Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mindre sykdommer. Så når folk skal skamme folk for å være en mann. Nevn dette så kan du føle deg bra. Dessuten er følsomhet bevegelsen hovedårsaken til selvmord. Kurt Cobain er et eksempel.

Damer er sagt å hatt mest selvmordsforsøk. Men menn er mye bedre på å gjenommføre selvmord. Så aldri tro på X kromosomet. Tro på Y Kromosomet. Å gjøre ting gjør deg mindre deprimert. Fjellturer i sommern helst :)

Anonymkode: 0e07f...a6e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

"Y-kromosomet er det kromosomet med færrest sykdommer knyttet til sine gen. Det er antatt at dette kommer av kromosomets lille størrelse. Når en sykdom eller egenskap arves på grunn av et gen på X eller Y kromosomene kalles det kjønnsbundet arv."

https://no.wikipedia.org/wiki/Y-kromosom

AnonymBruker
Skrevet

Eller for å nevne. Det er greit å være oppmerksom eller omtenksom. "Tender: Engelsk" det er positive ting. Men følsomhet er bare en kran som fører til selvmord. Aldri noe bra. Bare sånn at folk ikke antar jeg er kald eller noe

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er glad jeg er mann.

Anonymkode: f5dca...6dd

AnonymBruker
Skrevet

Er du her også og prøver å sette sammen ord du har hørt et sted, fordi du tenker at andre forstår det like lite som du, og dermed syns det høres smart ut? 

Anonymkode: d656b...89f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...