AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #1 Skrevet 7. juni 2021 Hei! Er det noen her som bruker cliniderm light & mattifying spf 50? Jeg kjøpte denne nettopp fra apotek, og jeg synes den lukter litt rart? Den lukter liksom litt gammelt, men er altså nyåpnet. Lukten minner meg egentlig litt om en svak selvbruningslukt. Den er også veldig tynn, men når jeg smører den inn føles den plutselig seig og litt vanskelig å spre ut. Er dette normalt for denne solkremen, eller bør jeg la være å bruke den? Har brukt den i to dager nå, har ikke blitt brun eller brent men har vært lite i sola og blir generelt sjelden brent. Anonymkode: 08cfd...d5d
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #2 Skrevet 7. juni 2021 Syns den lukter som de fleste solkrem lukter, ikke dårlig lukt hvertfall. Den er tyntflytende, men seig når den påføres. Liker den godt. Anonymkode: a8c9c...df7
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #3 Skrevet 8. juni 2021 Jeg synes den lukter, gjør huden tørr og svir ved påføring. Anonymkode: 23ad7...f41
Roci Skrevet 8. juni 2021 #4 Skrevet 8. juni 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg synes den lukter, gjør huden tørr og svir ved påføring. Anonymkode: 23ad7...f41 Kan ikke si noe om lukten, men den er parfymefri og vil nok derfor lukte litt "kjemisk", hvis man kan si det sånn. Hvilken hudtype har du? Denne solkremen er beregnet på fet og uren hud, evt. normal/fet kombinasjonshud, den egner seg ikke til tørr og/eller sensitiv hud.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #5 Skrevet 8. juni 2021 Roci skrev (4 timer siden): Kan ikke si noe om lukten, men den er parfymefri og vil nok derfor lukte litt "kjemisk", hvis man kan si det sånn. Hvilken hudtype har du? Denne solkremen er beregnet på fet og uren hud, evt. normal/fet kombinasjonshud, den egner seg ikke til tørr og/eller sensitiv hud. Jeg har kombinert, fet på nese og hake, ellers tørr. Anonymkode: 23ad7...f41
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #6 Skrevet 8. juni 2021 Det er egentlig bra de lukter slik. For alt for ofte er produkter tilsatt parfyme nettopp for å fjerne den kjemiske lukten av produktsammensetningen. Men parfymen er ikke bra for huden. Alt for sterkt og irriterende for hudbarrieren. Anonymkode: c2e48...d5c 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #7 Skrevet 8. juni 2021 16 hours ago, AnonymBruker said: Jeg synes den lukter, gjør huden tørr og svir ved påføring. Anonymkode: 23ad7...f41 Jeg får også en følelse av peeling når jeg tar den på, den som heter Age Defense er mye bedre til min hud. Anonymkode: 8138f...618 1
Roci Skrevet 9. juni 2021 #8 Skrevet 9. juni 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg har kombinert, fet på nese og hake, ellers tørr. Anonymkode: 23ad7...f41 Skjønner Alle hudtyper kan forøvrig være sensitive, ikke bare tørr hud. Kan hende du reagerer på noen av de syntetiske solfiltrene i akkurat dette produktet. 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #9 Skrevet 9. juni 2021 Synes ikke den lukter noe spesielt, men likte heller ikke at den ble seig og vanskelig å smøre ut. Gikk raskt tilbake til favoritten fra La Roche Posay... Anonymkode: 69fd5...291
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå