Gjest Anonymous Skrevet 2. oktober 2002 #1 Del Skrevet 2. oktober 2002 Hallo...til neste år skal jeg ta noen få timer som jeg mangler fra videregående. Det jeg nå lurerpå er om jeg kan ta disse fagene som privatist? Hvordan gjør man dette? Noen som har erfaring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. oktober 2002 #2 Del Skrevet 2. oktober 2002 du kan velge å få undervisning i det eller lese på egen hånd,da tar du kunn eksamen i faget så er du ferdig med det. Ring pivatistkontoret for mere info:22 20 08 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 2. oktober 2002 #3 Del Skrevet 2. oktober 2002 Jeg skal ta opp to fag (norsk og engelsk) som privatist i år. Jeg fikk ikke karakter i fjor fordi jeg skulka for mye. Du melder deg opp til en eksamen i dette faget. Det koster 550 kroner for ett fag. Hvis du skal ta eksamen før jul, så må du melde deg opp som privatist innen 15 september. Du må melde deg opp innen 15 januar for å ta eksamen til våren. Snakk med en skole som har det faget du vil ta eksamen i. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 4. oktober 2002 #4 Del Skrevet 4. oktober 2002 Ta kontakt med PrivatGymnas: http://www.privatgymnas.no , som har skoler over hele landet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olivia Skrevet 6. oktober 2002 #5 Del Skrevet 6. oktober 2002 ta kontakt med OT, oppfølgingstjenesten, der er de veldig hjelpsomme,ihvertfall her hvor jeg bor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå