AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #1 Skrevet 6. juni 2021 Hun har også søkt på "bilder av mensen" Altså, jeg fant ingenting om sex når jeg selv søkte på disse tingene for å sjekke hva hun hadde sett.. Men det kan jo like gjerne ha skjedd at hun skjønner hvordan sex skrives og har søkt med kompisen sin. Kan jeg sette sperrer på ord? Mitt barn trenger ikke se noen som har samleie på enda noen år synes jeg. Ps: Har selvsagt snakket med henne om dette. Undret meg sammen med henne, men det var nok litt privat for henne, så hun åpnet seg ikke akkurat noe særlig. Anonymkode: 67f09...58b
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #2 Skrevet 6. juni 2021 Der blei det noe autocorrect.. Seksing, skulle det stå. Anonymkode: 67f09...58b
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #3 Skrevet 6. juni 2021 Nå lurer jeg på om jeg bør google sensing eller ikke. Noe sier meg at svaret er ikke. Anonymkode: f5db7...403
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #5 Skrevet 6. juni 2021 Just now, AnonymBruker said: Der blei det noe autocorrect.. Seksing, skulle det stå. Anonymkode: 67f09...58b Fortsatt like lite klok her 😄 kanskje fordi jeg ikke hadde google da jeg var sju. Anonymkode: f5db7...403
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #6 Skrevet 6. juni 2021 Er vel nysgjerrig og veit at alt finnes på nettet. På tide å ta praten tenker jeg, bare med ord en 7 åring kan forstå. Vi tok praten med vår seks åring da hun og ei annen jente hadde "sekset" på sfo. Her var det snakk om uskyldig kyss på kinnet. Allikevel tok vi en prat om kropp, grenser og andre ting hun lurte på. Hva som var greit og ikke. Anonymkode: 1349a...f4b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå