AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #1 Skrevet 7. juni 2021 Hei. er en kvinne på 25 år som sliter med totalt fraværende sexlyst. Dette tærer veldig på forholdet og på meg som person. Jeg er jo ung, dette burde ikke vært et problem. Har prøvd alle andre tiltak jeg finner på nettet, fastlege har testet hormonverdier osv uten å finne noe galt. Ser det finnes mange kosttilskudd man kan ta for økt lyst - noen som har prøvd noen av dem? Erfaringer? Anonymkode: dd279...aae
Harleyy Skrevet 7. juni 2021 #2 Skrevet 7. juni 2021 Lurer veldig på det samme! Er 23 år og dette plager meg ekstremt. Følte alt ble ødelagt etter første gangen jeg startet på p-piller da jeg var 17, kjente plutselig ikke igjen min egen kropp og sexlysten eksisterte ikke lenger. Gikk uten hormonell prevensjon i 2 år og da kom sexlysten sakte, men sikkert tilbake. Nå går jeg på Cerazette som forebygging av endometriose, så det å slutte helt på hormonell prevensjon er liksom ikke et valg akkurat nå. Skulle gjerne funnet en løsning. 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #3 Skrevet 7. juni 2021 Harleyy skrev (22 minutter siden): Lurer veldig på det samme! Er 23 år og dette plager meg ekstremt. Følte alt ble ødelagt etter første gangen jeg startet på p-piller da jeg var 17, kjente plutselig ikke igjen min egen kropp og sexlysten eksisterte ikke lenger. Gikk uten hormonell prevensjon i 2 år og da kom sexlysten sakte, men sikkert tilbake. Nå går jeg på Cerazette som forebygging av endometriose, så det å slutte helt på hormonell prevensjon er liksom ikke et valg akkurat nå. Skulle gjerne funnet en løsning. Ja superfortvilende! Jeg har ikke gått på prevensjon på 2,5 år - merker helt minimal endring🥺 Anonymkode: dd279...aae
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #4 Skrevet 7. juni 2021 Ingen som har prøvd noe av dette? Anonymkode: dd279...aae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå