Gå til innhold

Hvordan ta intiativ til sex?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

^^^

Anonymkode: c1f10...616

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan spørre: "Skal vi pule?" 

Anonymkode: 0569a...edd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det var lite info. Er du i forholdt? Kem skal du spørre?

Anonymkode: 50177...091

AnonymBruker
Skrevet

lurer på det samme selv! vi ønsker  begge mer sex og kan tekste/snakke kjempemye om sex og hva vi ønsker å gjøre. men når det kommer fra punktet å snakke og ønske det til å faktisk utføre det er vi dårlige. vi er begge fornøyd så lenge vi får startet. 

har vært sammen lenge og dette har vært vår utfordring siden etter "hvetebrøddagene" 

for ingen av oss fungerer det særlig å "avtale" men samtidig så går vi ikke videre på kos. det har fungert at vi tidligere på dagen snakker om at vi vil gjøre noe senere, men ikke så lett å legge opp til dette i hverdagen når begge er travle i jobb. 

Anonymkode: 4b315...201

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det var lite info. Er du i forholdt? Kem skal du spørre?

Anonymkode: 50177...091

vi er ikke i forhold. Vi ble kjent på en datingsapp for noen år tilbake. Ingen søkte etter noe mer enn lek og vennskap på den tiden, men pga avstand ble det vanskelig å møtes. Men de siste åra så har vi møttest oftere og vi blir bare flinkere til å møtes. Og vi snakker bare mer og mer om sex for hver gang vi møtes og går dypere og dypere inn i tema. Vi har en veldig god kjemi sammen. Og vi søker fortsatt etter det samme.   

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Smile lekent, ta hånden hans , se han i øynene og kyss han.   :P Vanskeligere er det vel ikke?

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Og vi snakker bare mer og mer om sex for hver gang vi møtes og går dypere og dypere inn i tema. Vi har en veldig god kjemi sammen. Og vi søker fortsatt etter det samme.   

Jeg og en tidligere bekjent begynte med det samme snakket da vi begge hadde vært single en stund. Ingen av oss ønsker noe seriøst akkurat nå pga omstendigheter på hver vår kant, men vi var enige om at vi hadde lyst til å ha sex med hverandre. Siden vi begge forstod at det fort kunne ble kleint, bestemte vi oss på forhånd at vi bare skulle treffes og ikke nøle. Rett inn døra, rett på sak. Det funket helt fint, det - til tross for at begge egentlig var skikkelig nervøse :). Bare gå for det! 😊 

Anonymkode: 74502...b2e

• Liker 1
Skrevet
Mysticgirl skrev (9 timer siden):

Smile lekent, ta hånden hans , se han i øynene og kyss han.   :P Vanskeligere er det vel ikke?

"Det enkle er ofte det beste" iflg Rema1000, deg, meg og mange andre🤭

Jeg legger meg på ryggen på hennes side av senga, får jeg et "Flytt deg" er hun ikke i humør for sex. Som regel skrever hun og legger seg oppå meg... det er jo et sikkert tegn.

For å få henne til å flire, tar jeg kuken og gjemmer den mellom bena. når hun da skal til å runke meg, er det jo ingenting der😅

• Liker 2
Gjest Mysticgirl
Skrevet
Bamseklemmer skrev (14 timer siden):

"Det enkle er ofte det beste" iflg Rema1000, deg, meg og mange andre🤭

Jeg legger meg på ryggen på hennes side av senga, får jeg et "Flytt deg" er hun ikke i humør for sex. Som regel skrever hun og legger seg oppå meg... det er jo et sikkert tegn.

For å få henne til å flire, tar jeg kuken og gjemmer den mellom bena. når hun da skal til å runke meg, er det jo ingenting der😅

Det brukte en ex av meg å gjøre også 😂

AnonymBruker
Skrevet
Mysticgirl skrev (På 9.6.2021 den 21.22):

det gjør vi til daglig.. det leder ikke til sex.. så vanskeligere er det. 

Anonymkode: c7eb0...b09

• Liker 1
Gjest Mysticgirl
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Bare å lede han inn på soverommet og stryke over han, slenge han i sengen og kle av han :) 

Skrevet
Mysticgirl skrev (9 minutter siden):

Bare å lede han inn på soverommet og stryke over han, slenge han i sengen og kle av han :) 

...ellers så kan du jo skli ned rekkverket på loftstrappa et 2-3 ganger... får du spørsmål om hvorfor du gjør det? er det bare å si at du varmer opp kveldsmaten😅

Neida, men jeg bruker ofte humor som forløper til sex, da blir ikke skuffelsen så stor hvis det ikke fører til sex. Jeg fleiper stort sertt over det også, får jeg ikke noe en dag øker sjansene neste dag. Så det er ingen krise å vente heller, for det andre har jeg jo mulighetene til å onanere.

Hvis du ikke vil bruke humor, kan du TS kle deg litt lettkledd eller litt utfordrende? sørg for å lukte godt og pjuske han i nakken? Kanskje er han dårlig på å ta hint? Da må du nok snakke med han.

Jeg og ei tidligere venninne laget koder for sex... jeg masserte en føflekk på armen hennes med godfingern, på samme måte som jeg masserte klitten hennes... og når hun var lysten,  kysset hun gofingeren min og himlet med øynene... vi forsto hverandre veldig godt🙄🥰

Gjest Fnuggolina
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Da gjør du først det, og SÅ setter deg over ham i stolen/sofaen.

Står han gjør du det samme - men tar på en mer befølende måte om han ikke trekker seg bort. Altså også retning underliv. 

Eller du går bort til ham uten truse på, tar hånden hans osv. 

Eller du sier «jeg har lyst på deg, kle av deg». 

Eller du setter deg på kne foran ham og initierer oralsex. 

For eksempel. Man må bare gjøre, ikke tenke så mye. 

AnonymBruker
Skrevet
Fnuggolina skrev (51 minutter siden):

Da gjør du først det, og SÅ setter deg over ham i stolen/sofaen.

Står han gjør du det samme - men tar på en mer befølende måte om han ikke trekker seg bort. Altså også retning underliv. 

Eller du går bort til ham uten truse på, tar hånden hans osv. 

Eller du sier «jeg har lyst på deg, kle av deg». 

Eller du setter deg på kne foran ham og initierer oralsex. 

For eksempel. Man må bare gjøre, ikke tenke så mye. 

ja vi har nok en tendens til å tenke for mye. kan gjøre nesten alt dette også men det er mer det å faktisk ta skrittet å gjøre det. begge må nok øve på å bare gjøre - ikke tenke. 

Gjest Fnuggolina
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

ja vi har nok en tendens til å tenke for mye. kan gjøre nesten alt dette også men det er mer det å faktisk ta skrittet å gjøre det. begge må nok øve på å bare gjøre - ikke tenke. 

Sett deg mål om å gjøre noe i denne kategorien for eksempel X antall ganger ila en uke/måned som ikke er overdrevent mtp deres lyst generelt.

Om du får et «takk, men orker ikke akkurat nå» så er det helt greit. Prøv igjen en annen gang osv. 

Gjest Mysticgirl
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ja du er bare  nødt til å hoppe i det, kanskje han er for sjenert til å ta initiativ :)  Og da må du  bare ta sjansen på å prøve deg og se hans reaksjon :) 

Kan du ikke ta et par øl eller vin først for å varme opp, kanskje du da tør mer 😄 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...