AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #1 Skrevet 7. juni 2021 Husker henne fra de kokkekonkurransene hun deltok i for noen år siden. Da var hun veganer og drev sin egen veganske restaurant. Nå reklamerer hun for kjøtt og annen grillmat for Rema 1000. Har hun gått over til animalsk kosthold? Anonymkode: 0f5bc...edb
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #2 Skrevet 7. juni 2021 I så fall er jeg glad på hennes vegne for at hun har sett lyset. Anonymkode: 09b64...3d8 7
Lafamiglia Skrevet 7. juni 2021 #3 Skrevet 7. juni 2021 Hun har vel aldri drevet vegansk restaurant? Jeg mener å ha lest at hun vokste opp i en vegansk familie, men at hun alltid har likt kjøtt.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #4 Skrevet 7. juni 2021 Lafamiglia skrev (46 minutter siden): Hun har vel aldri drevet vegansk restaurant? Jeg mener å ha lest at hun vokste opp i en vegansk familie, men at hun alltid har likt kjøtt. Kanskje den solgte litt kjøtt og fisk men den hadde fokus på vegansk mat Anonymkode: 0f5bc...edb
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #5 Skrevet 7. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): I så fall er jeg glad på hennes vegne for at hun har sett lyset. Anonymkode: 09b64...3d8 Hvorfor er det å ha sett lyset? Anonymkode: d1ffa...e90 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #6 Skrevet 7. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Husker henne fra de kokkekonkurransene hun deltok i for noen år siden. Da var hun veganer og drev sin egen veganske restaurant. Nå reklamerer hun for kjøtt og annen grillmat for Rema 1000. Har hun gått over til animalsk kosthold? Anonymkode: 0f5bc...edb Hun har aldri vært veganer Anonymkode: 67d91...543 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #7 Skrevet 7. juni 2021 Lafamiglia skrev (1 time siden): Hun har vel aldri drevet vegansk restaurant? Jeg mener å ha lest at hun vokste opp i en vegansk familie, men at hun alltid har likt kjøtt. Hun vokste opp med fokus på økologisk,men familien var ikke veganere Anonymkode: 67d91...543
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #8 Skrevet 7. juni 2021 De har ikke vært veganske de oppskriftene jeg har prøve fra henne. Forøvrig heter hun vel Reneé, hun er kvinne. Anonymkode: ffb6a...e57
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #9 Skrevet 7. juni 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Hvorfor er det å ha sett lyset? Anonymkode: d1ffa...e90 Fordi det er i tråd med anonymbruker sine tanker og meninger, da har man altså sett lyset Anonymkode: 7c96a...79f 2
Gjest Vintermorgen Skrevet 7. juni 2021 #10 Skrevet 7. juni 2021 Ryddet for personangrep. Vintermorgen, mod
Lafamiglia Skrevet 7. juni 2021 #11 Skrevet 7. juni 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Husker henne fra de kokkekonkurransene hun deltok i for noen år siden. Da var hun veganer og drev sin egen veganske restaurant. Nå reklamerer hun for kjøtt og annen grillmat for Rema 1000. Har hun gått over til animalsk kosthold? Anonymkode: 0f5bc...edb Det er vel uansett ikke så rart om man går fra vegansk og over til vanlig kosthold. De fleste gjør jo det. 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #12 Skrevet 7. juni 2021 Lafamiglia skrev (1 time siden): Det er vel uansett ikke så rart om man går fra vegansk og over til vanlig kosthold. De fleste gjør jo det. Nei fleste gjør ikke det,for det er ikke noe som heter vegansk kosthold. Veganisme er et livsyn hvor kostholdet kun er en liten del. Anonymkode: 67d91...543 1
Lafamiglia Skrevet 7. juni 2021 #13 Skrevet 7. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei fleste gjør ikke det,for det er ikke noe som heter vegansk kosthold. Veganisme er et livsyn hvor kostholdet kun er en liten del. Anonymkode: 67d91...543 😜 Plantebasert kosthold, da, hvis det passer deg bedre. 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #14 Skrevet 7. juni 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Husker henne fra de kokkekonkurransene hun deltok i for noen år siden. Da var hun veganer og drev sin egen veganske restaurant. Nå reklamerer hun for kjøtt og annen grillmat for Rema 1000. Har hun gått over til animalsk kosthold? Anonymkode: 0f5bc...edb Hun var vegetarianer for en god del år siden, typ 10 år siden, men veganer har hun aldri vært. Anonymkode: 9339b...e41 1
Lafamiglia Skrevet 7. juni 2021 #15 Skrevet 7. juni 2021 Selv foretrekker jeg allikevel ordet "vegansk", for for meg er et plantebasert kosthold et kosthold som er basert på planter. Et vegansk kosthold, er imidlertid ofte ikke det. Det er mange merkelige produkter som vegansk "ost", kjøtterstatninger som er laget av erteproteinisolater og en rekke andre ingredienser som er et resultat av ekstreme industrielle prosesser, tilsatt tilsetningsstoffer som er fremmedelementer for kroppen og satt sammen på en måte som er lite gjenkjennelig for kroppen. Lite "plantebasert" der, altså. 3
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #16 Skrevet 7. juni 2021 Lafamiglia skrev (58 minutter siden): Selv foretrekker jeg allikevel ordet "vegansk", for for meg er et plantebasert kosthold et kosthold som er basert på planter. Et vegansk kosthold, er imidlertid ofte ikke det. Det er mange merkelige produkter som vegansk "ost", kjøtterstatninger som er laget av erteproteinisolater og en rekke andre ingredienser som er et resultat av ekstreme industrielle prosesser, tilsatt tilsetningsstoffer som er fremmedelementer for kroppen og satt sammen på en måte som er lite gjenkjennelig for kroppen. Lite "plantebasert" der, altså. Jeg kjenner mange veganere som ikke spiser erstatningsprodukter og ellers er kommentaren din bare dømmende og ignorant Anonymkode: 67d91...543 2
Lafamiglia Skrevet 7. juni 2021 #17 Skrevet 7. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg kjenner mange veganere som ikke spiser erstatningsprodukter og ellers er kommentaren din bare dømmende og ignorant Anonymkode: 67d91...543 Eh. Jeg kjenner også veganere som ikke spiser erstatningsprodukter, så jeg ser ikke hensikten med innlegget ditt. 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #18 Skrevet 8. juni 2021 Lafamiglia skrev (7 timer siden): Selv foretrekker jeg allikevel ordet "vegansk", for for meg er et plantebasert kosthold et kosthold som er basert på planter. Et vegansk kosthold, er imidlertid ofte ikke det. Det er mange merkelige produkter som vegansk "ost", kjøtterstatninger som er laget av erteproteinisolater og en rekke andre ingredienser som er et resultat av ekstreme industrielle prosesser, tilsatt tilsetningsstoffer som er fremmedelementer for kroppen og satt sammen på en måte som er lite gjenkjennelig for kroppen. Lite "plantebasert" der, altså. Hva mener du med at det blir "ugjenkjennelig" for kroppen? At det blr uspiselig? Anonymkode: 9339b...e41
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå