Elbereth Skrevet 8. september 2005 #1 Skrevet 8. september 2005 Juhuu! Mitt favoritt realityprogram er tilbake i kveld! Synes det er så jordnært og atskillig mer realistisk enn ungkarer og ungkarskvinner, apprenticer og millionærer Flere som er hekta?
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2005 #2 Skrevet 8. september 2005 Gleder meg... Særlig til å se hvordan det går med de fra i fjor.. Snakka nettopp med Inga Berit, men er spent på å høre om de andre..
hecuba Skrevet 8. september 2005 #3 Skrevet 8. september 2005 Vet mamma har gledet seg til dette.. Kanskje kjøpe reker osv så hun kan ha en kosekveld? Hehe..
Gjest Aurélie Skrevet 8. september 2005 #4 Skrevet 8. september 2005 Endelig! Superkoselig serie dette!
Lina Skrevet 8. september 2005 #5 Skrevet 8. september 2005 endelig!! dette har jeg gledet meg til i flere uker nå!!!
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2005 #7 Skrevet 8. september 2005 gleder meg jeg og, men vi skal bort i kveld og jeg vet ikke hvordan jeg tar opp...
tommeline Skrevet 8. september 2005 #8 Skrevet 8. september 2005 Ja det blir nok TV på meg i kveld...
monja Skrevet 8. september 2005 #9 Skrevet 8. september 2005 Jeg skal se det ja. Har gleda meg lenge.....
Nella Skrevet 8. september 2005 #10 Skrevet 8. september 2005 gleder meg jeg og, men vi skal bort i kveld og jeg vet ikke hvordan jeg tar opp... ← Kanskje de legger det ut på web-tv på tv2.no?. Da koster det 30,- for en ukes tilgang og det ligger jo endel bra ute der så det kan være verdt det Jeg skal se det på tv i kveld.
Nella Skrevet 8. september 2005 #11 Skrevet 8. september 2005 jo, jakten på kjærligheten ligger på web-tv. Da legger de ut den episoden etter det er sendt på tv i kveld tenker jeg.
Samantha Skrevet 8. september 2005 #12 Skrevet 8. september 2005 Frysepulver: Eg trur det går i reprise på lørdag Jepp, ditta skal eg sjå!! Gledar meg! Lurer skikkelig på kordan det går med dei som ikkje var med i sjølve programmet, for eksempel homsen frå Fjaler. Håpar alle sammen har funne seg nokon!
Grooo Skrevet 8. september 2005 #13 Skrevet 8. september 2005 Må nok se på dette innimellom jeg og ja
LilleBille Skrevet 8. september 2005 #14 Skrevet 8. september 2005 Og så går det samtidig med The Apprentice III - typisk - og her er det så likelig lagt opp at vi ikke kan se på en kanal og ta opp på en annen.
Gjest Lille Solstråle Skrevet 8. september 2005 #15 Skrevet 8. september 2005 Det var SÅ koselig å se hvordan det hadde gått med dem!! At tre av parene fortsatt var sammen og at to av de parene gikk i gifteplaner... Sukk. Syns det er så bra med "ekte" reality med ekte personer, ikke noe fjaseri og oversminking og skuespill. Gleder meg skikkelig til å se hvordan det går med de nye bøndene!
Samantha Skrevet 9. september 2005 #16 Skrevet 9. september 2005 Skikkelig artig at det har gått så bra for alle sammen! Virka som alle enten var i forhold eller "hadde noko på gang". Koselig! Blir spennande å sjå kordan neste sesong utartar seg.
Grooo Skrevet 9. september 2005 #17 Skrevet 9. september 2005 Likte programmet i går jeg og ja, tror jeg får se litt mer utover høsten
blå Skrevet 9. september 2005 #18 Skrevet 9. september 2005 Fikk ikke sett det. Eneste jeg fikk med meg var at han ene gutten hadde blitt sammen med en av de andre som hadde skrevet brev til han, ei lyshåra ei. Men hvordan var det med de andre??? Kan noen fortelle???
Mini_me Skrevet 10. september 2005 #19 Skrevet 10. september 2005 jeg fikk heller ikke sett! Skyver denne litt opp.. fortell???!! :-D :-D
Samantha Skrevet 11. september 2005 #20 Skrevet 11. september 2005 Huskar nesten ingen navn, men here we go: Wenche og fyren skal gifte seg. Inga Berit har fått seg kjæreste og samboar frå bygda si. Camilla har flytta inn til han der lyse, kraftige. Han siste som var med blant dei 4 har fått seg kjæreste. Han med kosebua har kjæreste, og dei planlegg bryllup innen 2 år (kan ikkje flytte ilag før dei er gifte) Homsen frå Fjaler har "noko på gang" med 2 stk, som han skal møte snart. Han eine unge, lyse har fått kjæreste og ho har flytta inn hos han. Han andre unge, lyse har halveis fått kjæreste trur eg, mend et var litt tidlig enda, så vi fikk ikkje sjå ho enda. Ordna seg jo for alle sammen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå