AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #1 Skrevet 7. juni 2021 Legen har satt meg på sarotex pga stresshodepine, migrene og mulig depresjon. Samt søvnvansker. En vanlig bivirkning av sarotex er nedsatt libido. Men føles ut som det er omvent. Føler meg kåt store deler av dagen. Ikke normalt for å være meg kan man si. Kun brukt sarotex i 5 dager, så er selvsagt mulig det er forbigående da men.. Er ei jente/dame i 30 åra. Noen som har erfaringer? Anonymkode: 2e687...2f7
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #2 Skrevet 7. juni 2021 5 dager virker ikke lenge nok for noen som helst endringer bortsett fra økt trøtthet. Har brukt Sarotex jeg og, men har ikke merket det du beskriver, men jeg har generell ganske høy sekslyst så... Folk er forskjellige. Uansett, hvis du får(eller tror du får) noen som helst endringer og bivirkninger du bør kontakte legen, ikke kvinneguiden. Anonymkode: 5166b...88b
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #3 Skrevet 7. juni 2021 Joda er sant og skal til legen om noen uker. Så blir fulgt opp da. Syns bare det var pussig. . og slitsomt Anonymkode: 2e687...2f7
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #4 Skrevet 7. juni 2021 Jeg ble rabiat kåt av sarotex. Fikk absolutt ingen av virkningene den skulle ha. Begynte etter noe dager. Sykt kåt og veldig kvalm. Prøvde de da jeg var i begynnelsen av 30 årene. Og jeg har fra før ganske høy sexlyst. Anonymkode: a3ba2...d18
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #5 Skrevet 7. juni 2021 Hehe skikkelig snodig. Og slitsomt synes nå jeg.. Anonymkode: 2e687...2f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå