Gå til innhold

Rene Fagerhøi ikke lenger veganer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Husker henne fra de kokkekonkurransene hun deltok i for noen år siden. Da var hun veganer og drev sin egen veganske restaurant. Nå reklamerer hun for kjøtt og annen grillmat for Rema 1000. Har hun gått over til animalsk kosthold?

Anonymkode: 0f5bc...edb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

I så fall er jeg glad på hennes vegne for at hun har sett lyset. :)

Anonymkode: 09b64...3d8

• Liker 7
Skrevet

Hun har vel aldri drevet vegansk restaurant? Jeg mener å ha lest at hun vokste opp i en vegansk familie, men at hun alltid har likt kjøtt.

AnonymBruker
Skrevet
Lafamiglia skrev (46 minutter siden):

Hun har vel aldri drevet vegansk restaurant? Jeg mener å ha lest at hun vokste opp i en vegansk familie, men at hun alltid har likt kjøtt.

Kanskje den solgte litt kjøtt og fisk men den hadde fokus på vegansk mat

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

I så fall er jeg glad på hennes vegne for at hun har sett lyset. :)

Anonymkode: 09b64...3d8

Hvorfor er det å ha sett lyset?

Anonymkode: d1ffa...e90

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Husker henne fra de kokkekonkurransene hun deltok i for noen år siden. Da var hun veganer og drev sin egen veganske restaurant. Nå reklamerer hun for kjøtt og annen grillmat for Rema 1000. Har hun gått over til animalsk kosthold?

Hun har aldri vært veganer 

Anonymkode: 67d91...543

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Lafamiglia skrev (1 time siden):

Hun vokste opp med fokus på økologisk,men familien var ikke veganere

AnonymBruker
Skrevet

De har ikke vært veganske de oppskriftene jeg har prøve fra henne.

Forøvrig heter hun vel Reneé, hun er kvinne. 

Anonymkode: ffb6a...e57

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Hvorfor er det å ha sett lyset?

Anonymkode: d1ffa...e90

Fordi det er i tråd med anonymbruker sine tanker og meninger, da har man altså sett lyset 

Anonymkode: 7c96a...79f

• Liker 2
Gjest Vintermorgen
Skrevet

Ryddet for personangrep.

Vintermorgen, mod

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det er vel uansett ikke så rart om man går fra vegansk og over til vanlig kosthold. De fleste gjør jo det.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Lafamiglia skrev (1 time siden):

Det er vel uansett ikke så rart om man går fra vegansk og over til vanlig kosthold. De fleste gjør jo det.

Nei fleste gjør ikke det,for det er ikke noe som heter vegansk kosthold. Veganisme er et livsyn hvor kostholdet kun er en liten del. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei fleste gjør ikke det,for det er ikke noe som heter vegansk kosthold. Veganisme er et livsyn hvor kostholdet kun er en liten del. 

😜 Plantebasert kosthold, da, hvis det passer deg bedre.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hun var vegetarianer for en god del år siden, typ 10 år siden, men veganer har hun aldri vært.

Anonymkode: 9339b...e41

• Liker 1
Skrevet

Selv foretrekker jeg allikevel ordet "vegansk", for for meg er et plantebasert kosthold et kosthold som er basert på planter.

Et vegansk kosthold, er imidlertid ofte ikke det. Det er mange merkelige produkter som vegansk "ost", kjøtterstatninger som er laget av erteproteinisolater og en rekke andre ingredienser som er et resultat av ekstreme industrielle prosesser, tilsatt tilsetningsstoffer som er fremmedelementer for kroppen og satt sammen på en måte som er lite gjenkjennelig for kroppen.

Lite "plantebasert" der, altså.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Lafamiglia skrev (58 minutter siden):

Selv foretrekker jeg allikevel ordet "vegansk", for for meg er et plantebasert kosthold et kosthold som er basert på planter.

Et vegansk kosthold, er imidlertid ofte ikke det. Det er mange merkelige produkter som vegansk "ost", kjøtterstatninger som er laget av erteproteinisolater og en rekke andre ingredienser som er et resultat av ekstreme industrielle prosesser, tilsatt tilsetningsstoffer som er fremmedelementer for kroppen og satt sammen på en måte som er lite gjenkjennelig for kroppen.

Jeg kjenner mange veganere som ikke spiser erstatningsprodukter og ellers er kommentaren  din bare dømmende og ignorant 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg kjenner mange veganere som ikke spiser erstatningsprodukter og ellers er kommentaren  din bare dømmende og ignorant 

Eh. Jeg kjenner også veganere som ikke spiser erstatningsprodukter, så jeg ser ikke hensikten med innlegget ditt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Lafamiglia skrev (7 timer siden):

Hva mener du med at det blir "ugjenkjennelig" for kroppen? At det blr uspiselig?

Anonymkode: 9339b...e41

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...