Swisscom Skrevet 7. juni 2021 #1 Skrevet 7. juni 2021 Jeg har passert 30, og er fra før barnløs. Nå har jeg blitt gravid med en mamm jeg har datet i ca 3 måneder. Dette kom svært overraskende på oss begge, og jeg føler så press på å ta den riktige avgjørelsen - men jeg vet ikke hva det er. Noen som har vært i en lignende situasjon? Hva valgte du?
Swisscom Skrevet 7. juni 2021 Forfatter #3 Skrevet 7. juni 2021 Han ønsker seg barn. Jeg kan vel også se for meg å ha et barn, men det er ikke livsnødvendig. Tenk om han og jeg ikke ender opp sammen, da blir jeg alene om det 😶 (ja, han ville fulgt opp, men ikke på samme måte som en partner)
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #4 Skrevet 7. juni 2021 Dersom jeg var i din situasjon hadde jeg tatt abort. Anonymkode: 7caa1...8a4
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #5 Skrevet 7. juni 2021 Valgte å beholde, burde tatt abort. Å bli gravid så tidlig, er jo å be om trøbbel. Dere kjenner ikke hverandre. Om du velger å beholde, vil du bli full i hormoner og han blir ikke kjent med deg. Dere får ikke opplevde tiden ‘før-barn’. Brå start på et forhold. Det kan gå bra, men historien er mot dere. Anonymkode: cb4de...689
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå