AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #1 Skrevet 7. juni 2021 La oss være i fred, slutt med perverse anklagelser og bare ha dere vekk! Dere liker oss ikke, og vi liker ikke dere heller, så fuck off!! Dere er kvalme folk! Anonymkode: 63522...497 6
Adrenalina1 Skrevet 7. juni 2021 #2 Skrevet 7. juni 2021 Det er sikkert gjensidig. Kan ikke vente å få respekt slik du ordlegger deg. 12
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #3 Skrevet 7. juni 2021 Adrenalina1 skrev (Akkurat nå): Det er sikkert gjensidig. Kan ikke vente å få respekt slik du ordlegger deg. Homofober hater oss fordi vi er homofile. That's it. Etter 30 år gidder jeg ikke lenger å bry meg om hvordan jeg snakker til dem så respektløse og motbydelige som de er! Anonymkode: 63522...497 8
AlisonDiLaurentis Skrevet 7. juni 2021 #6 Skrevet 7. juni 2021 Enig med deg, TS! Det kan kanskje virke som mange er homofobisk om man leser mye her inne hvor man kan diskutere anonymt og da er terskelen for å fremme sine holdninger lavere. Ute i virkeligheten derimot er nok ikke det så mange. Det er bare at homofober overøser de som er homovennlige her inne. 7
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #7 Skrevet 7. juni 2021 Hannah80 skrev (Akkurat nå): Hva har hendt? Oppvekst, erfaringer senere og KG. Anonymkode: 63522...497 1
AlisonDiLaurentis Skrevet 7. juni 2021 #8 Skrevet 7. juni 2021 Hannah80 skrev (2 minutter siden): Hva har hendt? Les Pride tråden og denne her Så er det noen som går så langt til å sammenligne homofile med å være pedofil 3
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #9 Skrevet 7. juni 2021 AlisonDiLaurentis skrev (Akkurat nå): Les Pride tråden og denne her Så er det noen som går så langt til å sammenligne homofile med å være pedofil Kommentarene er en ting, men at de værste homofobene får så mange likes. Fy faen! Anonymkode: 63522...497 6
Tiuren Skrevet 7. juni 2021 #10 Skrevet 7. juni 2021 Homofobe, er det alle som stiller spørsmål rundt PRIDE og FRI men ikke har noe imot homofile medmennesker? Eller er det de som hater homofile og homofili? 7
Gjest Jaconandersen Skrevet 7. juni 2021 #11 Skrevet 7. juni 2021 Hadde nok ikke vært noe problem om en ikke hele tiden skal trykke det opp i tryna våre.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #12 Skrevet 7. juni 2021 Jaconandersen skrev (Akkurat nå): Hadde nok ikke vært noe problem om en ikke hele tiden skal trykke det opp i tryna våre. Takk det samme. Hadde ikke vært noe problem å være homofil hvis ikke dere hadde trykket seksualiteten deres opp i trynet vårt fra vi er barn. Anonymkode: 63522...497 7
Silva Pluvialis Skrevet 7. juni 2021 #13 Skrevet 7. juni 2021 Jaconandersen skrev (1 minutt siden): Hadde nok ikke vært noe problem om en ikke hele tiden skal trykke det opp i tryna våre. Jeg fatter ikke hvorfor folk blir så provosert av at homofile stikker seg fram? Hvorfor provoserer det så veldig? Har de skadet deg på noen måte? Eller hvorfor vil du at de skal gjemme seg vekk? 7
Silva Pluvialis Skrevet 7. juni 2021 #14 Skrevet 7. juni 2021 AlisonDiLaurentis skrev (16 minutter siden): Les Pride tråden og denne her Så er det noen som går så langt til å sammenligne homofile med å være pedofil Det har jeg også vært borti. Psykelig å sammenligne homofili med pedofili. Utøvende pedofili gir livslange skader, og fører også til tilfeller av død. Overgrep er jævelskap. Kan aldeles ikke sammenlignes med pedofili. Hvem er det homofile skader, i motsetning til pedofile? 5
skreppamedleppa Skrevet 7. juni 2021 #15 Skrevet 7. juni 2021 (endret) Jeg har sett den om pride flagg vokse seg større og større i dag, og beklager men jeg bare orker ikke gå inn i den. Jeg orker ikke gå inn i det hatet, de fordommene, den ekkle stanken av idiotiske meninger som garantert florerer i tråden.. Den uhyggen, de gamle utdaterte holdningene, de sære og primitive meningene som bare er drevet av kunnskapsløshet og stigma.🏳️🌈 men respekt til de av dere som orker. Virkelig!!!! Selv skal jeg feire pride her i Bergen hele uken og så skal jeg og venninne til Oslo og feire pride der.. Ennda jeg er hetro som bare det.. Jeg skal ha det gøy og vise min fulle og hele støtte i denne fantastiske måneden som er blitt en unik tradisjon🏳️🌈 All ære til alle de normale gode mennesker som står opp mot hat og fordommer og inntoleranse🏳️🌈 Go pride måneden🏳️🌈 Endret 7. juni 2021 av skreppamedleppa 8
Tiuren Skrevet 7. juni 2021 #16 Skrevet 7. juni 2021 7 minutter siden, AnonymBruker said: Forskere har funnet ut at grunnen til at det finnes homofile dyr er fordi det ikke skal bli for mange av samme art. Det gjelder tydeligvis mennesker også, men dere har tvunget oss i tusenvis av år til å leve i heterofile forhold. Og nå dør planeten snart av overbefolkning. Det kan vi takke heterofile homofober for. Anonymkode: 63522...497 Spennende teori, den har jeg ikke hørt før. Hvor finner jeg mer om dette? 1
Problemløseren Skrevet 7. juni 2021 #17 Skrevet 7. juni 2021 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): La oss være i fred, slutt med perverse anklagelser og bare ha dere vekk! Dere liker oss ikke, og vi liker ikke dere heller, så fuck off!! Dere er kvalme folk! Anonymkode: 63522...497 Hvem er dere? Hvem er det som er homofobe? Hvem er du så sinna på? Hva har de gjort deg? De fleste bryr seg ikke om folk er homo eller hetero 4
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #18 Skrevet 7. juni 2021 Problemløseren skrev (Akkurat nå): Hvem er dere? Hvem er det som er homofobe? Hvem er du så sinna på? Hva har de gjort deg? De fleste bryr seg ikke om folk er homo eller hetero Joda, gå inn på de andre trådene her så ser du. Anonymkode: 63522...497 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #19 Skrevet 7. juni 2021 Kjære ts, kan jeg spørre deg om noe? Anonymkode: dfcf0...903
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #20 Skrevet 7. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kjære ts, kan jeg spørre deg om noe? Anonymkode: dfcf0...903 Hva da? Anonymkode: 63522...497
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå