Gå til innhold

Flere kvinner som aldri kommer under sex?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde vinkveld her, og da fant vi ut at flere av oss damene aldri kom under sex.

Noen har hatt samme partner i 15+ år, mens andre har hatt over 15 partnere, over kortere eller lengre perioder.

Alle faked orgasme da, for ikke å såre partner. Det blir jo kjedelig når det varer og varer, og menn blir mer og mer kreative, men du vet jo at det ikke skjer uansett.

Fler som har det slik? Og klarte du fikse det etter 20 år aktivt sexliv?

Anonymkode: 0e83a...73d

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg har aldri noensinne fått orgasme under sex. Slik har det vært de 20 årene jeg har vært seksuelt aktiv og jeg har ingen tro på at det vil endre seg heller. 

Anonymkode: 4378f...c24

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kommer ikke under sex med mindre klitoris blir stimulert. Dvs. at det går ikke for meg ved penetrering. Jeg har faket i tidligere forhold, men da jeg ble sammen med han jeg er sammen med nå, bestemte jeg meg for at nok var nok, og sa fra tidlig i forholdet hva som skal til for at jeg skal komme. Nå kommer jeg hver gang :) 

Anonymkode: c793b...7ef

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk min første vaginale orgasme som 35åring. Det kom litt overraskende, for jeg trodde helt ærlig at det var en myte at man kunne komme av penetrering alene. 

Trikset for meg er at jeg må bruke knipemusklene aktivt. Klemme rundt penis. Det er slitsomt i starten, men man blir bedre trent etterhvert. Det er også viktig å ha en samarbeidsvillig mann, for de første gangene er man litt var for ting som kan "ødelegge" og da glipper orgasmen (for meg. Ikke sikkert det er sånn for andre). Finn et tempo og en posisjon som passer, og ta deg god tid. For meg er det absolutt best i misjonær eller å ri. Andre stillinger er det vanskelig å komme i mål i, så da må vi evt endre underveis og avslutte i misjonær.
Dette er grunnen til at sex er best med en mediun størrelse penis. Er den for tykk så får jeg ikke ordentlig takk og heller ingen orgasme. 

Jeg hadde alltid hørt at det er viktig å trene opp musklene for å ikke lekke urin, og etter fødsel spesielt. Og at om man bruker de musklene under sex så er det en fin bonus for mannen. Ingen hadde fortalt meg at jeg burde knipe for min egen del, og at det skulle endre hele sexlivet mitt. 

Og kanskje viktigst: ha en partner som er oppriktig interessert i å tilfredsstille deg, og som ikke ser på sex som noe man gjør for bare mannens del. 

Anonymkode: b6c02...d79

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

De fleste jeg har ligget med, har virkelig jobbet. Slikket mye, 9/10 stimulerer klitoris.

De varer lenge, fleste har hatt tykk pikk. Mye forspill. Men orgasme, nei, helt umulig.

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Samme her, kommer kun hvis jeg bruker vibrator på meg selv samtidig. Ingen(!!) Mann har fått meg til å komme. Jeg har hatt sex med over 20 stk, men er nå gift på 6. Året og har selvsagt nå kun ham. Går bare ikke! 

Anonymkode: 1e26c...18b

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

TS her. Vibrator kommer jeg ikke av. Prøvd flere, syns det er kjedelig.Kommer lett av meg selv da, men bruker jeg mer enn 30 sekunder går det ikke. 

Penetrering gir meg ingenting, ikke i noen stillinger. Kunne like gjerne sett gresset gro. 

Verste er at jeg går for å være veldig god og spennende i senga. Synd jeg må fake så mye for egen del 😛

• Liker 10
Skrevet

Kan det være at noen her som ikke kommer med partner, er så "vant" til å komme når de onanerer? Litt som Masturbation Death Grip-greia hos menn?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
jabx skrev (3 minutter siden):

Kan det være at noen her som ikke kommer med partner, er så "vant" til å komme når de onanerer? Litt som Masturbation Death Grip-greia hos menn?

En slik mann runker du jo lett? De kommer jo da.

Derfor jeg syns det er rart at man ikke kommer. Uansett mann. Uansett tunge og uansett fingre.

Skrevet

Jeg brukte 4.5 år før jeg kom første gang - og tror ikke det er så uvanlig. I starten faket jeg en del for å ikke skuffe ham. 

I starten opplevde jeg at det er mye som kan ødelegge flyten. Småting som å skifte stilling/tempo/teknikk på feil tidspunkt, Og ikke minst hvor tankene mine er. Å spenne pc-musklene og fokusere på å nyte er også viktig for meg. Ja, og bli flinkere til å gi konkrete tilbakemeldinger og ønsker. Bare for å nevne noe. Nå går det mye, mye lettere!

Men. Jeg har også opplevd bortimot det motsatte: at jeg får orgasme, men at det føles litt tomt fordi det ble litt «teknisk».

Så mitt beste tips til meg selv er å fokusere på nytelse fremfor prestasjon. 💜

• Liker 4
Skrevet (endret)

Det er helt vanlig å ikke komme under sex.

Alle som faker ødelegger ikke bare for seg, men for mange andre. Normalen blant menn er at de får kvinner til å komme, og det er løgn. 

Jeg faker ikke. Jeg er da ærlig. Dere vinner ingenting, men sprer Fake News om hvor flinke menn er i senga. Stakkars menn som blir lurt!

På sikt demolisherer man sitt eget sexliv. Man gidder ikke fake lenger og gidder ikke prestere for så lite...

Endret av Rotemor
  • Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
Fioljenta skrev (18 minutter siden):

Jeg brukte 4.5 år før jeg kom første gang - og tror ikke det er så uvanlig. I starten faket jeg en del for å ikke skuffe ham. 

I starten opplevde jeg at det er mye som kan ødelegge flyten. Småting som å skifte stilling/tempo/teknikk på feil tidspunkt, Og ikke minst hvor tankene mine er. Å spenne pc-musklene og fokusere på å nyte er også viktig for meg. Ja, og bli flinkere til å gi konkrete tilbakemeldinger og ønsker. Bare for å nevne noe. Nå går det mye, mye lettere!

Men. Jeg har også opplevd bortimot det motsatte: at jeg får orgasme, men at det føles litt tomt fordi det ble litt «teknisk».

Så mitt beste tips til meg selv er å fokusere på nytelse fremfor prestasjon. 💜

Men her føler jeg ingen nytelse overhodet inni meg. Aldri. Til og med drukket meg full og bare ligget der. Men nei.

Har hatt fast FF over 10 år jeg tenner veldig på. Men aldri vært i nærheten av orgasme. Har hatt "kjedelig" sex og. Lyset av, misjonær, lukket øyne. Men nei. Ikke i nærheten.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Rotemor skrev (15 minutter siden):

Det er helt vanlig å ikke komme under sex.

Alle som faker ødelegger ikke bare for seg, men for mange andre. Normalen blant menn er at de får kvinner til å komme, og det er løgn. 

Jeg faker ikke. Jeg er da ærlig. Dere vinner ingenting, men sprer Fake News om hvor flinke menn er i senga. Stakkars menn som blir lurt!

På sikt demolisherer man sitt eget sexliv. Man gidder ikke fake lenger og gidder ikke prestere for så lite...

Jeg kan fint innrømme at jeg har ødelagt for mange. Men de fleste av mine sexpartnere har og prøver virkelig. Så det er ikke deres feil. 

• Liker 3
Skrevet

Nå er jeg mann, men jeg har gjort noen observasjoner. Jeg har sikkert vært borti noen fakere, men jeg har også vært borti noen damer som definitivt kommer vaginalt. Noen av disse kommer ganske intenst og det som har vært fellesnevneren her er at de jobber ganske aktivt med vaginaen under samleiet. Hun ene kan "nesten" knipe av meg fingeren. Det merkes ganske godt at det er sammentrekninger der nede. Om dette er en naturlig/ufrivillig reaksjon fra deres side eller noe de gjør aktivt vet jeg ikke, men på motsatt side er de som er vanskeligst å få til å komme også dem som har minst aktivitet der nede. 

