AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #1 Skrevet 7. juni 2021 I dag fikk jeg en oppvekker ! Så en video om ei dame som hadde levd i et vanskelig forhold i flere år og hadde mistet tillit til mannfolk. Nå dro hun alene til swingers selskap og sa hun likte at nå hadde hun kontroll over kroppen sin og livet sitt. Satt her og plutselig skjønte jeg hvorfor jeg har avvist mann etter mann som var interessert i et seriøst forhold, og har heller valgt å ha flere ONS og FWB forhold istedet. Emosjonelt skadet og har null tillit til mannfolk selv 💣 hvordan endrer man dette ? Blir feil at la den mannen som ødela meg, få makten over min fremtidige lykke. Føles som jeg våknet opp i dag og har innsett at det jeg holder på med er jo ikke bra i lengden. Anonymkode: edc99...eba 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #2 Skrevet 7. juni 2021 Så bra at du har våknet og innsett dette. Da kan du jo endre på ting 😊 Anonymkode: b6b70...d46 2
Antiviruset Skrevet 7. juni 2021 #3 Skrevet 7. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): I dag fikk jeg en oppvekker ! Så en video om ei dame som hadde levd i et vanskelig forhold i flere år og hadde mistet tillit til mannfolk. Nå dro hun alene til swingers selskap og sa hun likte at nå hadde hun kontroll over kroppen sin og livet sitt. Satt her og plutselig skjønte jeg hvorfor jeg har avvist mann etter mann som var interessert i et seriøst forhold, og har heller valgt å ha flere ONS og FWB forhold istedet. Emosjonelt skadet og har null tillit til mannfolk selv 💣 hvordan endrer man dette ? Blir feil at la den mannen som ødela meg, få makten over min fremtidige lykke. Føles som jeg våknet opp i dag og har innsett at det jeg holder på med er jo ikke bra i lengden. Anonymkode: edc99...eba Ja det er mange der ute både kvinner og menn! Klart at når man lever sammen i vanskelige forhold det utroskap, psykisk vold og fysisk vold er nesten normalen eller skjer ofte over lang tid får man skader av det. Noen går videre og føler seg frie og kan etter en stund alene komme seg videre og vise tillit til en ny partner. Andre vil aldri klare dette, og usikkerheten er der hele tiden. Tror det å være alene, bygge selvtillit og ta lærdom av det man gjorde feil i forrige forhold er viktig. Når man så er klar bruke erfaringene man har for å unngå at det skjer igjen. De fleste klarer bare ikke dette, dumper inn i noen nye dårlige forhold og blir enda mer skadet. Til man faktisk ikke egner seg for noe seriøst forhold lenger. Det er mange i 40 og 50 årene som er der. 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #4 Skrevet 8. juni 2021 Kjenner meg igjen. Men jeg er emosjonelt skadet av oppveksten min som har inneholdt omsorgssvikt og overgrep/voldtekt. Har ødelagt ganske mange forhold, men samtidig vært naiv og dum og trodd mange elsker meg mens de forsvinner like fort som de kommer inn. Selv har jeg alltid brukt sex for å holde på en mann, for hvis ikke blir det mas og press. Men fant mannen jeg er gift med nå som har blitt og faktisk stått i disse kampene og vet hva som har skjedd meg opp gjennom. Første mennesket som har kommet i dybden og forstår hvorfor jeg kan plutselig få raptuser og hvorfor jeg har hatt raptuser fordi jeg er livredd for å bli forlatt igjen. Livredd…. Sliter med ptsd, angst og er under utredning nå for persoblighets vansker og skal utredes for personlighets forstyrrelser. Og adhd selvsagt. Det er ingen god kombo og en farlig kombo. Anonymkode: a37a4...411 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #5 Skrevet 8. juni 2021 Da er det å lete etter mr. good guy neste. En som er å stole på, holder avtaler og behandler deg godt. Hvis du har tent på han røffe drittsekk en tidligere, så skulle du jo ikke bli overrasket over at han var nettopp det? Anonymkode: fdbc5...50e
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #6 Skrevet 8. juni 2021 jeg mistenker jeg er i samme båt som deg, TS, bare at jeg er mann. Anonymkode: 1ac91...520
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #7 Skrevet 8. juni 2021 Er i samme båt. Men jeg jobber intenst med meg selv og merker fremgang. Har en fearful avoidant tilknytning som er vanskelig å leve med, den ble enda verre etter forhold med en mann som trigget min frykt for å bli forlatt og ikke være god nok ved å slå opp i tide hver gang jeg forsøkte å sette krav, så ble hjernevasket til å bare være en robot. Menn jeg har møtt etter han har også vært uforutsigbare og upålitelige selv om de virker snille og trygge, så nå har jeg lenge bare hatt ff’s og opptatt av at jeg skal ha kontroll på hvem, hva og når. Forstår dog ikke de som trives i fwb år etter år, det gir kortvarig glede etterfulgt av tomhet og ensomhet. Er det noen som egentlig blir lykkelige av fwb? Anonymkode: b560f...04a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå