AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #1 Skrevet 7. juni 2021 Hvor stor er egentlig sjansen for å finne noen? Flere menn 50+ med erfaringer? Eller kvinner, er mann 50+ attraktiv? ser bra ut, er over 180 Anonymkode: 1a277...d2e
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #2 Skrevet 7. juni 2021 Jeg tror du har gode sjanser, hvis det er et forhold du er ute etter. Det er yderst få kvinner i vår aldersgruppe som er ute etter noe lettvint puleopplegg. Jeg får likes på Tinder flere ganger daglig, og det er mange som jeg synes er flotte. Har du litt evner til å kommunisere på chat, så er du der med en gang. M53 Anonymkode: 58e51...896 4
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #3 Skrevet 7. juni 2021 Tja, det spørs hva du har å komme med kanskje? Jeg er 37 og kunne godt datet en mann på over 50 om han hadde sett bra ut og vært litt ungdommelig av seg. Måtte ha hatt alt på stell med jobb, egen leilighet/eget hus osv. Men det finnes jo mange single damer på min alder og over, så vil tro det er en sjanse? Anonymkode: 49143...8df 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #4 Skrevet 7. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor stor er egentlig sjansen for å finne noen? Flere menn 50+ med erfaringer? Eller kvinner, er mann 50+ attraktiv? ser bra ut, er over 180 Anonymkode: 1a277...d2e Du er attraktiv for kvinner på din egen alder selvfølgelig, ser du veldig bra ut for alderen så kanskje nedover i 40 -årene også. Jeg er selv 44 og har satt grensen min på 50 år, men vet det er andre på min alder som går høyere. Pass på å oppgi interesser og info om deg selv. Damer over 40 leser profilteksten. Anonymkode: 9de26...5bd 3
Gjest Alterego666 Skrevet 7. juni 2021 #5 Skrevet 7. juni 2021 Ingen egenerfaring, men en venn som er M50+ er veldig aktiv og har stor suksess. Han treffer både kvinner som er ute etter forpliktende forhold og de som er ute etter en spennende opplevelse.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #6 Skrevet 7. juni 2021 Mann 50+ her, normalt utseende og i grei form. Drøssevis av muligheter for å finne damer på 40+, så det handler mest om å være selektiv. Anonymkode: 2ea3f...4f5 2
Gjest Skogsalv Skrevet 7. juni 2021 #7 Skrevet 7. juni 2021 (endret) Du er litt Tinder i et nøtteskall 🙂❤ Best sjanse om du har en personlig og hyggelig profil. Uten selvskryt av høyde ,toppturer,innkomst, hytte og motorsykler. Og for all del : ikke søk etter kvinner på 29 og oppover til 40.Det er harry og lyser desperasjon lang vei . Bare et tips på hvordan voksne kvinner ( rundt din egen alder) leser profilene der inne. Om du vil være suger daddy og ha lettvint moro ,- så kjør full pakke på alt det jeg nevner du ikke bør gjøre 😎 Og én ting til : siden du er høy,- Og sikkert har store føtter : ikke send utleverende bildemateriale for å imponere en sen kveld etter 2 ukers chatting. Kvinner hater det ! ( og vi blokkerer OFTE slike menn og bilder som popper opp ,- mens vi sitter og ser på et hyggelig tv-program på kvelden med ungene våre ) Setter det på spissen ! Om hun BER om det selv,- eller er så desperat at hun selv sender egen kropp over eteren til et menneske hun ikke har tatt i hånda,så er det på HENNES kappe... Men lykke til ❣( dette ble et litt strengt svar 🙈,- ikke personlig ment ! Kun egenerfaring og tips. ) Som du ser ,,,jeg lyktes ikke. Rømte arenaen for noen mnd siden... Ifht utseende og menn på 45 +,,,Ikke mange høydare...( Men slik er det kanskje også for menn om bordet er snudd ) Ingen av oss som er 25 lenger 🕶 Endret 7. juni 2021 av Skogsalv
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #8 Skrevet 7. juni 2021 Skogsalv skrev (5 minutter siden): Du er litt Tinder i et nøtteskall 🙂❤ Best sjanse om du har en personlig og hyggelig profil. Uten selvskryt av høyde ,toppturer,innkomst, hytte og motorsykler. Og for all del : ikke søk etter kvinner på 29 og oppover til 40.Det er harry og lyser desperasjon lang vei . Bare et tips på hvordan voksne kvinner ( rundt din egen alder) leser profilene der inne. Om du vil være suger daddy og ha lettvint moro ,- så kjør full pakke på alt det jeg nevner du ikke bør gjøre 😎 Det går begge veier, topptur og kajakk er heseblesende og turn off. Koselig strandbilde, en drink i hånda og et livlig ansikt i naturlig omgivelser er mye mer interessant. Anonymkode: 2ea3f...4f5 3
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #9 Skrevet 7. juni 2021 Det som er turnoff, er om du søker veldig yngre damer, det er automatisk nei. De flest kvinner nær din alder ønsker en moden mann med selvinnsikt. Anonymkode: b3b44...caa 7
Gjest Skogsalv Skrevet 7. juni 2021 #10 Skrevet 7. juni 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Det går begge veier, topptur og kajakk er heseblesende og turn off. Koselig strandbilde, en drink i hånda og et livlig ansikt i naturlig omgivelser er mye mer interessant. Anonymkode: 2ea3f...4f5 Ja,kvinner er sikkert like ille.😆Nå fikk ikke jeg kvinner opp i feeden min,,men ser det så tydelig på Facebook f.eks.Noen kvinnfolk mellom 45 - 60 som legger ut alle toppturer,ISBADING ( what the fuck!! ) 2-4 ganger i mnd....Jesus!!! Oppmerksomt needed ,,,og så kleint...åååå,det føles så friskt og godt,,,se hvor sprek og ung jeg fortsatt er ( egentlig føler meg ) 🤪 Jeg får 142 likes på denne posten av mine 876 venner som føler de må trykke 😎 Nei, nå er jeg slem !Sorry.,- men ganske sant...dessverre 🌷Midt i livet,Coronatider og sosiale medier er et minefelt, om man ikke blir sett eller lever så man er fornøyd.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #11 Skrevet 7. juni 2021 Skogsalv skrev (22 minutter siden): Ja,kvinner er sikkert like ille.😆Nå fikk ikke jeg kvinner opp i feeden min,,men ser det så tydelig på Facebook f.eks.Noen kvinnfolk mellom 45 - 60 som legger ut alle toppturer,ISBADING ( what the fuck!! ) 2-4 ganger i mnd....Jesus!!! Oppmerksomt needed ,,,og så kleint...åååå,det føles så friskt og godt,,,se hvor sprek og ung jeg fortsatt er ( egentlig føler meg ) 🤪 Jeg får 142 likes på denne posten av mine 876 venner som føler de må trykke 😎 Nei, nå er jeg slem !Sorry.,- men ganske sant...dessverre 🌷Midt i livet,Coronatider og sosiale medier er et minefelt, om man ikke blir sett eller lever så man er fornøyd. Du har misforstått totalt om du tror kvinner på 50 driver med isbading fordi de ønsker å føle seg unge. De gjør det fordi de liker det. Anonymkode: 52bac...de2 3
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #12 Skrevet 7. juni 2021 Jeg er kvinne på 38 år og ville absolutt datet mann 50+ dersom han er hyggelig og positiv og har et ordnet liv. Kjemi, innstilling og væremåte har mye større betydning enn alder Anonymkode: ac945...f90 3
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #13 Skrevet 7. juni 2021 Jeg er 40 og har sett meg ut en på 55. Det betyr ikke at jeg ville vurdert enhver 55-åring, kun at jeg liker denne mannen. Han ser ut som sin alder og vel så det, men er en fin mann. Anonymkode: 52bac...de2 2
Engel Skrevet 7. juni 2021 #14 Skrevet 7. juni 2021 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Det går begge veier, topptur og kajakk er heseblesende og turn off. Koselig strandbilde, en drink i hånda og et livlig ansikt i naturlig omgivelser er mye mer interessant. Anonymkode: 2ea3f...4f5 Er litt unig her, jeg sender toppturer og kajakker rett til høyre, fordi det er akkurat det jeg bruker tida mi på. Så jeg ser bevisst etter menn med de interessene. Men det er viktig at man legger ut det man faktisk ønsker å bruke mye tid på, for nettopp å finne en likesinnet. Men liker du bedre å se serier i sofaen eller dra på storbyturer så legg heller ut bilder av det. Hilsen ei med fjellbilder, ski, kajakk og telt/hengekøye-bilder i tillegg til vanlige bilder. Men det skal mye til at en mann over 50 er interessant her.😉 Da må han definitivt være sprek for alderen. Jeg er 44. Endret 7. juni 2021 av Engel 3
