Gjest Brunetten_ Skrevet 8. september 2005 #1 Skrevet 8. september 2005 Jeg faar ikke skrevet de tre siste bokstavene i alfabetet med denne pcn. Hva har skjedd? Det virker som om tastene har byttet seg ut her rett og slett. Hvis jeg skal ha bindestrek maa jeg trykke paa shift pluss spoersmaalstegn, ogsaa under flere bokstaver saa ligger det tegn i stedet for bokstaver. Hvis noen forsto? Det var ikke saann i gaar paa denne pcn, saa naa skjoenner jeg ikke noenting. Har jeg faatt et virus som gjoer at tastene ikke virker?
Malama Skrevet 8. september 2005 #2 Skrevet 8. september 2005 Virker som om du har fått et annet språkoppsett på tastaturet ditt... Om jeg bare husket hvor man endret det... Pc'n min på jobb får man jo ikke lovtil å endre noe som helst på... Det er vel på kontrollpanel, språkinstillinger eller noe sånn? Huff, jeg var lite hjelpsom her... sorry
Gjest brunetten_ i.i. Skrevet 8. september 2005 #3 Skrevet 8. september 2005 Virker som om du har fått et annet språkoppsett på tastaturet ditt... Om jeg bare husket hvor man endret det... Pc'n min på jobb får man jo ikke lovtil å endre noe som helst på... Det er vel på kontrollpanel, språkinstillinger eller noe sånn? Huff, jeg var lite hjelpsom her... sorry ← Takk for svar Malama. Mulig du har rett. Skal proeve aa soeke litt rundt for aa se hva det kan vaere.
Gjest Homer Simpson Skrevet 8. september 2005 #4 Skrevet 8. september 2005 Sjekk om det står et blått ikon med "EN" på nede til høyre, Hvis så, klikk på den og få den tilbake til norsk igjen. Hvis ikke, gå til kontrollpanel og keyboard eller språkoppsett. Jeg bruker dessverre (eller?) ikke Windows, så jeg kan ikke komme med en mer detaljert forklaring. Men let i kontrollpanelet og se etter keyboard/språk.
LilleMy Skrevet 8. september 2005 #5 Skrevet 8. september 2005 Mener bestemt det ligger under kontrollpanel og innstillinger for region og språk.
Gjest MJ Skrevet 8. september 2005 #6 Skrevet 8. september 2005 Første du kan prøve på er å trykke "venstre alt" og "shift" knappen samtidig. Hvis ikke det virker så er det start-meny -> kontrollpanel -> tastatur -> "input locals". Vet ikke hva "input locals" er oversatt med, men det er en av kartotekkortene på toppen. Der velger du tastatur fra en liste eller legger til ved å trykke "legg til".
Gjest Brunetten_ Skrevet 9. september 2005 #7 Skrevet 9. september 2005 Juhuuu.Takk. Nå fungerer ting som det skal. ÆØÅÅÅÅ.... Takk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå