Gå til innhold

Turbukse i store størrelser

Fremhevede innlegg

Skrevet

Stormberg?

Anonymkode: a4fe9...784

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Stormberg?

Anonymkode: a4fe9...784

Stormberg oppleves som særdeles små på forrige side, både av TS og av meg.

Anonymkode: d0b69...c4c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Skogstad har ganske romslige størrelser. 

Anonymkode: 28074...a67

Skogstad ser ut til å stoppe på 48/XL og det er etterspurt str 56.

Skrevet

Bruker bare mine vanlige jeans når jeg går på tur jeg

Anonymkode: 50c6e...c25

• Liker 1
Skrevet

Sjekka ut hva Sportypluss har av bukser for tida? De pleier å sørge for romslige størrelser og er flinke på mål og beskrivelser av plagg.
Astrid Wild reklamerte mye på Facebook en stund. de påstår å ha store størrelser, men jeg som er en liten 50 skal i følge målskjemaet deres ha 56. Da blir jeg sur og handler ikke. 

Anonymkode: cbfb1...25f

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Stormberg oppleves som særdeles små på forrige side, både av TS og av meg.

Enig. De har som regel så idiotisk fasong at det er håpløst, selv om det er "riktig" størrelse (jeg bruker 46/48), alle buksene jeg har prøvd derfra er for smale i lårene, og veldig lave på livet, noe som er upraktisk når man har litt mage man vil stappe ned i buksa. :P 

Anonymkode: c8568...6f2

• Liker 1
Skrevet

Bergans herre bukse. Den har strikk/stramming nederst og er ikke for lang. Jeg har L i dame Bergans som er for liten, og kjøpt M i herre Bergans bukse nå som er romslig og god og veldig god passform. M i herre Bergans tilsvarer XL dame men med bedre plass til rumpa i herre. Dame buksen er trang over alt. 

Anonymkode: 3f61d...057

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Bergans herre bukse. Den har strikk/stramming nederst og er ikke for lang. Jeg har L i dame Bergans som er for liten, og kjøpt M i herre Bergans bukse nå som er romslig og god og veldig god passform. M i herre Bergans tilsvarer XL dame men med bedre plass til rumpa i herre. Dame buksen er trang over alt. 

Og herre buksen fås jo opp til mange x foran l så da er den stor. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg kan anbefale Twentyfour iallfall, både jakkene og buksene deres er knallgode på tur. Og skallbuksen er det stretch i, det passer bra for oss som like å sitte som en buddha. 😄 Går mye tur og aldri opplevd at vannet går gjennom heller så det er bra og relativt rimelig turtøy.

Skrevet

Både Sportypluss og Twentyfour ser ut til å stoppe på 54 og det tør jeg rett og slett ikke satse på etter opplevelsen med Stormberg mtp at jeg vil ha en oversize fit.

Skal sjekke ut Bergans

Skrevet

Twentyfour er store i størrelsen. 

Anonymkode: 06518...19d

• Liker 1
Skrevet

Twentyfour er veldig gode! Lurer på om det er 4-veis strech. Har i hvert fall både skallbukse og vinterbukse, kjøpt på salg hos getinspired. Overraskende ofte tilbud på de!

Kjøpte turbuksene i strl 44 og de passer fint til meg som bruker strl 48 i Lindex sine dongeribukser uten stretch. 😊

Skrevet

Ähkka har klær i store størrelser. 

Anonymkode: 51285...815

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Både Sportypluss og Twentyfour ser ut til å stoppe på 54 og det tør jeg rett og slett ikke satse på etter opplevelsen med Stormberg mtp at jeg vil ha en oversize fit.

Skal sjekke ut Bergans

Bergans Breheimen xxl dame er ca en str 50. Har du rumpe og lår, passer du sannsynligvis ikke herremodellene, men prøv gjerne. 
Sportypluss sin er romslige i str. Jeg har en 48 der, som passet når jeg brukte 52 i andre bukser. En må måle og prøve rett og slett.
At noe fra Stormberg ikke passet teller ikke, de har sin egen størrelsesskala

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.6.2021 den 13.45):

Jeg trenger en bukse i stor størrelse som er vind- og vanntett. Må kjøpes i butikk, da den trengs til onsdag😅 Stormberg er prøvd ut, å jeg har for store legger å lår til at jeg får de på uten å se ut som dårlig stappa pølse🙄 

Noen som vet av fysiske butikker i oslo området som kan ha? 

Anonymkode: a3211...247

Nå vet jeg ikke hvor stor du trenger buksen, men jeg kjøpte et par bukser fra Daniel Franck. Veldig herlig på og stretch. 

Anonymkode: eb7e3...93d

Skrevet

Skudd fra hofta her, men mener å ha sett slike plagg hos Felleskjøpet! De har jo all slags, så verdt en kikk om du fremdeles leter.

Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Nå vet jeg ikke hvor stor du trenger buksen, men jeg kjøpte et par bukser fra Daniel Franck. Veldig herlig på og stretch. 

De går maks opp til 46, hun skriver at hun er en 50/52. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

De går maks opp til 46, hun skriver at hun er en 50/52. 

Det så jeg ikke. Så heller ikke at dette var et gammelt innlegg. 😉

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.2.2022 den 22.00):

Bergans Breheimen xxl dame er ca en str 50. Har du rumpe og lår, passer du sannsynligvis ikke herremodellene, men prøv gjerne. 
Sportypluss sin er romslige i str. Jeg har en 48 der, som passet når jeg brukte 52 i andre bukser. En må måle og prøve rett og slett.
At noe fra Stormberg ikke passet teller ikke, de har sin egen størrelsesskala

Jeg synes herre Bergans er romsligere enn dame bergans. Bestill begge deler fra feks xxl med fri frakt og retur og returner den ene. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...