AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #1 Skrevet 7. juni 2021 Han har sovet omtrent døgnet rundt i 3 uker nå, men de siste dagene er han veldig mye våken. Han skriker ikke, men bare ligger å kikker og ser seg om lenge. Er dette vanlig? Blir han ikke trøtt når han er så mye våken? 🙈 Anonymkode: b47b0...516
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #2 Skrevet 7. juni 2021 Så koselig ❤️ husker jeg ble kjempeglad når babyen vår begynte å våkne litt til. Når de ligger og kikker osv, er de fornøyd og har det bra, han sier ifra om han er trøtt, man kan se etter tegn og tilrettelegge før de ikke greier å roe seg ned selv. Den lille korte tiden han er våken, kan man sosialisere litt med baby også😊 det er helt vanlig at søvnbehovet varierer litt. Min er tre mnd idag og jeg ser at noen dager sover han mindre enn andre dager. Anonymkode: 90d7b...f55 1
Hedda-78 Skrevet 7. juni 2021 #3 Skrevet 7. juni 2021 Det er vanlig at baby sover mye de første ukene. Deretter starter rabalderet😅 1
morning_sun Skrevet 7. juni 2021 #4 Skrevet 7. juni 2021 Baby kan være sliten etter fødsel i starten.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #5 Skrevet 7. juni 2021 Gratulerer, du har fått en normal baby😉 Det er nå morroa begynner😊 Anonymkode: 59bb4...3b1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #6 Skrevet 7. juni 2021 Høres helt vanlig ut ja, vær glad du hadde en som sov mye de første tre ukene😊 husker vi skulle ha nyfødtfotografering da eldste var 21 dager og fotografen sa det var best å gjøre det første uka siden de ikke sov så mye etter to-tre uker🙈 Anonymkode: ba504...c6a
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #7 Skrevet 7. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Han har sovet omtrent døgnet rundt i 3 uker nå, men de siste dagene er han veldig mye våken. Han skriker ikke, men bare ligger å kikker og ser seg om lenge. Er dette vanlig? Blir han ikke trøtt når han er så mye våken? 🙈 Anonymkode: b47b0...516 De blir jo mer bevisst seg omgivelser da og blir nysgjerrige. Tar seg bare opp. Min ble mer og mer livlig fra uke 3-6, nådde også gråtetoppen i uke 6. Nå i uke 7 er han masse våken men lite gråt og veldig harmonisk. Høres ut som du også har fått en veldig harmonisk baby. Nyt det!! Du aner ikke hvor heldig du er. Jeg har ei venninne med kolikkbarn. Jeg tror hun kommer til å få traumer. Anonymkode: 02fab...d5a
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #8 Skrevet 7. juni 2021 De skal heldigvis ikke sove hele døgnet hele livet Er så deilig når de begynner å våkne opp! Anonymkode: 9dbeb...540
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå