Gå til innhold

Hvilken bikinistil/badedraktstil har du?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Følger du trendene eller har du noen favoritter du alltid bruker? :) Legg gjerne ut bilder av stilen du liker

Anonymkode: 04137...209

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

I år har jeg kjøpt denne... 

Ellers pleier jeg å bruke ensfarget helt vanlige (bh-lignende). 

6B249CBE-D029-4C7B-AB93-3DF152E31367.jpeg

Anonymkode: 39e2c...e22

• Liker 4
Skrevet (endret)

Jeg har kjørt den samme stilen i 20 år nå, omtrent som denne. Rett og slett fordi det er finest på meg/passer min figur:

Bikini med bøyle (sett med 2 deler), bpc bonprix collection

Bikini med bøyle (sett med 2 deler), bpc bonprix collection

Endret av Garderobemannfrue
  • Liker 2
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Jeg foretrekker den sporty stilen

adidas Beach Branded Bikini Dame | bikester.noadidas Beach Branded Bikini Dame Blå

Skrevet

Har en retro 50/60-tallsstil, har blant annet denne:

Pour Moi - HOT SPOTS CONTROL SWIMSUIT - Badedrakt - ocean

• Liker 8
Skrevet (endret)

Har litt forskjellige, liker også litt forskjellig, føler aldri trender verken i bikini verden eller ellers, men disse og/eller lignende 😊415876c3-f61b-459b-bf09-08e8f52e6692.thumb.jpg.4f059a34da14ecbb8bbc4bf982fcf8e6.jpg

Endret av skreppamedleppa
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har trekantbikinioverdel eller sånn tubetopp, og halvstringtruse eller brazilian. Jeg HATER skille, og jeg blir veldig brun. Synes jo sånne høye brede truser er veldig kledelige, men det ville sett latterlig ut om halve magen min var svart og resten av magen var hvit😅 Så jeg går for minst mulig bekledning pga skillet(men ikke så drøy som den på bildet litt over her da!). Nå er det sjelden jeg er på stranden i Norge da, da drar jeg kun for å bade og så hjem igjen, og da foretrekker jeg badedrakt.

Anonymkode: 4e457...3c2

AnonymBruker
Skrevet

Noe alla dette:

azur-mens-thong-white-combo1a_small.jpg

Anonymkode: 60ee9...c73

Skrevet

Tråden er ryddet for seksualisert innhold. 

Perelandra, mod. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hater bikini... har en stroppeløs jeg bruker hjemme for å slippe skille men syntes det er Harry og at få kler det. Går i badedrakt svart eller hvit, eller en ensfarget nøytral farge, helst svart...

typisk disse, vurderer å kjøpe en lyseblå nå i sommer 😍

307F8333-73C3-4849-BEEC-A701DADF1FB3.jpeg

A7B599E0-9EB3-428A-871D-16A23FEA408D.jpeg

Anonymkode: 9b9fa...9d5

AnonymBruker
Skrevet

Dessverre kommer veldig mange bikinier i "tullestørrelser" dvs S, M, L, 36, 38 osv. Det passer dårlig for meg som bruker bh-størrelse 70E - må da enten velge enn bikinitopp som passer i omkrets eller en som passer i cup, men ikke begge deler.

Så jeg kjøper bikini når jeg finner en fin i ordentlig størrelse uansett om den er trendy eller ikke.

Anonymkode: bf60b...bd2

• Liker 3
Gjest Timeplan
Skrevet

Jeg skulle ønske jeg kunne bruke badedrakt, men jeg har for lang rygg.

Skrevet

Liker best denne stilen på min egen kropp, og vil helst kunne ta av og kunne forandre på stroppene. 

Screenshot_20210608_231120_com.android.chrome.jpg

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker bukser med lav benskjæring og høyt liv, har et stor arr som begynner over navelen og går nedover.

Stor byste så liker gode stropper og bøyle.

Jeg har kjøpt badetøy på Ellos de siste årene.

Anonymkode: d053e...95b

• Liker 1
Skrevet

Jeg har en småblomstrede hel badedrakt med brede stropper og antydning til ben i et ikke-glinsende stoff i god kulturkjerring-stil fra Gudrun Sjödén, den er sikkert ti år gammel og duger fortsatt ypperlig til mitt årlige (det blir sjelden mer enn ett) bad.

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg har trekantbikinioverdel eller sånn tubetopp, og halvstringtruse eller brazilian. Jeg HATER skille, og jeg blir veldig brun. Synes jo sånne høye brede truser er veldig kledelige, men det ville sett latterlig ut om halve magen min var svart og resten av magen var hvit😅 Så jeg går for minst mulig bekledning pga skillet(men ikke så drøy som den på bildet litt over her da!). Nå er det sjelden jeg er på stranden i Norge da, da drar jeg kun for å bade og så hjem igjen, og da foretrekker jeg badedrakt.

Hvor ofte og i hvilke sammenhenger viser du deg så avkledd at skillet etter bikinitrusen blir et stort problem? :klo: 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Følger ikke mote, kun det jeg føler meg bekvem i. Med noe overvekt så vil jeg ha høyt liv så jeg unngår at magen henger over trusekanten 😅 

Anonymkode: 087b0...d71

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vekt, alder og arr gjør at jeg ikke trives i bikini lengre. Foretrekker å være litt mer tildekket, og denne med "kjole-fasong" er en stor favoritt hos meg.

Screenshot_20210608-234649_Samsung Internet.jpg

Anonymkode: 47f67...8ea

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Dessverre kommer veldig mange bikinier i "tullestørrelser" dvs S, M, L, 36, 38 osv. Det passer dårlig for meg som bruker bh-størrelse 70E - må da enten velge enn bikinitopp som passer i omkrets eller en som passer i cup, men ikke begge deler.

Så jeg kjøper bikini når jeg finner en fin i ordentlig størrelse uansett om den er trendy eller ikke.

Anonymkode: bf60b...bd2

Har samme problemet! Alle bikinioverdeler er alt for store i omkrets :( Finner sjeldent bikini som passer, men når eg gjer det så bryr eg meg lite om utseende/mønster/farge. 

AnonymBruker
Skrevet
Daria skrev (17 timer siden):

Jeg har en småblomstrede hel badedrakt med brede stropper og antydning til ben i et ikke-glinsende stoff i god kulturkjerring-stil fra Gudrun Sjödén, den er sikkert ti år gammel og duger fortsatt ypperlig til mitt årlige (det blir sjelden mer enn ett) bad.

Hvor ofte og i hvilke sammenhenger viser du deg så avkledd at skillet etter bikinitrusen blir et stort problem? :klo: 

Jeg ser det selv hver eneste dag(og samboer da). Og jeg synes det er stygt. Vi snakker ganske tydelig skille. Lekkert med hvite pupper og mørkebrunt bryst🤷🏼‍♀️

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...