AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #41 Skrevet 8. juni 2021 Jeg spiser ikke 500 gram grønnsaker pr dag. Jeg spiser bare grønnsaker som tilbehør til middag. Blodprøvene mine er så perfekte som man kan få det selv om jeg ikke tar annet kosttilskudd enn vitamin D om vinteren, så jeg er ikke veldig bekymret for det egentlig. Det virker som kroppen min stortrives med kostholdet mitt som forøvrig er sunt og variert. Anonymkode: 750b8...01c
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #42 Skrevet 8. juni 2021 Spiser tomat og paprika til frokosten, litt gulrot til lunsj og ellers grønnsaker og salat til middag. Anonymkode: 5ffd7...d83
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #43 Skrevet 8. juni 2021 Spiser nesten bare grønnsaker, frukt to ganger i uka når jeg trener «hardt» og belgvekster ellers i hverdagen, men 500 gram grønnsaker er mye. Jeg spiser 1 el 2 måltider hver dag innenfor et vindu på ca 2 timer og da lager jeg ofte en suppe på et helt brokkolihode som jeg blir kjempetrøtt av og sovner tidlig hver kveld. Anonymkode: acaec...a21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå