AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #1 Skrevet 7. juni 2021 Det er så mange tråder, menn som klager om kvinner ditt og datt, kvinner som klager om menn ditt og datt. Skjønner dere ikke at dere utgjør en forent front mot hverandre og at det er grunnen til at dere er i den situasjonen dere er i? Alle dere av begge kjønn som klager over hverandre, burde heller treffe hverandre og gi motsatt kjønn ett bevis på at det finnes, bra menn/kvinner, istedenfor de utallige klagetrådene. Ikke rart man er singel med denne konstante negative innstillingen til hverandre. Javel, dårlig erfaring, det betyr ikke at alle er like. Jeg vet vel av erfaring av dette forumet, at uansett hva jeg skriver endrer det ingenting, men mirakler skjer jo.. Anonymkode: 63217...85b 4
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #2 Skrevet 7. juni 2021 "Incels and Kvinncels sitting in a tree, K-I-S-S-I-N-G" Helt enig med deg TS. Det skulle vært et konsept hvor slike ble satt inn i et "escape room" sammen, og måtte samarbeide og løse oppgaver for å komme ut. Kanskje kjærligheten hadde blomstret? Anonymkode: b7730...8c7 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #3 Skrevet 7. juni 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Det er så mange tråder, menn som klager om kvinner ditt og datt, kvinner som klager om menn ditt og datt. Skjønner dere ikke at dere utgjør en forent front mot hverandre og at det er grunnen til at dere er i den situasjonen dere er i? Alle dere av begge kjønn som klager over hverandre, burde heller treffe hverandre og gi motsatt kjønn ett bevis på at det finnes, bra menn/kvinner, istedenfor de utallige klagetrådene. Ikke rart man er singel med denne konstante negative innstillingen til hverandre. Javel, dårlig erfaring, det betyr ikke at alle er like. Jeg vet vel av erfaring av dette forumet, at uansett hva jeg skriver endrer det ingenting, men mirakler skjer jo.. Anonymkode: 63217...85b Du mener at en kvinne-/mannehater skal "gi bevis på at finnes bra menn(bra kvinner"? Hvordan skal de kunne gjøre det om de hater kvinner(menn? Anonymkode: e50ff...cf4
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #4 Skrevet 7. juni 2021 Nei takk, jeg vil ikke ha noe med menn å gjøre. Anonymkode: 599bc...29c
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #5 Skrevet 7. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Alle dere av begge kjønn som klager over hverandre, burde heller treffe hverandre og gi motsatt kjønn ett bevis på at det finnes, bra menn/kvinner AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du mener at en kvinne-/mannehater skal "gi bevis på at finnes bra menn(bra kvinner"? Hvordan skal de kunne gjøre det om de hater kvinner(menn? Anonymkode: e50ff...cf4 Som jeg skrev over! Anonymkode: 63217...85b
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #6 Skrevet 7. juni 2021 Gir umiddelbart mening at det burde være sånn, men i realiteten er det urealistisk fordi: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/7/74/Grafico_attività_sessuale.png/220px-Grafico_attività_sessuale.png Anonymkode: 3256e...bbc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå