Gå til innhold

Jeg liker damer i 25 årsalderen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tjukk rumpe og sprek. Så lenge det ikke er en hipster 😮

Men hva tror du?

Anonymkode: b164a...8f7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Meningsfull tråd. Godt formulert spørsmål/problemstilling. 10 peong til deg. 

Anonymkode: f8b9c...997

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

At det ikke er mulig å se om hun er 23 eller 29. Eller 25 eller 31.

Noen har babyfjes, andre har drikki og spist junk fra de er 17.

Anonymkode: e1b4f...79b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Faktisk trenger du bare å spise god mat for å bli litt stor. Å spise snop hele tiden er mer spisevansker og spiseforstyrrelser. Oftest påvirker av traumer og depresjon. En god anti depresjon er fjellturer i sommern, og eple er god næring for å ha energi. Er selvfølgelig tider der å spise usunt er helt greit. Men det er i helger når det er en film eller noe. Generelt å tenke på middag og mat som også har vann ved siden av... er så mye bedre for kroppen.

Tror hovedårsaken til feil mat er to grunner

1: For mye følsomme folk (Det biter hjernen)

2: Depresjoner. Så du må kjempe deg ut av det, ved å gjøre ferdig det du trenger. Og så kan du kvitte deg med byllen og spise normalt og ta deg noen tider ut i solen som mauren gjør ^^

Anonymkode: b164a...8f7

AnonymBruker
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker said:

39 år (damen)

image.jpeg.ca3ddec298aec7c500014dd326e8b304.jpeg

42 år

image.thumb.jpeg.3447f5beca44e8c354c2f47f1262cd7d.jpeg

25 år

image.jpeg.fe055da3d70e0876dd477c7f72928a8f.jpeg

31 år

image.jpeg.cd4b98a0691ecef4f88b2dab1119d205.jpeg

Du har et poeng, for min del kunne alle disse vært i samme aldersgruppe. Aldri skjønt hvorfor man fokuserer på selve tallet når det ikke trenger å si så mye. 

Anonymkode: 3e988...293

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er 26 år og alle tipper at jeg er 20-21 år. Jeg har alltid hatt et usunt kosthold, men jeg har aldri solet meg og sitter ikke ute å griller trynet mitt så snart sola dukker opp, så jeg har ikke en eneste linje eller rynke i ansiktet. Jeg har heller ikke babyfjes og jeg er høy, mindre attraktiv, men blir alltid tatt for å være mye yngre. 

Anonymkode: 35855...f78

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg er 26 år og alle tipper at jeg er 20-21 år. Jeg har alltid hatt et usunt kosthold, men jeg har aldri solet meg og sitter ikke ute å griller trynet mitt så snart sola dukker opp, så jeg har ikke en eneste linje eller rynke i ansiktet. Jeg har heller ikke babyfjes og jeg er høy, mindre attraktiv, men blir alltid tatt for å være mye yngre. 

Nå er det vel ikke akkurat fravær av rynker som gjør at en 26 åring ser yngre ut. De fleste 26åringer har ikke rynker. Tipper det heller er andre trekk som bollekinn, liten vekst, store øyne som gjør at folk tror du er yngre enn du er, for som sagt så har ikke 26åringer rukket å bli rynkete om så at de har solt seg mye

Anonymkode: f0bff...2f3

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Men liker de deg?

Anonymkode: f5bd4...b3e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Nå er det vel ikke akkurat fravær av rynker som gjør at en 26 åring ser yngre ut. De fleste 26åringer har ikke rynker. Tipper det heller er andre trekk som bollekinn, liten vekst, store øyne som gjør at folk tror du er yngre enn du er, for som sagt så har ikke 26åringer rukket å bli rynkete om så at de har solt seg mye

Jeg er høy, har ikke store øyne ++++. De har ikke rynker nei, men har sett flere på min alder som har linjer i ansiktet og solskader. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg er høy, har ikke store øyne ++++. De har ikke rynker nei, men har sett flere på min alder som har linjer i ansiktet og solskader. 

Det skyldes sikkert at du spiser så mye junk og på den måten fyller ut kroppen såpass at rynkene strekkes ut. Viktig å spise sunt og få frisk luft, tror ikke du kommer til å skryte av at du goffler i deg usunn man og sitter inne hele dagen når du blir noen år eldre - det er usunt uavhenging av antall rynker på nesen

• Liker 1
Gjest Robin666
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg er 32, men alle tror jeg er 31.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...