Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er førstegangsgravid og i 1. trimester. Er dessverre veldig plaget med konstant kvalme og er veldig trøtt. Naturlig nok så er sexlysten ikke helt på topp, men jeg kjenner jeg savner å ha skikkelig lyst på kjæresten min. 

Hvordan har du opplevd dette? Har det tatt seg opp igjen etter kvalmen gikk over, eller er det nye plager som tar over da?

Anonymkode: 813cb...952

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange opplever at de føler deg bedre i andre trimester. Også blir det tyngre i 3. trimester igjen. Men det er så ekstremt individuelt at det er vanskelig å svare på.

Jeg for min del føler meg crap hele svangerskapet. Jeg har mye bekkenløsningsmerter, og da er det ikke spesielt godt å ha sex for min del. Men dere kan jo være intime på flere måter 😊

AnonymBruker
Skrevet

Sexlysten min har vært på toppbibhele svangerskapet, men mannen min har ikke hatt lyst på sex da han synes det er noenrart med det å ha sex når jeg er gravid. Så her har det ikke vært noe pga han ikke vil. Vi tar det igjen etter fødsel og renselsen

Anonymkode: cd3eb...585

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk veldig økt sexlyst i 3.trimester. tror dette er veldig individuelt, du. Det kan godt hende at du også merker det når du føler deg litt bedre :) Eller ikke, kroppen er rar🤷‍♀️

Anonymkode: 9d319...d8a

AnonymBruker
Skrevet

Her var det fraværende lyst første trimester. Omtrent en gang i uken prioriterte jeg å benytte de få minuttene med lettere kvalme til å ha sex med mannen, det føltes som en riktig prioritering til tross for at jeg ikke hadde et aktivt behov.

Nå i andre trimester er jeg noe mindre dårlig. Lysten dukker plutselig opp, og da er  det bare om å gjøre å finne mannen og benytte seg av det (han er alltid med) 😅 Det kan nemlig gå over like raskt som det kom, og jo mindre sex vi har, jo lengre tid før jeg får lyst igjen. Ligger på ca 1-2 ganger ganger i uka nå, med lyst fra begges side. Mannen hadde sikkert ønsket mer, men respekterer meg og gjør heldigvis ikke så mye ut av det 😄

Anonymkode: 40ce1...bcd

AnonymBruker
Skrevet

Nja, sexlysten har vel ikke vært topp under svangerskapet, ei heller i stunden etterpå

Kjenner jeg har mer lyst på sex på ettermiddagen/tidlig kveld, men da må det gjøres rett etter mellomste har lagt seg for jeg trenger også å slappe av når ungene sover. Minste er kun 7 uker og har hatt sex 3 ganger siden fødsel. Jeg syntes egentlig det er ganske bra, men tipper min mann syntes det er lite. Ammer i tillegg og da er også sexlysten min redusert

Anonymkode: 00a4c...47e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...