Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og kjæresten min ønsker å reise til London. Vi er begge fullvaksinert før denne måneden er omme. Når kan vi dra, noen som vet?

Anonymkode: 2280f...f06

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva har din reise til London med " samliv og kjærlighetsrelasjoner"?

Flytt spørsmålet ditt til Corona avdelingen

Anonymkode: 8b6a3...1c2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Hva har din reise til London med " samliv og kjærlighetsrelasjoner"?

Flytt spørsmålet ditt til Corona avdelingen

Vel, det er jo kjærlighetstur. Hvorfor så harsk?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Vel, det er jo kjærlighetstur. Hvorfor så harsk?

Spørsmålet ditt handler om Corona og når det er trygt for dere å reise til London!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal vi andre måtte google hvilke regler som gjelder, for deg? Gjør det selv! 

Folk ass..

Anonymkode: b059b...08a

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor skal vi andre måtte google hvilke regler som gjelder, for deg? Gjør det selv! 

Folk ass..

Anonymkode: b059b...08a

Har jo ikke bedt dere om å google! Hvis du ikke vet svaret kan du jo bare scrolle forbi!

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har jo ikke bedt dere om å google! Hvis du ikke vet svaret kan du jo bare scrolle forbi!

Spør i korona avdelingen, og ikke her!

AnonymBruker
Skrevet
Tough cookie skrev (1 minutt siden):

Spør i korona avdelingen, og ikke her!

Jeg er ny her! Visste ikke at det fantes korona avdeling og vet heller ikke om det er mulig å flytte spørsmålet mitt dit.

Jeg rotet meg bare innom forumet her, syntes det virket koselig men skal rote meg ut igjen. Hissigpropper!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det pleier å være koseligere enn svarene du har fått. Så gøy med tur 🤩 (vet ikke det du spør om jeg heller.) Det blir så gøy når man kan starte med reise igjen, gleder meg masse 😀Tråden din blir sikkert flyttet til korona delen av admin i morgen

Anonymkode: c7c09...a5e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg er ny her! Visste ikke at det fantes korona avdeling og vet heller ikke om det er mulig å flytte spørsmålet mitt dit.

Jeg rotet meg bare innom forumet her, syntes det virket koselig men skal rote meg ut igjen. Hissigpropper!

er koselig om du klarer sette spørsmålet ditt i riktig tråd

Anonymkode: 46277...7ef

Gjest Skogsalv
Skrevet

Give her a break da folkens! 😎

Ikke bry deg noe om det TS. Det er litt sånn på KG at bokstavryttere og gramatikkpolitiet bare MÅ påpeke så fort det er anledning. 

De fleste her inne har god folkeskikk og er vanlige folk. Velkommen skal du være ! 

AnonymBruker
Skrevet

Selv om dere er full vaksinerte betyr ikke det at dere ikke kan få covid eller være smitte bærere. Er det mulig. Hold dere for faen hjemme m mindre det er nødvendig og ikke skryt at dere er full vaksinerte når det ikke betyr at dere er immune. 

Anonymkode: ea92b...da0

Gjest Skogsalv
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Selv om dere er full vaksinerte betyr ikke det at dere ikke kan få covid eller være smitte bærere. Er det mulig. Hold dere for faen hjemme m mindre det er nødvendig og ikke skryt at dere er full vaksinerte når det ikke betyr at dere er immune. 

Hvorfor drar du inn DEN debatten her ? ! 

Rett den til rette instans i stedet ,- de folkevalgte.  Eller gå på kommentarfeltet i VG ,om du absolutt må ytre deg om det. 

TS følger gitte retningslinjer.  Ikke angrip henne. ! 

AnonymBruker
Skrevet

Takk til dere som ønsket meg velkommen og ga ordentlige svar altså. 

Vi får vel vente å se hva som skjer i forhold til utreise og så videre. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bor i London og jeg vil ikke anbefale å komme akkurat nå. Delta (indisk variant) sprer seg og det er snakk om å sette gjenåpningen på vent. 

Anonymkode: 88ca1...5a9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg vet ikke helt hvorfor du mener jeg skryter av å være full vaksinert? Jeg er jo ikke full vaksinert, ennå. Hva er det egentlige problemet ditt?

Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg og kjæresten min ønsker å reise til London. Vi er begge fullvaksinert før denne måneden er omme. Når kan vi dra, noen som vet?

Det er det i grunnen ingen som vet all tid regjeringen forandrer reglene annen hver uke. Uansett er det nok andre reisemål som dere bør vurdere fremfor Londom akkurat nå. Både smittevernmessig, men også kostnadsmessig. Testene for å komme inn i UK og tilbake til Norge er dyre, og dere må beregne minimum 2500kr pr pers for bare testene. Smittetallene i Uk er dessverre på vei opp igjen pga Deltaviruset, så hvor lenge man slipper karantenehotell på vei hjem er uvisst.

AnonymBruker
Skrevet

Man kan reise nå, om man ønsker det. 

Men om man ønsker å vite sikkert hvilken smittesituasjon det er, hva som er krav til testing, og karanteneregler hver vei, så må man bare se det an, ingen kan spå. 

Anonymkode: 16fd5...b9a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...