Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja..dekker du til pupp og baby når du ammer? Eller ammer du med puppen fritt?

ammer du forand familie , venner, offentlig uten å dekke til?

Anonymkode: d430f...5d5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ammer litt diskre foran familie/venner/offentlig, men jeg gjemmer ikke baby bak noe teppe eller gjør noe nummer ut av det. 

Anonymkode: 46667...f55

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dekker meg ikke til, men slenger ikke puppen rundt helt ukritisk. 

Anonymkode: 7478e...388

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Babyen dekker puppen, gjør ikke noe annet. 

Anonymkode: 00c5f...008

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer litt ann på egentlig. Jeg prøver å være litt diskre når jeg ammer ute, men legger ikke noe foran ansiktet på babyen. Jeg kan legge gulpekluten litt på skrå over skulderen og puppen, ned mot kløfta på en måte, for å dekke til bitte litt. Foran familie så tenker jeg ikke så mye over det, men setter meg som regel på et litt rolig sted uansett om jeg er på besøk hos foreldrene mine etc .. Men det er av hensyn til babyen :) Hjemme hos oss så bryr hverken mann eller de andre barna seg om at puppene er ute til enhver tid :) 

Anonymkode: 59911...a7f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker ammevennlig tøy (f.eks. topper fra Boob Design), da er det igrunnen ikke noe mer å dekke til enn det som uansett babyens hode dekker. Ser ikke poenget med å dekke til noe mer enn det - null pupp synlig, så da måtte det i så fall være for å skåne omgivelsene fra å i det hele tatt se en ammende baby? Det får de tåle. Samme om det er offentlig, eller foran familie og venner.

Anonymkode: e9a35...31f

AnonymBruker
Skrevet

Dekker ikke til. Men hvis jeg har en kjole der HELE puppen må ut for å amme og jeg blir helt bar hele veien opp til skulderen (i motsetning til amme-singlet etc) så dekker jeg til øvre delen av brystet. Føles litt i overkant med de store ammepuppene ute 😂

Dekker ikke til foran slekt, familie eller folk jeg kjenner. 

Anonymkode: eb041...8db

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...