Gå til innhold

Ikke fått pakke som står som levert fra Zalando

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bestilt to pakker på Zalando, og de skulle vært levert med PostNord. Fikk SMS fra PostNord om at pakken er lastet opp på bil, og deretter levert. Men når jeg sjekker sporingen står det at den er levert OSLO Dep. Hva betyr det?

Anonymkode: c61d0...412

Videoannonse
Annonse
Gjest Mr Bergen
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg har bestilt to pakker på Zalando, og de skulle vært levert med PostNord. Fikk SMS fra PostNord om at pakken er lastet opp på bil, og deretter levert. Men når jeg sjekker sporingen står det at den er levert OSLO Dep. Hva betyr det?

Lastet opp på bil for utkjøring? Det pleier bety den leveres på hentested i løpet av dagen, hvertfall her jeg bor når jeg bestiller fra Zalando

AnonymBruker
Skrevet
Mr Bergen skrev (10 minutter siden):

Lastet opp på bil for utkjøring? Det pleier bety den leveres på hentested i løpet av dagen, hvertfall her jeg bor når jeg bestiller fra Zalando

Ja, lastet opp på bil først, og deretter fikk jeg melding om at den var levert. Men ikke til min adresse, men OSLO Dep. Og den er ikke i min postkasse/ i post i butikk.

Gjest Mr Bergen
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ja, lastet opp på bil først, og deretter fikk jeg melding om at den var levert. Men ikke til min adresse, men OSLO Dep. Og den er ikke i min postkasse/ i post i butikk.

Prøv å ringe dem eller chat. Har hørt rykter om det tar hele dagen i telefonkø hos PostNord for tiden

Endret av Mr Bergen
AnonymBruker
Skrevet
Mr Bergen skrev (1 minutt siden):

Prøv å ringe dem eller chat. Har hørt rykter om det tar hele dagen i telefonkø hos PostNord for tiden

Prøvde å ringe, men kom ikke fram, og ingen svarte på chatten i dag 😕

AnonymBruker
Skrevet

Og sendte en henvendelse, men var 4 måneders ventetid på svar 😆 Så jeg håpet noen her hadde vært borti det samme.

Gjest Mr Bergen
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Og sendte en henvendelse, men var 4 måneders ventetid på svar 😆 Så jeg håpet noen her hadde vært borti det samme.

Hva med å ringe ditt vanlige hentested, kan ikke de ha peiling på hva det kan bety? Satser på andre kan gi deg råd😛

AnonymBruker
Skrevet

Levert Oslo dep betyr at den er lastet opp for transport. Da pleier det å ta to-tre dager for meg. Total leveringstid 7 dager. 

Anonymkode: 9e000...a9a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Mr Bergen skrev (42 minutter siden):

Hva med å ringe ditt vanlige hentested, kan ikke de ha peiling på hva det kan bety? Satser på andre kan gi deg råd😛

Takk, men nei, den er ikke der.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Levert Oslo dep betyr at den er lastet opp for transport. Da pleier det å ta to-tre dager for meg. Total leveringstid 7 dager. 

Takk for svar! Vet du hva som er årsaken? Altså at de kjører den tilbake til terminalen fordi de ikke har (rukket?) å levere ut på første forsøk når de lastet den opp for transport? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Takk for svar! Vet du hva som er årsaken? Altså at de kjører den tilbake til terminalen fordi de ikke har (rukket?) å levere ut på første forsøk når de lastet den opp for transport? 

Sa du ikke at den var lastet opp og levert på Oslo dep? Da har den ikke blitt kjørt ut til levering ennå. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Sa du ikke at den var lastet opp og levert på Oslo dep? Da har den ikke blitt kjørt ut til levering ennå. 

Jeg skrev at den var lastet opp for levering, men så kom den ikke til meg, men Oslo dep. Så jeg skjønner ikke hva de gjør hvis de ikke fikk tak i meg eller at det ikke var plass i postkassa.

AnonymBruker
Skrevet

Det skjedde meg, da var den bare ikke scannet inn hos post i butikk enda. Fikk hentemelding senere på dagen. 

Anonymkode: 838f0...5ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...