Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har datet mange menn, vært på venneapper og vennetreff for å finne venner. Men likevel er jeg på samme stedet som for 5 år siden, da jeg gikk ut av forholdet til faren til barnet mitt. Med unntak av et forhold på 6 mnd der vi ikke passet sammen. De få vennene jeg har, har sine kjærester/menn og barn. Leste et sted at man bør tenke at livet er i forandring, og at mye kan skje. Men ingenting har jo skjedd, enda jeg har prøvd det jeg kan. Har den samme jobben og, selv om jeg har sett etter ny i et par år.. Er det noen som har følt det på samme måte, men så ordnet det seg?

Anonymkode: 46ff7...300

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Følger denne for føler det på samme måte. Vært singel i 4 år snart og det skjer jo ingenting. Selv om jeg har prøvd det meste av datingsider. Håper på endring etter korona, men vet ikke lenger hva jeg skal tro eller forvente. Er også kvinne.

Anonymkode: 3d57d...0fe

Skrevet (endret)

Hva med å se på andre endringer? Prøve en ny fritidsaktivitet, melde seg på et kurs? Ta initiativ til å invitere en bekjent på et glass vin på terrassen? Jeg har med litt initiativ fått 2 kollegaer til å nå være gode venninner som jeg drar på tur med og gjør mye hyggelig. Fordi jeg tok mot til meg og inviterte på middag og vin. Hun ene er singel også, så dermed har jeg brått ei som kan tenke seg å bli med ut for å møte nye mennesker.🙂 Små ting kan starte store forskjeller.

Jeg har absolutt kjent på følelsen. Men fant ut at det bare er jeg som kan endre mitt eget liv.

Endret av Engel
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Engel skrev (2 timer siden):

Hva med å se på andre endringer? Prøve en ny fritidsaktivitet, melde seg på et kurs? Ta initiativ til å invitere en bekjent på et glass vin på terrassen? Jeg har med litt initiativ fått 2 kollegaer til å nå være gode venninner som jeg drar på tur med og gjør mye hyggelig. Fordi jeg tok mot til meg og inviterte på middag og vin. Hun ene er singel også, så dermed har jeg brått ei som kan tenke seg å bli med ut for å møte nye mennesker.🙂 Små ting kan starte store forskjeller.

Jeg har absolutt kjent på følelsen. Men fant ut at det bare er jeg som kan endre mitt eget liv.

100% enig. Livet handler ikke kun om å finne en kjæreste og etablere seg, og man står ikke på "stedet hvil" fordi man fortsatt er singel etter så og så lang tid. Men jeg skjønner tankegangen, føler det også slik i perioder. Men vi er nødt til å slutte å tenke på denne måten. Gjør noe du liker, bytt jobb hvis du har lyst til det, prøv noe nytt som du har lyst til. Små eller store endringer hvis du føler livet står stille. 

Anonymkode: a9ff3...ffc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...