AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #1 Skrevet 7. juni 2021 Er 3 uker siden fødsel og jeg føler meg ganske bra når jeg er hjemme. Men har fremdeles litt vondt i bekkenet, korsryggen og litt øm nedentil. Når følte du deg helt fin igjen etter fødsel fysisk? Anonymkode: a8e54...f27
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #2 Skrevet 7. juni 2021 Jeg ble kanskje ferdig med svangerskap og fødsel litt tidligere enn dem som har hatt vanlig fødsel. Hadde planlagt keisersnitt og fikk ikke melk etterpå så baby fikk mme fra første uke. Kroppen føltes normal igjen etter noen uker. Nå er jeg gravid igjen og spent på hvordan det blir neste gang. Anonymkode: 85231...22b 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #3 Skrevet 7. juni 2021 Jeg følte meg helt fin igjen, uten noe som helst vondt etter fødsel og svangerskap 3 mnd etter fødsel. Hadde en ukomplisert vaginal fødsel med grad 2. Kanskje sent, ikke vet jeg, men da var hvertfall min kropp tilbake. Anonymkode: 7c691...ec1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #4 Skrevet 7. juni 2021 Min kropp var tilbake i ganske så full fres etter ca 6-8 uker med første. Veldig spent på hvordan det blir med den andre! Anonymkode: 4a291...2af
GammelKaktus Skrevet 7. juni 2021 #5 Skrevet 7. juni 2021 Jeg var egentlig helt fin i form samme dag, litt øm etter pressing men ellers i toppform. Etter et par dager gikk ømheten over. 1
Gjest Fnuggolina Skrevet 7. juni 2021 #6 Skrevet 7. juni 2021 Hm, spørs litt hva du mener - men jeg hadde igangsatt fødsel, vakuum. Ikke noen spesielle komplikasjoner ellers. Hadde ikke så problemer med det rent fødselsmessige, gikk seg til som normalt. Men bekkenet og det som føles som «strekt/revnet» muskel i magen er enda plagsomt 7,5 år etter fødsel. I ganske merkbar grad ca 1-2 år etter vil jeg si.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #7 Skrevet 7. juni 2021 Jeg var tilbake i full trening osv etter 10 dager med første barn. Ingen problemer. Med andre barn tok det lenger tid, ca 3 uker før jeg var i mitt vanlige jeg. Anonymkode: 8eecb...6ab
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #8 Skrevet 7. juni 2021 Er 7mnd siden fødsel, og kjennes ikke ut som min egen kropp ennå 😬 Anonymkode: 51b54...772 1
tussi84 Skrevet 7. juni 2021 #9 Skrevet 7. juni 2021 Er 8 mnd siden fødsel, jeg sliter fortsatt med bekkenet av og til enda. Vondt å reise seg fra stolen. Ellers var jeg i ok form ca 6 uker etter fødsel, da hadde underlivsmertene gitt seg.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #10 Skrevet 7. juni 2021 En uke ca med andre. Ca 6 uker med første, merkelig nok. Anonymkode: 87aa5...9a0
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #11 Skrevet 8. juni 2021 Nja, føler ikke at det er helt min kropp enda da jeg har noen kg mer enn vanlig og litt slappere i fisken. Men nå etter snart 7 uker så er jeg der at jeg klarer å gå litt lengre turer og bruke kroppen litt mer. Fortsatt litt ubehagelig i bekkenet når jeg går fort, men ikke så ubehagelig at jeg ikke klarer. Hadde pks med sterilisering så har hatt vondt i magen ved aktivitet fram til ca for en uke siden. Anonymkode: 75f09...1a3
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #12 Skrevet 8. juni 2021 Var ganske ødelagt de første ukene, da babyen satt fast med skulderen. Men tja, kanskje en mnd’s tid før jeg følte at ting begynte å fungere. Grein vel i to-tre uker når jeg skulle bæsje også 🤓 Men er jo litt slappere i fisken så jeg føler ikke at det er min kropp enda akkurat, 8 uker siden fødsel. Har skikkelig bollemus og ei litta pølse rundt magen. Og lår som gnisser. Men men .. Alt til sin tid Anonymkode: ebb66...e4a
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #13 Skrevet 8. juni 2021 De to første fødslene (enkle vaginale fødsler, fullammet) så følte jeg meg som meg selv igjen etter rundt 2 uker, og var tilbake til normalt sexliv (...med BH på, for å slippe lekkasjer) etter 4 uker. Etter tredje fødselen (prematur, keisersnitt, måtte gi MME/pumpe da baby ikke hadde interesse for puppen) så var jeg i grei nok form etter 2-3 uker, men kroppen min ser helt ødelagt ut 2 år senere. Verdens styggeste keisersnittsår, hengende magehud, etc. Bare estetisk, men det ødelegger veldig mye for meg dessverre. Anonymkode: f5539...425
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #14 Skrevet 8. juni 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Er 3 uker siden fødsel og jeg føler meg ganske bra når jeg er hjemme. Men har fremdeles litt vondt i bekkenet, korsryggen og litt øm nedentil. Når følte du deg helt fin igjen etter fødsel fysisk? Anonymkode: a8e54...f27 Ungen er 8 år og jeg tror aldri kroppen blir helt som før. Milde smerter i bekkenet og korsryggen, og bittelitt lekkasjer om jeg blir kastet hardt i bakken (judotrening). Anonymkode: 49c65...7d0
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #15 Skrevet 8. juni 2021 Sårene var grodd etter 7 måneder... følte meg skranglete til ca 1 år. Symfyseløsningen satt i fortsatt etter 3,5 år (så jævlg vondt å skli på isen) Anonymkode: cebe7...aaf
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #16 Skrevet 8. juni 2021 2 år nå,kjenner det fortsatt Anonymkode: 84b0c...e1c
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #17 Skrevet 8. juni 2021 Ser nå at jeg må ha vært heldig. Selv med tangforløsning og et par sting med første var jeg helt fin etter en uke. Andre ble født i styrtfødsel, men ingen sting. Helt fin etter tre dager. Ser nesten helt lik ut som før jeg ble gravid også, men navlen har fått «surt smil» 😄 Anonymkode: 8601c...c9d
Maleficenta Skrevet 8. juni 2021 #18 Skrevet 8. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 7.6.2021 den 17.48): Er 3 uker siden fødsel og jeg føler meg ganske bra når jeg er hjemme. Men har fremdeles litt vondt i bekkenet, korsryggen og litt øm nedentil. Når følte du deg helt fin igjen etter fødsel fysisk? Anonymkode: a8e54...f27 etter et år. Da fikk jeg tilbake min gamle kropp helt følte jeg 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #20 Skrevet 8. juni 2021 Kroppen min kom seg aldri igjen etter svangerskapet. Bekkenløsningen har jeg fortsatt Anonymkode: 16912...bed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå