AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #1 Skrevet 7. juni 2021 Bare meg som sliter med migrene og uklart syn/synsforstyrrelser de første dagene med mensen? Hvorfor skjer det? Bør jeg sjekke det opp? Anonymkode: d0022...063
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #2 Skrevet 7. juni 2021 Vanlig med aura. Hormonelle forstyrrelser kan gjøre så aura kan oppstå. Anonymkode: d441d...fc2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #3 Skrevet 7. juni 2021 Jeg også sliter med det.... har lært meg å passe på både stress og hva jeg spiser for å prøve å unngå det. Tåler ikke krydder, brødmat eller sukker på desse dagene - eller kaffe🙈 Anonymkode: d73eb...48e
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #4 Skrevet 7. juni 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Bare meg som sliter med migrene og uklart syn/synsforstyrrelser de første dagene med mensen? Hvorfor skjer det? Bør jeg sjekke det opp? Anonymkode: d0022...063 jeg har det hver bidige menstruasjon. Ikke en eneste mens har jeg unnsluppet de siste tyve årene. søk f. eks menstruasjonsrelatert migrene. Det er en egne diagnoser, se om du har en av dem. Der er to diagnoser som er ganske like. jeg har definitivt den ene dessverre. Har migrene mellom mens og migrene ved mens. Anonymkode: 2de4c...0d2
Kalevala Skrevet 7. juni 2021 #5 Skrevet 7. juni 2021 Menstruasjon er en vanlig migrenetrigger dessverre. Den beste forebyggende behandlingen er å unngå blødninger, gjerne ved å bruke hormonspiral. https://www.instagram.com/p/CNwhJCPgjfT/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå