Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kvinne i begynnelsen av 30-årene her. Jeg er så sliten av å date og alle skuffelsene som det fører med seg. Det er aldri noen forhold som klaffer og jeg begynner å bli bekymret for at jeg vil ende opp alene. Jeg har alltid likt å date, men akkurat nå byr det meg i mot. Jeg blir rett og slett stresset av det. Tankene mine kverner hele tiden. Jeg er så redd for å ende som alene. Alle rundt meg etablerer seg, men ikke jeg. Begynner å tro at jeg ikke er bra nok. Jeg har en god jobb, god økonomi, mange gode venner, en god helse, tar utdanning og elsker å reise. Klarer likevel ikke å glede meg over noe for tiden, for jeg er så redd for at jeg vil ende opp aleine. Har noen hatt en datingpause? Tips til å lykkes med den?

Anonymkode: 11194...bcb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du må ikke sammenligne deg selv med menneskene rundt deg. Jeg skjønner at det kan påvirke deg, men det gjør ikke akkurat frykten for å ende opp alene noe bedre? Samtidig, så burde du virkelig prøve å legge den frykten av å ende opp alene til side. Det påfører deg kun unødvendig stress, og du må ikke la dette knekke selvtilliten din. 

I tillegg, viser du her at du gjør det bra karrieremessig og er stabil, og bare det i seg selv er svært gode trekk. Så da ligger det i mer i hvilke menn du drar på date med, ettersom at du sier at du blir skuffet og at dere ikke klaffer? Er dere ikke på samme bølgelengde? For forskjellige personligheter? Jeg regner med at du innerst inne vet hva ser etter i en mann, og dette burde være en som ikke er for lik deg, men heller ikke for ulik deg. 

Anonymkode: 5a2a4...157

Skrevet

Du er deg, de rundt deg er de dem er. Det er viktig å huske på. 

Kanskje en pause ikke er så gale? Fokuser på deg selv og ikke bare tanken om å finne noen. Man sier det er når man minst venter det, at det skjer. 

Skjem deg selv bort, gi deg selv den kjærligheten du vil gi andre! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...