Så har det sikkert noe med hvor fokusert kvinnen er under selve akten. Jeg tror i alle fall man har mye å hente ved å bli bedre kjent med seg selv enn å lete etter feil hos partner.  Min erfaring er at rundt 50-70% av damene har evnen til å komme vaginalt selv om det er noen av disse som kun klarer det en sjelden gang. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
pressplay skrev (29 minutter siden):

Nå er jeg mann, men jeg har gjort noen observasjoner. Jeg har sikkert vært borti noen fakere, men jeg har også vært borti noen damer som definitivt kommer vaginalt. Noen av disse kommer ganske intenst og det som har vært fellesnevneren her er at de jobber ganske aktivt med vaginaen under samleiet. Hun ene kan "nesten" knipe av meg fingeren. Det merkes ganske godt at det er sammentrekninger der nede. Om dette er en naturlig/ufrivillig reaksjon fra deres side eller noe de gjør aktivt vet jeg ikke, men på motsatt side er de som er vanskeligst å få til å komme også dem som har minst aktivitet der nede. 

Så har det sikkert noe med hvor fokusert kvinnen er under selve akten. Jeg tror i alle fall man har mye å hente ved å bli bedre kjent med seg selv enn å lete etter feil hos partner.  Min erfaring er at rundt 50-70% av damene har evnen til å komme vaginalt selv om det er noen av disse som kun klarer det en sjelden gang. 

Det er vel forsket på at 25-30% av kvinner kan komme slik.

Det er og normalt, om ikke mer vanlig, å ikke kjenne noe vaginalt. Hjelper ikke med musklene om det ikke er noe som blir stimulert.  

Forresten er det ikke god faking om du ikke strammer musklene i rykninger samtidig, rundt pikken.

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Nei har aldri faket. Ligger kun med kvinner da.. 

Anonymkode: 56552...12b

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Tenk så mange kvinner som faker orgasme, det er mange!

Redd for å skuffe mannen.

Onani, starte å utforske seg selv. Mange tar seg ikke denne tiden, i det heletatt. 

Anonymkode: eb791...988

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er vel forsket på at 25-30% av kvinner kan komme slik.

Det er og normalt, om ikke mer vanlig, å ikke kjenne noe vaginalt. Hjelper ikke med musklene om det ikke er noe som blir stimulert.  

Forresten er det ikke god faking om du ikke strammer musklene i rykninger samtidig, rundt pikken.

Legg merke til at jeg ikke skriver at det skjer hver gang. Jeg tror andelen er høyere enn 30%, men det betyr ikke at det er regelmessig. 

Det er IKKE mer vanlig å IKKE kjenne noe vaginalt. Samtlige kvinner, selv de som ikke kommer vaginalt har gitt uttrykk for at sex uten vaginalt samleie er mangelfullt. 

I grunnen virker hele innlegget ditt som at du mener at jeg ikke skal kommer her og kommer her med uttalelser. Litt bitter tone faktisk. 

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg kan fint innrømme at jeg har ødelagt for mange. Men de fleste av mine sexpartnere har og prøver virkelig. Så det er ikke deres feil. 

Nei, selvfølgelig er det ikke deres feil. Det er ingens feil. Når du faker så gjør du feil.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vi hadde vinkveld her, og da fant vi ut at flere av oss damene aldri kom under sex.

Noen har hatt samme partner i 15+ år, mens andre har hatt over 15 partnere, over kortere eller lengre perioder.

Alle faked orgasme da, for ikke å såre partner. Det blir jo kjedelig når det varer og varer, og menn blir mer og mer kreative, men du vet jo at det ikke skjer uansett.

Fler som har det slik? Og klarte du fikse det etter 20 år aktivt sexliv?

Tenker du på under sex i sin helhet? Eller under samleie/penetrasjon?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...