AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #21 Skrevet 9. juni 2021 Jeg er egentlig mest glad i tilbehør (salater, grønsaksretter, potetretter mmmmm...). Jeg kjøper av og til de vegetardag "kjøttbollene" til coop hvis jeg ikke kommer på noe å annet å ha til tilbehøret Også bruker jeg filetbitene fra Hälsans kjök iblant. De er ikke kjempegode i seg selv, men jeg steker dem sammen med løk, paprika, sukkererter mm. og heller over et sånn glass med "asiatisk" saus. Anonymkode: a1342...15d
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #22 Skrevet 9. juni 2021 Fylt stor sopp i ovnen 😊 Anonymkode: 4c1e1...2c6
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #23 Skrevet 9. juni 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg er egentlig mest glad i tilbehør (salater, grønsaksretter, potetretter mmmmm...). Jeg kjøper av og til de vegetardag "kjøttbollene" til coop hvis jeg ikke kommer på noe å annet å ha til tilbehøret Også bruker jeg filetbitene fra Hälsans kjök iblant. De er ikke kjempegode i seg selv, men jeg steker dem sammen med løk, paprika, sukkererter mm. og heller over et sånn glass med "asiatisk" saus. Anonymkode: a1342...15d de filetene er så gode med sånn type saus over! Anonymkode: 52aa3...607
Metalbitch Skrevet 9. juni 2021 #24 Skrevet 9. juni 2021 https://www.kristingjelsvik.no/oppskrift-vegansk-lasagne-linser/ Denne er nydelig - jeg putter i chili også 👌 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå