jo ikke dette. Er mor og far lykkelig er Barna fornøyd. Sikkert mange som skriver det dette er galt, men vi føler vi har godt oppdratte barn og ingen krangling i hus. Bare å fortelle hvor dårlige foreldre vi er, jeg er stolt. 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #18 Skrevet 8. juni 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvordan minner denne tråden deg om det? Men jeg vil uansett si det er ganske drøyt å ha sex, mens en ammer. Anonymkode: 55bc5...eb6 Fordi dette med store hus og mange soverom er et moderne vestlig fenomen. De fleste steder i verden og opp gjennom historien sover familier sammen og da sier det seg selv at man har sex i rom med barn tilstede. Derfor er det merkelig at noen i det hele tatt kan problematisere sex i samme rom som et spedbarn. Anonymkode: 31a3f...fe5 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #19 Skrevet 8. juni 2021 8 minutter siden, Idiot007 said: Vi har 5 unger i huset, 2 nyfødte. Samleie er like viktig for begge parter. Vi gjør d i samme rom som babyer men da går d roligere for seg under dynen. Ellers har vi et gjesterom som kan brukes. Vi har hatt samleie mens barnet ligger i armene og drikker melk, til og med blir ridd mens jeg ga flaske, det var fantastisk. Babyer skjønner jo ikke dette. Er mor og far lykkelig er Barna fornøyd. Sikkert mange som skriver det dette er galt, men vi føler vi har godt oppdratte barn og ingen krangling i hus. Bare å fortelle hvor dårlige foreldre vi er, jeg er stolt. Det var og noe å være stolt over! hvordan klarer dere å være seksuelle, eller klare å ha sex mens dere holder et barn? At du blir våt og kåt i slik situasjon er for meg ubegripelig! barnet sover jo, alltid en mulighet å ha sex. Men stolt over å ha Sex mens du holder babyen din? Ok.. Anonymkode: 3a547...9b6 12
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #20 Skrevet 8. juni 2021 Just now, AnonymBruker said: Det var og noe å være stolt over! hvordan klarer dere å være seksuelle, eller klare å ha sex mens dere holder et barn? At du blir våt og kåt i slik situasjon er for meg ubegripelig! barnet sover jo, alltid en mulighet å ha sex. Men stolt over å ha Sex mens du holder babyen din? Ok.. Anonymkode: 3a547...9b6 Forstår nå at du er mann, men samme sp står til deg og mor til barna Anonymkode: 3a547...9b6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå