AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #1 Skrevet 7. juni 2021 Jeg har ikke hatt mange FF's, men han jeg møter fast nå har jeg så ekstremt bra sex med. Vi har begge noen sære kinks som matcher, vi er trygge på hverandre, snakker om alt og jeg vet at vi begge er superfornøyd. Det å møte noen som med glede oppfyller alle dine sære ønsker og lidenskaper føles ekstremt spesielt og sjeldent, og jeg er redd for at det er sånn once-in-a lifetime opplevelse. Hva tror dere? Hvor ofte møter man en sånn person? Anonymkode: b1c96...4ca
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #3 Skrevet 7. juni 2021 Har hatt kanskje 3-4 med veldig god match/kjemi. 33 år. Så relativt sjeldent. Anonymkode: 76fd2...143 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #4 Skrevet 7. juni 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Har hatt kanskje 3-4 med veldig god match/kjemi. 33 år. Så relativt sjeldent. Anonymkode: 76fd2...143 Kan legge til at standarden på hva som er veldig bra har økt med alderen og erfaringer, så ville nok svart et høyere tall når jeg var yngre. Anonymkode: 76fd2...143
Resignert Skrevet 7. juni 2021 #5 Skrevet 7. juni 2021 1 hour ago, blåbærpai said: En av ti ganger. I beste fall. Med mindre man er ekstremt flink til å lese folk på forhånd.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #6 Skrevet 7. juni 2021 Mitt tips er å fortsette dette forholdet, samt holde det til sextreff. Ikke utvid kontakten. Jeg har også en elsker nå, der vi deler litt sære preferanser. Møtes for treffene, sinnsykt tenning og spenning!! Utrolig deilig å vite at man ikke skal bruke tid på hverandre utenom. Seksuell kjemi er jo en egen ting, så om man finner noe bra der vil jeg fortsette. Trenger ikke fungere sammen på andre arenaer/områder for det. Husk, forhold/kjæreste er en ting. Der er det mange som ikke matcher seksuellt, da funker jo ikke forholdet! Så det er utrolig vanskelig å finne noen som kan gi begge deler. Jeg er voksen og selvstendig, så må ikke ha en mann å leve sammen med. Men sex er så viktig for meg. Anonymkode: 17d6c...e4e
DaddyDom Skrevet 7. juni 2021 #7 Skrevet 7. juni 2021 Jentene jeg har vært med forteller at gutter flest er rimelig dårlig i sengen. Ja kanskje 1 av 10 eller 2 av 10 er gode. Ikke så ille motsatt vei, men vil si at ca halvparten av alle jenter er dårlig og lite interessert i å lære seg å bli bedre.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #8 Skrevet 7. juni 2021 K45+ her. I løpet av livet har jeg opplevd 3 stk jeg har hatt vanvittig god seksuell kjemi med, så det blir 1 av 5 i mitt tilfelle. Har hatt lange forhold uten den samme elektrisiteten, men sexen har vært helt grei og leken for det. Anonymkode: b1e4f...c07
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #9 Skrevet 7. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har ikke hatt mange FF's, men han jeg møter fast nå har jeg så ekstremt bra sex med. Vi har begge noen sære kinks som matcher, vi er trygge på hverandre, snakker om alt og jeg vet at vi begge er superfornøyd. Det å møte noen som med glede oppfyller alle dine sære ønsker og lidenskaper føles ekstremt spesielt og sjeldent, og jeg er redd for at det er sånn once-in-a lifetime opplevelse. Hva tror dere? Hvor ofte møter man en sånn person? Anonymkode: b1c96...4ca De som holder høyt nivå - sjeldent. De som holder lavt nivå - rundt hvert eneste hjørne. Anonymkode: 69ac2...79c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå