AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #1 Skrevet 7. juni 2021 Følger du trendene eller har du noen favoritter du alltid bruker? Legg gjerne ut bilder av stilen du liker Anonymkode: 04137...209
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #2 Skrevet 7. juni 2021 I år har jeg kjøpt denne... Ellers pleier jeg å bruke ensfarget helt vanlige (bh-lignende). Anonymkode: 39e2c...e22 4
Momma Skrevet 7. juni 2021 #3 Skrevet 7. juni 2021 (endret) Jeg har kjørt den samme stilen i 20 år nå, omtrent som denne. Rett og slett fordi det er finest på meg/passer min figur: Endret 7. juni 2021 av Garderobemannfrue 2
SPOCA Skrevet 7. juni 2021 #5 Skrevet 7. juni 2021 Har en retro 50/60-tallsstil, har blant annet denne: 8
skreppamedleppa Skrevet 7. juni 2021 #6 Skrevet 7. juni 2021 (endret) Har litt forskjellige, liker også litt forskjellig, føler aldri trender verken i bikini verden eller ellers, men disse og/eller lignende 😊 Endret 7. mars 2023 av skreppamedleppa 6
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #7 Skrevet 8. juni 2021 Jeg har trekantbikinioverdel eller sånn tubetopp, og halvstringtruse eller brazilian. Jeg HATER skille, og jeg blir veldig brun. Synes jo sånne høye brede truser er veldig kledelige, men det ville sett latterlig ut om halve magen min var svart og resten av magen var hvit😅 Så jeg går for minst mulig bekledning pga skillet(men ikke så drøy som den på bildet litt over her da!). Nå er det sjelden jeg er på stranden i Norge da, da drar jeg kun for å bade og så hjem igjen, og da foretrekker jeg badedrakt. Anonymkode: 4e457...3c2
Gjest Timeplan Skrevet 8. juni 2021 #8 Skrevet 8. juni 2021 Jeg kjøper det jeg synes er pent, og tror jeg har noe innenfor de fleste stiler. Er mer opptatt av hvilke farger som kler meg. I år har jeg kjøpt denne da, den likte jeg veldig godt! https://cubus.com/no/p/sporty-bikinitopp-multi-badetoy-bikini-overdeler-dame/7262004_F020 https://cubus.com/no/p/bikinitruse-med-hoyt-liv-multi-badetoy-bikini-underdeler-dame/7262297_F020
Perelandra Skrevet 8. juni 2021 #10 Skrevet 8. juni 2021 Tråden er ryddet for seksualisert innhold. Perelandra, mod. 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #11 Skrevet 8. juni 2021 Hater bikini... har en stroppeløs jeg bruker hjemme for å slippe skille men syntes det er Harry og at få kler det. Går i badedrakt svart eller hvit, eller en ensfarget nøytral farge, helst svart... typisk disse, vurderer å kjøpe en lyseblå nå i sommer 😍 Anonymkode: 9b9fa...9d5
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #12 Skrevet 8. juni 2021 Dessverre kommer veldig mange bikinier i "tullestørrelser" dvs S, M, L, 36, 38 osv. Det passer dårlig for meg som bruker bh-størrelse 70E - må da enten velge enn bikinitopp som passer i omkrets eller en som passer i cup, men ikke begge deler. Så jeg kjøper bikini når jeg finner en fin i ordentlig størrelse uansett om den er trendy eller ikke. Anonymkode: bf60b...bd2 3
Gjest Timeplan Skrevet 8. juni 2021 #13 Skrevet 8. juni 2021 Jeg skulle ønske jeg kunne bruke badedrakt, men jeg har for lang rygg.
MissPierce Skrevet 8. juni 2021 #14 Skrevet 8. juni 2021 Liker best denne stilen på min egen kropp, og vil helst kunne ta av og kunne forandre på stroppene. 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #15 Skrevet 8. juni 2021 Jeg liker bukser med lav benskjæring og høyt liv, har et stor arr som begynner over navelen og går nedover. Stor byste så liker gode stropper og bøyle. Jeg har kjøpt badetøy på Ellos de siste årene. Anonymkode: d053e...95b 1
Daria Skrevet 8. juni 2021 #16 Skrevet 8. juni 2021 Jeg har en småblomstrede hel badedrakt med brede stropper og antydning til ben i et ikke-glinsende stoff i god kulturkjerring-stil fra Gudrun Sjödén, den er sikkert ti år gammel og duger fortsatt ypperlig til mitt årlige (det blir sjelden mer enn ett) bad. AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har trekantbikinioverdel eller sånn tubetopp, og halvstringtruse eller brazilian. Jeg HATER skille, og jeg blir veldig brun. Synes jo sånne høye brede truser er veldig kledelige, men det ville sett latterlig ut om halve magen min var svart og resten av magen var hvit😅 Så jeg går for minst mulig bekledning pga skillet(men ikke så drøy som den på bildet litt over her da!). Nå er det sjelden jeg er på stranden i Norge da, da drar jeg kun for å bade og så hjem igjen, og da foretrekker jeg badedrakt. Anonymkode: 4e457...3c2 Hvor ofte og i hvilke sammenhenger viser du deg så avkledd at skillet etter bikinitrusen blir et stort problem? 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #17 Skrevet 8. juni 2021 Følger ikke mote, kun det jeg føler meg bekvem i. Med noe overvekt så vil jeg ha høyt liv så jeg unngår at magen henger over trusekanten 😅 Anonymkode: 087b0...d71 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #18 Skrevet 8. juni 2021 Vekt, alder og arr gjør at jeg ikke trives i bikini lengre. Foretrekker å være litt mer tildekket, og denne med "kjole-fasong" er en stor favoritt hos meg. Anonymkode: 47f67...8ea 2
Rey Skrevet 8. juni 2021 #19 Skrevet 8. juni 2021 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Dessverre kommer veldig mange bikinier i "tullestørrelser" dvs S, M, L, 36, 38 osv. Det passer dårlig for meg som bruker bh-størrelse 70E - må da enten velge enn bikinitopp som passer i omkrets eller en som passer i cup, men ikke begge deler. Så jeg kjøper bikini når jeg finner en fin i ordentlig størrelse uansett om den er trendy eller ikke. Anonymkode: bf60b...bd2 Har samme problemet! Alle bikinioverdeler er alt for store i omkrets Finner sjeldent bikini som passer, men når eg gjer det så bryr eg meg lite om utseende/mønster/farge.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #20 Skrevet 9. juni 2021 Daria skrev (17 timer siden): Jeg har en småblomstrede hel badedrakt med brede stropper og antydning til ben i et ikke-glinsende stoff i god kulturkjerring-stil fra Gudrun Sjödén, den er sikkert ti år gammel og duger fortsatt ypperlig til mitt årlige (det blir sjelden mer enn ett) bad. Hvor ofte og i hvilke sammenhenger viser du deg så avkledd at skillet etter bikinitrusen blir et stort problem? Jeg ser det selv hver eneste dag(og samboer da). Og jeg synes det er stygt. Vi snakker ganske tydelig skille. Lekkert med hvite pupper og mørkebrunt bryst🤷🏼♀️ Anonymkode: 4e457...3c2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå