AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #1 Skrevet 7. juni 2021 Jeg fikk min første positive test i går både strimmel og digital. Tok en ny test i morgest som var litt svakere igjen enn den i går kveld, deretter tok jeg en etter jobb som igjen var ca. Like sterk som den i går kveld. Er så redd for at noe kan gå galt, og klarer nesten ikke glede meg så mye som jeg håpet. Hva tror dere? Når begynte du å slappe av litt mer i forhold til sjansen for spontanabort? Anonymkode: fa109...609
Løverinne Skrevet 22. juni 2021 #2 Skrevet 22. juni 2021 Jeg kan ikke svare på spørsmålet ditt, men kan hende du hadde blenda urin når du fikk den svake streken. Hvis den ble sterk igjen så tror jeg det er et bra tegn?
Gjest 123 eller noe Skrevet 22. juni 2021 #3 Skrevet 22. juni 2021 Hei, ville bare si at du ikke er alene om den frykten der. Det roer seg litt med ukene som går, iallfall i mitt tilfelle... er i uke 8 nå og det er under 4 uker igjen til jeg kan senke skuldrene helt. Men jeg går fortsatt ut på do nå og da for å forsikre meg at det ikke er noe blod.. første ukene gikk jeg ut ca hele tiden, og begynte å kaldsvette hver gang jeg skulle sjekke, fordi morgenurin er jo mørkere og da trodde jeg det var rødt i, og drømte om blodig dopapir hver natt! Jeg støkker til når jeg kjenner ligamentsmerter og tror det er fosteret som tar kvelden, men alt det der har jo gått bra til nå, så håper det fortsetter sånn! Gratulerer forresten sitter her i prøveforumet og mimrer i dpo-land tråden hvor enkle de 2 ukene der var i forhold til første trimester mareritt helvete-land! 😅
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #4 Skrevet 22. juni 2021 Jeg startet denne tråden for 2 uker siden. Fikk sterkere og sterkere tester og til slutt gikk jeg tom, så jeg sluttet å teste. Ble desverre spontanabort på meg i uke 5... men hadde ikke noe med at testen var litt svakere dagen etter. Anonymkode: fa109...609
Patriotpaula Skrevet 22. juni 2021 #5 Skrevet 22. juni 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg startet denne tråden for 2 uker siden. Fikk sterkere og sterkere tester og til slutt gikk jeg tom, så jeg sluttet å teste. Ble desverre spontanabort på meg i uke 5... men hadde ikke noe med at testen var litt svakere dagen etter. Anonymkode: fa109...609 Så trist. Håper du blir gravid igjen snart ❤️ Har selv hatt en MA i svangerskap nr1, og klarte ikke å glede meg før nesten i uke 30 i svangerskap nr2 (selv om alt tilsynelatende var helt perfekt på ultralyder+++). Er nok mange som kjenner på at de er redde for å miste når de først har blitt gravide, og min erfaring er at den følelsen ble ikke noe mindre når man har mistet én (eller flere) ganger tidligere 😔
Dame1989 Skrevet 22. juni 2021 #6 Skrevet 22. juni 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg startet denne tråden for 2 uker siden. Fikk sterkere og sterkere tester og til slutt gikk jeg tom, så jeg sluttet å teste. Ble desverre spontanabort på meg i uke 5... men hadde ikke noe med at testen var litt svakere dagen etter. Anonymkode: fa109...609 Huff så kjipt Kan jeg spørre hvordan spontanaborten utartet seg? Testet du med digitale tester? Jeg er 5 uker i morgen
Gjest 123 eller noe Skrevet 22. juni 2021 #7 Skrevet 22. juni 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Jeg startet denne tråden for 2 uker siden. Fikk sterkere og sterkere tester og til slutt gikk jeg tom, så jeg sluttet å teste. Ble desverre spontanabort på meg i uke 5... men hadde ikke noe med at testen var litt svakere dagen etter. Anonymkode: fa109...609 Det var leit å høre
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #8 Skrevet 22. juni 2021 Dame1989 skrev (1 minutt siden): Huff så kjipt Kan jeg spørre hvordan spontanaborten utartet seg? Testet du med digitale tester? Jeg er 5 uker i morgen Jeg testet bare med vanlige babyplan tidlig tester. Våknet en dag med litt brunlig utflod, og da jeg gikk ut av dusjen og dro på do en gang til for å sjekke så var papiret helt rødt med friskt blod. Merket også samme morgen at alt av symptomer jeg hadde ble borte over natten. Blødde i bare 2-3 dager, men hadde brunt utflod i ca. 1 uke etterpå. Gratulerer så mye! Anonymkode: fa109...609
Dame1989 Skrevet 22. juni 2021 #9 Skrevet 22. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg testet bare med vanlige babyplan tidlig tester. Våknet en dag med litt brunlig utflod, og da jeg gikk ut av dusjen og dro på do en gang til for å sjekke så var papiret helt rødt med friskt blod. Merket også samme morgen at alt av symptomer jeg hadde ble borte over natten. Blødde i bare 2-3 dager, men hadde brunt utflod i ca. 1 uke etterpå. Gratulerer så mye! Anonymkode: fa109...609 Takk for svar Lykke til de neste månedene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå