AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #2 Skrevet 7. juni 2021 I mitt forrige forhold uttrykte kjæresten min stor misnøye med stilen min og jeg endte opp med å miste all glede og interesse for klær, så jeg var helt død i klesveien da jeg traff min nåværende kjæreste. Han påvirket meg derimot veldig positivt, så nå har jeg glødet opp igjen, og vi har ganske lignende stil på mange måter, selv om han er litt mer eksklusiv i tøyet enn jeg er. Anonymkode: 85669...f81
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #3 Skrevet 8. juni 2021 Vi hadde helt ulik stil da vi møttes, og det har vi tjue år etter også 😄 Ingen av oss har prøvd å forandre den andres stil heller. Han: olabukse (samme merke og modell til de går ut av produksjon, da må han prøve noen bukser til han finner en ny modell), joggesko og T-skjorter med reklame fra jobben (evt en han har fått i gave). Skikkelig klesinteressert type.... 😁 Jeg: Mye lange skjørt/ kjoler, veske som passer til antrekket, og alltid kule sko (har mange par ankelboots og sandaler) Diverse hatter/ caps. Litt sånn rocka bohem, og i motsetning til gubben er jeg veldig klesinteressert 😊 Anonymkode: b4e70...936
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #4 Skrevet 8. juni 2021 Hahahaha nei! Omg! Vurderte å ikke bli sammen med mannen fordi han var så Harry og hadde så stygge klær! Jeg ganske enkel og minimalistisk.. men vi ble sammen og sakte men sikkert har han endret seg, han er en enkel kar og nå går han alltid bare i tur klær, han har noe andre greier jeg har kjøpt til han hvis vi skal noe men turbuksene er det han går i 90%... og etter vi fikk bare så er det mye turklær på meg også 😂 men vil si vi har samme stil nå ja 🤷♀️ Anonymkode: a13dd...abb
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #5 Skrevet 8. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hahahaha nei! Omg! Vurderte å ikke bli sammen med mannen fordi han var så Harry og hadde så stygge klær! Jeg ganske enkel og minimalistisk.. men vi ble sammen og sakte men sikkert har han endret seg, han er en enkel kar og nå går han alltid bare i tur klær, han har noe andre greier jeg har kjøpt til han hvis vi skal noe men turbuksene er det han går i 90%... og etter vi fikk bare så er det mye turklær på meg også 😂 men vil si vi har samme stil nå ja 🤷♀️ Anonymkode: a13dd...abb Vært sammen i 12 år nå så har vært en gradvis endring altså🙈 mye skjer jo fra man er 18-30 år stilmessig og livsmessig Anonymkode: a13dd...abb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå