AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #1 Skrevet 7. juni 2021 Fy flate som de manipulerer og ødelegger deg, helt uten at du skjønner det selv før det er for sent. Jeg er sjokkert over hvor mye skade slike kan gjøre! Jeg kom meg ut av forholdet, og det føles som om jeg har våknet fra et ullent mareritt… Plutselig ser alt så klart ut, og jeg begynner sakte men sikkert å bli meg selv igjen. Selvmordstankene er borte, og jeg slipper å gråte i timesvis hver dag. Noen andre som har vært sammen med en covert narcissist? Anonymkode: f01b0...9a2 2
AnyonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #2 Skrevet 7. juni 2021 Nå kan vi ikke historien til ts og så skal ikke benekte at hun har blitt lurt trill rundt av Ted Bundy 2.0, men skulle jo tro at 3/4 menn er narcissister disse dager. Mistenker dette ofte blir sagt som en form for ansvarsfraskivelse etter man rusher alt for fort inn i et forhold. Folk må ta litt ansvar for egen lykke og drive god screening før man flytter sammen med noen. Vent hvertfall til etter honeymoon-perioden er over, hvis ikke skal man være svært heldig for å ikke bare bli stuck i et forhold med dårlig stemning og kaste bort mye tid av livet 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #3 Skrevet 7. juni 2021 Pia og psyken (se videoen): https://psykologisk.no/2020/07/hva-er-narsissisme/ Anonymkode: bc702...b35
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #4 Skrevet 7. juni 2021 AnyonymBruker skrev (2 timer siden): Nå kan vi ikke historien til ts og så skal ikke benekte at hun har blitt lurt trill rundt av Ted Bundy 2.0, men skulle jo tro at 3/4 menn er narcissister disse dager. Mistenker dette ofte blir sagt som en form for ansvarsfraskivelse etter man rusher alt for fort inn i et forhold. Folk må ta litt ansvar for egen lykke og drive god screening før man flytter sammen med noen. Vent hvertfall til etter honeymoon-perioden er over, hvis ikke skal man være svært heldig for å ikke bare bli stuck i et forhold med dårlig stemning og kaste bort mye tid av livet Nei, alle menn er ikke covert narsissister, det er en cluster B forstyrrelse som både menn og kvinner kan ha, Det er en reel forstyrrelse og ikke noe form for ansvarsfraskrivelse fra objektet, Anonymkode: ef8a4...0ad 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #5 Skrevet 7. juni 2021 Hei så fint du kom deg ut av forholdet. nå må du bruke tid å finne deg selv igjen. ønsker deg lykke til 🤍 Anonymkode: 22969...e4e 2
Perelandra Skrevet 8. juni 2021 #6 Skrevet 8. juni 2021 Tråden er ryddet for avsporinger, nedsettende innhold og svar til dette Perelandra, mod.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #7 Skrevet 8. juni 2021 Ja, det var nedbrytende, tok lang tid å komme seg etterpå. Anonymkode: f5892...c0d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå