Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er ting i livet jeg tolererer. Jeg vet at å irritere folk er en del av naturen. Men vet du hva. Ser jeg en kødd spise på kamera. Så skrur jeg det av. Blir sykt provosert av det. Spesielt om det er en lav energi hipster bombs.  Hvis jeg ser en hipster spise nudler og dritt foran et kamera. Så sendr jeg Trump videoer av han spise en pizza :P

Fordi oftest er det liberale som er lav energi uten hensyn og spiser foran web kamera. Så det er vel nok til å gjøre de sur.

Har vært noen liberale manginas som har laget kødde videoer. Men jeg sender denne uansett bare for å kødde mer. Massivt med spam

Anonymkode: e90b5...33b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Please KG, ta vekk brukeren til denne Karen.

Anonymkode: 73e82...f48

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så utrolig enig!

Det fikk meg til å komme på en kollega som ikke eier selvinnsikt om dagen, i denne "teams-verdenen" vi lever i. Vedkommende spiser med headsett/mikrofonen PÅ, i møter.

Etter godt over et år på hjemmekontor med faste møter er dette sjelden vare, men denne personen er helt "blåst" spør du meg, vi jobber tross alt i en teknologibedrift - kan ikke skylde på at "jeg forsto ikke".. :P 😂

Anonymkode: 5982c...fe3

AnonymBruker
Skrevet

Kort sagt; man spiser ikke på webcam, og man spiser i hvert fall ikke med en forbanna mikrofon rett foran kjeften.

Anonymkode: 5982c...fe3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...