Gå til innhold

Analsex for første gang

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ikke tullesvar værsåsnill, seriøst innlegg fra meg.

Jeg skal besøke kjæresten til helga og kommer nok til å prøve analsex for første gang.

Før har vi lekt litt med tanken under telefonsex (avstandsforhold) og jeg har veldig lyst å prøve.

Er det en «sjekkliste» jeg bør tenke på?

Første som slår meg er klyster😬

Tar i mot råd med glede!

Anonymkode: 26356...e4b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke klyster. Men bruk veldig god tid på å tenne deg, hvis du er mottaker, gjerne glidemiddel. Og gå saaaakte frem. Det skal IKKE gjøre vondt. Prøv med fingre først før penis/leketøy blir brukt. Og for all del - ikke før noe som har vært i analen inn i vagina. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Endel trening før man kommer til penetrasjon, så ikke tenk på at du skal det. Finger utenpå/inn er nok det, ellers vil du få en dårlig opplevelse. Vil anbefale at dette utforsker du lenge på egenhånd med dildo før du slipper til andre.

Leser at du tror man må bruke klyster, det bør du ikke.

Les deg opp på nettet du, nok info om dette.

Anonymkode: 1973b...5a7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det viktigste er at du får mannen til å skjønne at det er du som er sjefen og styrer det. Han MÅ være lydhør for deg og gjøre som du sier - når du sier stopp så må han stoppe og når du er klar så kan han presse litt mer på og stoppe om du sier stopp.

Jeg har hatt analsex med noen få menn, et par av dem hadde aldri hatt vellykket analsex før og sa at det var fordi jeg var "streng" på at de måtte høre på meg når jeg sa at det var greit å presse, når de måtte stoppe opp og når de måtte bare avbryte og prøve på nytt siden.

Jeg vet også at de fleste vil si at glidekrem eller tilsvarende er veldig viktig, men jeg har aldri hatt det tilgjengelig, så vi har bare brukt spytt - og TID. 

Anonymkode: 6d8fc...ee2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min erfaring er at det er smart å bruke en slik douche og skylle seg litt med vann i forkant. 

Anbefaler også at du leker med buttplugger og andre leketøy alene med rompen din først mens du koser med deg selv :) Da får du utforsket det litt på egenhånd. 

Deretter må du starte forsiktig og be han være forsiktig og ta det rolig i starten. 

Anonymkode: 73ea0...525

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Og ja, nok glidemiddel. 

Anonymkode: 73ea0...525

Skrevet

Det blir nok ikke bra hvis du bekymrer deg om du er ren nok, nei. Faktisk ikke om du bekymrer deg.

Men dette tekniske. Ja, jo, det er en del man må passe på. Men også det at det føles rett. Jeg har ei bestemt oppfatning om at analsex for samme kvinne kan kjennes som det "eneste riktige" og himmelriket med en mann og helt utelukket, feil og fælt og vondt med en annen. Vær åpen for at slike snags finnes. Det har bl.a. med tillit å gjøre.

Men hvis han lærer deg, kroppen din, å sette sammen, forbinde, anal inntrengning med nytelse, som for eksempel at han lurer en (smurt og glatt) langfinger opp gjennom lukkemuskelen din mens har slikker deg... Det kan være trylling det. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for gode og kloke svar!☺️

TS

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Ikke tullesvar værsåsnill, seriøst innlegg fra meg.

Jeg skal besøke kjæresten til helga og kommer nok til å prøve analsex for første gang.

Før har vi lekt litt med tanken under telefonsex (avstandsforhold) og jeg har veldig lyst å prøve.

Er det en «sjekkliste» jeg bør tenke på?

Første som slår meg er klyster😬

Tar i mot råd med glede!

Min 1 gang var i telt med matolje som glidemiddel, haha Forbudt og deilig og ikke vondt i det heletatt om du slapper av 🙂 

Anonymkode: 31200...422

Gjest Natnat
Skrevet

Du må begynne rolig.

Du bør også begynne med fingrer eller Anal beads eller lignende. Eg vil også anbefale at du drikker masse vann og fiber dagen før.

Bruk kondom og IKKE byt fra anal til andre steder uten å skifte kondom

Vær så rolig som mulig. Prøv å ikke stresse heller

Bruk mye glidemiddel! Anus lubrikerer ikkje seg sjølv så du trenger noko ekstra.

Ha det gøy!

AnonymBruker
Skrevet
Natnat skrev (9 minutter siden):

Du må begynne rolig.

Du bør også begynne med fingrer eller Anal beads eller lignende. Eg vil også anbefale at du drikker masse vann og fiber dagen før.

Bruk kondom og IKKE byt fra anal til andre steder uten å skifte kondom

Vær så rolig som mulig. Prøv å ikke stresse heller

Bruk mye glidemiddel! Anus lubrikerer ikkje seg sjølv så du trenger noko ekstra.

Ha det gøy!

Herregud så patetisk.....her må man ha spesialdiett og god tid........tullball, går fint på direkten om typen finner seg i å kanskje bli litt brun på tuppen.

Anonymkode: 31200...422

AnonymBruker
Skrevet

anbefaler deg ikke å ha anal sex til helga - MEN kjøp buttplugger I ulike størrelser. for at det skal bli godt må du trene lukkemuskelen. i første omgang kan det være at han tar en finger inn og fingrer deg. med masse glid! bare leke med rumpa. 

du kan jo også trene inntil lørdag med å ta fingeren din inn selv og evt små buttplugger. 

anbefsler også å kjøpe en ballong til å vaske ut av rumpa hvis du er bekymret for dritt. fyll den med vann - ta i rompa og spyl ut i doen. 

Hvis dere gjør det gradvis og forsiktig kan det bli veldig godt - hvis ikke er det vondt og kan gjøre at du ikke ønsker det på nytt. 

Anonymkode: bce41...43e

Skrevet

Bare unngå en partner med denne type holdninger, så er mye gjort.

90D07656-4492-4D26-B8D7-DABBE15EED1F.jpeg

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Slapp av, slapp av og slapp av, hehe. Du må slappe av i alle muskler der bak. Jeg sliter med å få det til, men hvis jeg er virkelig tent, så klarer jeg å slappe av, og det er veldig deilig! Gjerne kjør på med klitorisvibrator.

Anonymkode: d301a...9ac

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...