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #15 Skrevet 7. juni 2021 Det greie med Tinder, er at du ikke trenger å skrive noe om alderspreferanser. De som er interessert kommer til deg, enten de er 25 eller 75. De som gir meg likes, ligger veldig bra innenfor det jeg ser er snittet blant forhold. Hovedtyngden er -5 til +2 år, og så noen utstikkere som er mer enn 10 år yngre. Jeg er heldigvis komfortabel med jevnaldrende kvinner. Anonymkode: 58e51...896 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #16 Skrevet 7. juni 2021 Engel skrev (28 minutter siden): Er litt unig her, jeg sender toppturer og kajakker rett til høyre, fordi det er akkurat det jeg bruker tida mi på. Så jeg ser bevisst etter menn med de interessene. Men det er viktig at man legger ut det man faktisk ønsker å bruke mye tid på, for nettopp å finne en likesinnet. Men liker du bedre å se serier i sofaen eller dra på storbyturer så legg heller ut bilder av det. Hilsen ei med fjellbilder, ski, kajakk og telt/hengekøye-bilder i tillegg til vanlige bilder. Men det skal mye til at en mann over 50 er interessant her.😉 Da må han definitivt være sprek for alderen. Jeg er 44. Hehe, ser den, selvfølgelig skal du legge ut bilder av topp- og teltturer hvis det er en ukentlig geskjeft, da får man jo mulighet til å styre unna, men nekter å tro at 98% av kvinner har dette som et must. Hyggelig med turer i skog og mark, men det finnes heldigvis en mellomting. Bildet av den ene toppturen jager nok flere enn det tiltrekker... Anonymkode: 2ea3f...4f5 2
Engel Skrevet 7. juni 2021 #17 Skrevet 7. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hehe, ser den, selvfølgelig skal du legge ut bilder av topp- og teltturer hvis det er en ukentlig geskjeft, da får man jo mulighet til å styre unna, men nekter å tro at 98% av kvinner har dette som et must. Hyggelig med turer i skog og mark, men det finnes heldigvis en mellomting. Bildet av den ene toppturen jager nok flere enn det tiltrekker... Anonymkode: 2ea3f...4f5 Ja, man må være bevisst på hvilket signal man sender. Det er mange med turbilder som ikke har vært på turer utenom akkurat i ferien i fjor, da det var eneste alternativet... Da bør de helt klart legge ut noe annet. Har møtt på en del av de. Er supert å skremme bort de som ikke er interessert i sånt for min del, for de har jeg ingen interesse av.😉 Paraplydrinker på stranda kan noen andre ta... Men det verste er uansett de som kun legger ut en halvdårlig selfie, og heller ikke skriver et ord. Hvorfor i all verden skal man få lyst til å sveipe de til høyre?🤔 Selv de kjekkeste vil slite der. Og det er mange av disse. 2
Gjest Skogsalv Skrevet 7. juni 2021 #18 Skrevet 7. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du har misforstått totalt om du tror kvinner på 50 driver med isbading fordi de ønsker å føle seg unge. De gjør det fordi de liker det. Anonymkode: 52bac...de2 Det er greit.! Men hvorfor må de poste det på SO ME hver eneste gang!!! ??? Det var som poenget ! Om det gikk deg hus forbi . Hvorfor må de ( mange) det ? Kan de ikke bare NYTE ?
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #19 Skrevet 7. juni 2021 Skogsalv skrev (19 minutter siden): Det er greit.! Men hvorfor må de poste det på SO ME hver eneste gang!!! ??? Det var som poenget ! Om det gikk deg hus forbi . Hvorfor må de ( mange) det ? Kan de ikke bare NYTE ? Hva vet du om de poster det på some hver eneste gang? Og hvorfor skulle de ikke det? Mange som blir inspirert av sånt. Anonymkode: 52bac...de2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #20 Skrevet 7. juni 2021 Skogsalv skrev (25 minutter siden): Det er greit.! Men hvorfor må de poste det på SO ME hver eneste gang!!! ??? Det var som poenget ! Om det gikk deg hus forbi . Hvorfor må de ( mange) det ? Kan de ikke bare NYTE ? De gjør vel som de vil og bryr seg fint lite om hva andre mener. Hvorfor er det plagsomt. Anonymkode: b3b44...caa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå