AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #1 Skrevet 7. juni 2021 Det er en gutt som jeg har vært venn med i ca. 7 år. Han hadde kjæreste tidligere, men har ikke hatt noen i 2 år som jeg vet om. Jeg begynte å like han, men ignorerte følelsene mine tidligere siden vi ikke møtes så ofte. Jeg begynte å føle meg mer stresset rundt han og narvøs. Det har gått 3 måneder nå og jeg føler at følelesene bare blir sterkere og sterkere. Vi leser sammen, og han tar kontakt ofte, noe jeg er litt dårlig på. Han har vært gjennom mye, mistet broren hans nylig og studiet ble vanskelig og måtte ta et ufrivillig friår. Beste venninna mi spurte om jeg er sammen med noen en dag, og jeg sa nei. Hun fortalte meg at det var en gutt som ønsket seg et seriøst forhold, men hadde ikke funnet noen, og at hun kunne sette oss sammen. Jeg sa ja at det var greit etter en god stund. Venninna mi fortalte meg om at hun snakket med han gutten om meg. Han kjenner begge oss, og ifølge henne ble han overrasket, men han sa til henne at hun ikke skulle fortelle det til meg slik at vennskapet vårt ikke ble ødelagt. Han har prøvd å unngå meg, men ble komfortabel etter hvert. Jeg prøvde å ikke vise følelsene mine, men jeg tror at han forsto det som om jeg ikke var intressert. jeg føler at han vet at jeg liker han. Jeg føler meg trist når jeg er hjemme og tenker for mye på han enn jeg burde. Han er søt og snill. Før pleide han å lyve om at han har bestått prøver og sånt, når han ikke gjorde det. Nå i det siste har han vært ærlig og sier som det er. Noen ganger når vi leser sammen kan han se på meg når jeg ikke ser. Når vi har øyekontakt ser han bort, og ser igjen (nesten som om han unngår øyekontakt). Han skal reise bort og være bort reist en stund nå, og vi har 2 dager til vi skal møtes. Etter det vet jeg ikke når vi møtes igjen. Det som er, er at jeg og han møtes bare når det er skoleting, men aldri utenfor. Trenger virkelig råd, det kan være hva som helst, hva tenker dere, og hva ville dere ha gjort om det du var i denne situasjonen? Hva anbefaler dere meg. Anonymkode: a468c...8d7
exictence Skrevet 7. juni 2021 #2 Skrevet 7. juni 2021 Han pleide før å lyve om at han hadde bestått prøver? Da er han ingen å satse på. Du vil vel ikke ha en som lyger? Tror du gjør best i å glemme ham.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #3 Skrevet 7. juni 2021 exictence skrev (1 minutt siden): Han pleide før å lyve om at han hadde bestått prøver? Da er han ingen å satse på. Du vil vel ikke ha en som lyger? Tror du gjør best i å glemme ham. Ja, kanskje fordi vi hadde felles venner, og en nær venninna mi som ikke likte hverandre. De snakket aldri sammen, og begge to ignorerte hverandre. Jeg personlig trodde at han ikke stolte meg da for at jeg skulle fortelle det til andre. Anonymkode: a468c...8d7
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #4 Skrevet 7. juni 2021 Jeg ble litt forvirret her. Er det 1 eller 2 gutter i denne historien? En du har kjent i 7 år, og en som venninna di kobla deg med, eller er det samme? Det jeg anbefaler; hopp i det. Si rett ut at du liker ham, og lurer på om han blir med på date, eller gjør noe morsomt en dag. Fyren er jo vill etter deg. Anonymkode: 4a986...af2 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #5 Skrevet 7. juni 2021 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Jeg ble litt forvirret her. Er det 1 eller 2 gutter i denne historien? En du har kjent i 7 år, og en som venninna di kobla deg med, eller er det samme? Det jeg anbefaler; hopp i det. Si rett ut at du liker ham, og lurer på om han blir med på date, eller gjør noe morsomt en dag. Fyren er jo vill etter deg. Anonymkode: 4a986...af2 det er samme fyr. Hun snakke med han om meg. Anonymkode: a468c...8d7
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #6 Skrevet 7. juni 2021 Det er jo helt barneskole, men kan du ikke få venninna di til å fiske litt, om han er interessert, og i så fall si at det er slik andre veien også? Alt er egentlig lov. Anonymkode: 4a986...af2 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #7 Skrevet 7. juni 2021 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): det er samme fyr. Hun snakke med han om meg. Anonymkode: a468c...8d7 Hvor gamle er dere? Anonymkode: dcb0f...797 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #8 Skrevet 7. juni 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Hvor gamle er dere? Anonymkode: dcb0f...797 Begge er 25, beklager mye jeg har ikke skrevet siden det er så mye. Anonymkode: a468c...8d7
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #9 Skrevet 7. juni 2021 Bare si det rett ut- "Skal vi på date denne fredag?" Jeg vet det er litt skummelt, men hvis det er noen sjanse at han liker deg på den måten så sier han ja. Hvis ikke så slipper du å bruke tiden på fantasi som aldri bli noe av. Man kan ikke tvinge fram kjærlighet. Anonymkode: 5a08f...8d6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå