AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #1 Skrevet 7. juni 2021 Jeg har, etter mange nok år som singel, truffet en attraktiv og svært hyggelig mann. Vi har datet I noen måneder, og så langt behandler han meg svært bra. Gleden er stor over å ha truffet noen som ikke gjør meg usikker eller føler at jeg ikke strekker til. Han avviker fra min "vanlige type".. Noe som gjør at jeg nå føler en veldig ambivalens; han er for hyggelig, utfordrer meg ikke, og er ikke så "mann" som jeg skulle ønske. Han er noe sjenert, og jeg er nok en litt mer direkte person enn han. Er dette noe som kan løse seg med tiden? Er det verdt å prøve? Jeg kjenner at jeg noen dager er veldig glad i han og savner han, mens andre dager er det nesten så jeg synes han er direkte frastøtende 🙊🙊 Andre som har vært i samme situasjon? La meg bare gjenta at vi er voksne, og jeg ønsker gjerne å være i et forhold selv om jeg har vært singel lenge. Anonymkode: a8444...98e
Pappi Skrevet 7. juni 2021 #2 Skrevet 7. juni 2021 Eh... nei dette kommer ikke til å løse seg med tiden. 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #3 Skrevet 7. juni 2021 Du ønsker jo tydeligvis en god mann, du har funnet en. Men så tenker du at han ikke er mann nok, jeg tenker at det nok er mange sider du ikke har sett enda. Snille menn er ikke nødvendigvis tøfler. Anonymkode: 89c6e...56e 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #4 Skrevet 7. juni 2021 Vær så snill og ikke utsett ham for dette. La ham slippe ei som skal hakke på ham, og som finner ham frastøtende, fordi han er for forsiktig og sjenert til å være "mann" i hennes øyne. Har du virkelig så lite å velge i at du ikke kan gå for noen som passer deg bedre? Anonymkode: 6c84f...7ef 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #5 Skrevet 7. juni 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Du ønsker jo tydeligvis en god mann, du har funnet en. Men så tenker du at han ikke er mann nok, jeg tenker at det nok er mange sider du ikke har sett enda. Snille menn er ikke nødvendigvis tøfler. Anonymkode: 89c6e...56e Det er det jeg også tenker - at jeg har skapt meg et bilde av hva som er "mann" basert på erfaringer (som på ingen måte alltid har vært bra), og skjønner ikke at menn kan komme i mange former og varianter. Grunnen til at jeg spør er fordi noen venninner hovedsakelig har ment at han ikke er min type, men jeg ønsker gjerne å utforske denne type mann 🙂 Og, forresten, jeg kan garantere at han ikke blir hakket på eller behandlet dårlig selv om jeg er usikker - vi må da oppføre oss? Anonymkode: a8444...98e
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #6 Skrevet 7. juni 2021 Seriøst, du svarer jo på dette selv. Når du nesten syntes noen er frastøtende, så er det selvfølgelig ikke liv laga. Dette vet du nok innerst inne selv. Anonymkode: 9cd91...4a0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå