Regiakakao Skrevet 7. juni 2021 #1 Skrevet 7. juni 2021 Middag: et hamburger brød, en karbonade med Bernaise smør Kvelds: en karbonade med løk og ketchup og riskaker med smør og brunost, smør og kyllingpålegg, smør og ost Cola uten sukker er dette grei mengde?
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #2 Skrevet 7. juni 2021 Hvis du tenker på kalorier; kanskje? Hvis du tenker på kosthold generelt er det altfor mye usunt, og ikke noe med næring omtrent. Anonymkode: 7b7f2...a43 3
Regiakakao Skrevet 7. juni 2021 Forfatter #3 Skrevet 7. juni 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Hvis du tenker på kalorier; kanskje? Hvis du tenker på kosthold generelt er det altfor mye usunt, og ikke noe med næring omtrent. Anonymkode: 7b7f2...a43 Kan dessverre ikke styre middag siden jeg bor hjemme. Har itilegg lite matlyst så prøve å få i meg næringstett mat.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #4 Skrevet 8. juni 2021 Regiakakao skrev (3 timer siden): Kan dessverre ikke styre middag siden jeg bor hjemme. Har itilegg lite matlyst så prøve å få i meg næringstett mat. Spør om familien din kan legge til litt grønnsaker til middagen da. Og kostholdet ditt er ikke næringstett, kun energitett. Anonymkode: 7b7f2...a43 1
Regiakakao Skrevet 8. juni 2021 Forfatter #5 Skrevet 8. juni 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Spør om familien din kan legge til litt grønnsaker til middagen da. Og kostholdet ditt er ikke næringstett, kun energitett. Anonymkode: 7b7f2...a43 Spiser grønnsaker til middag så?men, kan ikke spør for mye for da begynner foreldrene mine å lure i og meg at jeg har en spiseforstyrrlse
Matas Skrevet 8. juni 2021 #6 Skrevet 8. juni 2021 Kjære trådstarter, Denne tråden stenges, da den bryter med retningslinjene for dette rommet. * Diskusjoner om daglig inntak under 1500 kcal kan bli ryddet. Kosthåndboken til Helsedirektoratet anbefaler en reduksjon på 500-1000 kcal daglig i forhold til energibehov, for å oppnå vektreduksjon ved overvekt. * Tråder hvor trådstarter ber om råd til å bli undervektig ifølge BMI-kalkulator vil bli stengt. BMI er ikke likt for alle og man kan gjerne diskutere hvorvidt det er et godt mål for absolutt alle, men vi anser det som en god nok grense for hvor langt man kan gå med å gi råd for å gå ned i vekt. Vi anbefaler også at du tar kontakt med din fastlege eller annet helsepersonell for å få en profesjonell oppfølging og/eller svar på spørsmålene dine. - Matas, mod.
Anbefalte innlegg