Spesiella Skrevet 8. september 2005 #1 Skrevet 8. september 2005 Hvem syns dere er mest sexy av dagens politikere uavhengig av politiske sympatier? Selv syns jeg Jens fortsatt er best. Valgerds kysseseanser med damene er også flott.
Gjest Mito24 Skrevet 8. september 2005 #2 Skrevet 8. september 2005 De politikerene jeg ville hatt sex med edru: - Siv Jensen - Inga Marte Thorkildsen - Lederen i KrF sitt ungdomsparti - Ine Marie Eriksen - Jan Petersen
Gjest Mr Vettet Skrevet 8. september 2005 #3 Skrevet 8. september 2005 AP's Anette Trettebergstuen fra Hedmark, som nå fyker inn på Stortinget til høsten! Flott jente! Karita Bekkemellom ser jo litt småkåt ut da, og dessuten er hun singel...
Gjest Dum Perignon Skrevet 8. september 2005 #4 Skrevet 8. september 2005 Been there, done that. Hun blir gjenvalgt også.
Gjest Aloha Skrevet 9. september 2005 #8 Skrevet 9. september 2005 Vi har jo en fin miljøvernminister da..... så jeg stemmer på Knut Arild Hareide!
Gjest Gitte Skrevet 9. september 2005 #9 Skrevet 9. september 2005 Har enda ikke sett en kjekk politiker jeg... Syns Hareide er en for liten mann størrelse that is. Og liker ikke ansiktet hans heller i grunn..
Marianne Skrevet 10. september 2005 #10 Skrevet 10. september 2005 Tråden er ryddet. Marianne moderator
Gjest Valgerd Skrevet 10. september 2005 #13 Skrevet 10. september 2005 Kjell Magne, ingen er så MANN som akkurat han.
Anglofil Skrevet 10. september 2005 #14 Skrevet 10. september 2005 (endret) Innlegget mitt på nytt; Jens Stoltenberg - Det er morsomt å se på jentene i AUF(som jeg kjenner), hilse på Stoltenberg Knut Arild Hareide - Er dog litt femi.. Unge Høyre-lederen Torbjørn Røe Isaksen - Burde kanskje ikke si det høyt... Mvh Yvonne Endret 10. september 2005 av yvonne
Derrier Skrevet 18. september 2005 #15 Skrevet 18. september 2005 (endret) Jeg stemmer definitivt ikke AP men Karita Bekkelem er ganske bra spør du meg. Hun har glimt i øyet samtidig som hun utviser en viss varme. Hun er selvsagt en politiker som alle andre, men hvis man skulle få stemmer etter utseendet, så hadde hun fått min! Endret 18. september 2005 av Derrier
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå