Gå til innhold

Kan jeg ha på viften når jeg ikke er hjemme?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en sånn billig tårnvifte fra Clash Ohlson https://www.clasohlson.com/no/Tårnvifte-80-cm/p/36-6189, og lurer på om jeg kan ha denne på når jeg ikke er hjemme? Har en hund som synes det er varmt i disse dager, og er usikker på om det er trygt med tanke på brannfare og slikt. Har hatt hjemmekontor hittil, og det har derfor gått greit å ha viften på siden jeg har vært hjemme. Men neste uke skal jeg tilbake til kontoret. 

Hva tenker dere? Har dere på noen form for vifte eller lignende for deres kjæledyr når dere ikke er hjemme?

Anonymkode: b3734...8b6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg har en sånn billig tårnvifte fra Clash Ohlson https://www.clasohlson.com/no/Tårnvifte-80-cm/p/36-6189, og lurer på om jeg kan ha denne på når jeg ikke er hjemme? Har en hund som synes det er varmt i disse dager, og er usikker på om det er trygt med tanke på brannfare og slikt. Har hatt hjemmekontor hittil, og det har derfor gått greit å ha viften på siden jeg har vært hjemme. Men neste uke skal jeg tilbake til kontoret. 

Hva tenker dere? Har dere på noen form for vifte eller lignende for deres kjæledyr når dere ikke er hjemme?

Ja, det vil jeg tro… Det er jo bare en vifte.

Anonymkode: 73467...12a

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ja, det vil jeg tro… Det er jo bare en vifte.

Er bare en vifte? Er bare en lader? Ting kan gå galt, jeg hadde ikke hatt den på, slår den til og med av om natten. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde nok ikke turt. Særlig siden det er forbundet med brannfare dersom den velter. 

Anonymkode: 63bb6...905

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
justme2019 skrev (27 minutter siden):

Er bare en vifte? Er bare en lader? Ting kan gå galt, jeg hadde ikke hatt den på, slår den til og med av om natten. 

Er vel litt forskjell på en lader og en vifte... Slår du av alt i huset ditt til en hver tid? Lampe som står plugget i? Støpsel til oppvaskmaskin, vaskemaskin osv. Tv. Hvis ts er så redd  så kjøp en annen vifte da? En liten bordvifte. (Batteri drevet er vel best kanskje da)

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Er vel litt forskjell på en lader og en vifte... Slår du av alt i huset ditt til en hver tid? Lampe som står plugget i? Støpsel til oppvaskmaskin, vaskemaskin osv. Tv. Hvis ts er så redd  så kjøp en annen vifte da? En liten bordvifte. (Batteri drevet er vel best kanskje da)

Har ikke på lamper når jeg ikke er hjemme, eller sover. Samme med vaskemaskin, og tv. Så jeg ser virkelig ikke hva du vill frem til. 

Anonymkode: a3e8e...959

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg hadde ikke hatt den på om jeg ikke var hjemme.

Anonymkode: c0f54...a4a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har på viften når jeg er borte, så vel som når jeg er hjemme.

Det er lite problematisk ved det, og viften er en relativt enkel konstruksjon elektrisk sett. Det er vesentlig verre å ha laptop-lader plugget i, eller AC/DC-adapter (strømadapter) til "modem" og lignende. Mange mener de skrur av TV for eksempel, men i virkeligheten står den plugget i og er da i standby-modus. Samme med pc-skjermer og mye annet også.

Mye uvitenhet ute og går når det kommer til slikt.

Anonymkode: bbd2a...3a4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...