Gå til innhold

Trekant og suging?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 

Jeg har hatt en trekant, gjj. Men sugde ikke etter den har vært inni den andre jenten. 

Har noen her gjort det før? Hvordan er det med å suge etter at han har vært inni den andre jenten? Gjør du det mer for å tilfredstille gutten eller blir du bare så kåt at du plutselig må suge han liksom?

Anonymkode: 178fe...077

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gjør det mest for han sin del, men jeg er jo bifil og synes fitte smaker digg så☺️

Anonymkode: 113a4...a2f

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var egentlig ikke såååå opptatt av han underveis. Siden han har jeg smakt mange ganger før. Henne derimot smakte jeg på både før, etterpå og underveis mens han knulla henne

Anonymkode: d7db4...2ba

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Jeg var egentlig ikke såååå opptatt av han underveis. Siden han har jeg smakt mange ganger før. Henne derimot smakte jeg på både før, etterpå og underveis mens han knulla henne

Anonymkode: d7db4...2ba

Men man smaker vel fitten av kuken også? 😛

AnonymBruker
Skrevet

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Gjør det mest for han sin del, men jeg er jo bifil og synes fitte smaker digg så☺️

Hva med analsex under trekant da? Har du opplevd det? Og sugde du da?

Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Trekant gjj og analsex høres magisk gøy ut ;)❤️

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Æsj 

Anonymkode: 53236...e27

AnonymBruker
Skrevet

Har bare hatt trekant med to menn og en dame (meg), så der var det ikke så mye å tenke på :)

Er egentlig ikke interessert i det motsatte, men tror ikke jeg hadde hatt noe problem med sugingen da heller.

Anonymkode: e6ee7...84c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har ikke hatt analsex ifm trekant nei. De andre gangene jeg har hatt analsex så suger jeg ikke før pikken er vasket🙂

Fittesafter er digg, men tenner ikke på anal😬

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.6.2021 den 8.32):

Hei! 

Jeg har hatt en trekant, gjj. Men sugde ikke etter den har vært inni den andre jenten. 

Har noen her gjort det før? Hvordan er det med å suge etter at han har vært inni den andre jenten? Gjør du det mer for å tilfredstille gutten eller blir du bare så kåt at du plutselig må suge han liksom?

Jeg pleier plassere jentene i 69, så kan jeg bytte å knulle fitta til hun ene og munnen til hun andre. Og så bytter de plass underveis selvsagt. Liker også godt når den ene jenta suger meg mens den andre slikker ballene og rimmer meg. 

AnonymBruker
Skrevet

Er man så redd for kroppsvesker tenker jeg at trekant blir litt kjedelig. Jeg slikker jo henne, og suger kuken hans etter at han har vært inni meg, så blir rart å gjøre så big deal ut av dette. A2M gjør jeg ikke uansett, da får han gå og vaske seg. det er også veldig få menn som er interessert i dette.  

Anonymkode: 98f66...522

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.6.2021 den 8.32):

Hei! 

Altså....i 3 kant har alle seg med alle. Altså slikker du gjerne jenta også så hva er forskjellen om du suger tissen til typen etter han har vært inni jenta??? Jeg har altid sugd både før og etter og synes det er både frekkt og deilig 🙂 

Anonymkode: 47a11...5ec

• Liker 3
Skrevet

Har gjort dette uten problem. Synes begge deler smaker godt og trnkte egt ikke noe over det

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.6.2021 den 8.56):

fap fap fap

Anonymkode: 8c462...bd4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...