LiseTV Skrevet 6. juni 2021 #1 Skrevet 6. juni 2021 Jeg våknet i en lilla fotsid nattkjole. Spiste litt frokost og kaffi før jeg tok på en rosa joggedress. Gikk en tur med en lånehund . Hjemme en kort dusj før jeg tok på BH, truse og en Flerfarget maxikjole. Inntok en enkelt mellommåltid. Senere tok jeg på en lysgrå "kokkekjole" og begynte på matlaging. Da biffen ver nesten ferdig sminket jeg meg og tok på en svart kort kjole med bladtrykk. Den har jeg på nå, men en korngul kort nattkjole henger klar.
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 6. juni 2021 #2 Skrevet 6. juni 2021 Da jeg stod opp hadde jeg t-skjorte og truse, tok på meg en pysjamasbukse. Etter hvert tok jeg på meg treningstøy, da jeg var ferdig med treningsøkten dusjet jeg og tok på meg joggebukse og t-skjorte.
Lill3My Skrevet 6. juni 2021 #3 Skrevet 6. juni 2021 Treningsshorts og singlet - trening på formiddagen. Deretter tights + singlet (jobber på treningssenter og hadde noen timer etter egentrening). Familieselskap, uformelt, så samme der. Etter dusj osv hjemme på kvelden; helt basic svart bomullsshorts og baggy svart Adidas T-skjorte. Skulle absolutt ingenting annet enn å spise litt og slappe av. So why bother?
Frida Skrevet 6. juni 2021 #4 Skrevet 6. juni 2021 LiseTV skrev (2 minutter siden): Jeg våknet i en lilla fotsid nattkjole. Spiste litt frokost og kaffi før jeg tok på en rosa joggedress. Gikk en tur med en lånehund . Hjemme en kort dusj før jeg tok på BH, truse og en Flerfarget maxikjole. Inntok en enkelt mellommåltid. Senere tok jeg på en lysgrå "kokkekjole" og begynte på matlaging. Da biffen ver nesten ferdig sminket jeg meg og tok på en svart kort kjole med bladtrykk. Den har jeg på nå, men en korngul kort nattkjole henger klar. Jeg er imponert over alle klesskiftene i løpet av en søndag! Jeg har gått i en brun bukse og en lys bluse hele dagen. Bruker aldri morgenkåpe, pysjamas eller nattkjole. Helt overflødige plagg ifølge meg. 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #5 Skrevet 6. juni 2021 Våknet uten klær, tok på meg en tynn bukse og t-skjorte og stod opp, skiftet til undertøy i bomull og gikk ut i solen på dagtid/var litt inne for å kjøle meg ned og spise, tok på meg en tynn bukse og t-skjorte når det ble kveld, tok en tynn jakke utpå og gikk tur, tilbake i t-skjorte og tynn bukse nå. Anonymkode: d83b4...4eb
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #6 Skrevet 6. juni 2021 Våkna i trusa, tok på en singlet og pusjbukse for å overlevere ungen til mormor, gikk og la meg igjen, stod opp og tok på nytt undertøy, jeans, blågrå-stripete t-skjorte og okergul hettegenser. Vært litt av og på med joggesko/crocs/støvler ut i hagen. Ja, også hadde jeg på ei grønn allværsjakke et øyeblikk da det småregna litt ute. Anonymkode: cf553...dad
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #7 Skrevet 6. juni 2021 Sov naken foruten om lilla truse. Tok på meg en hvit bh, sort joggebukse-shorts, sort singlet, og sokker med en tykk enhjørning på. Gjorde så diverse husarbeid. Så tok jeg på jeans, joggesko og en starwars hoodie da det regnet i dag. Kjørte til en venn og gav ham noe solkrem(jeg tålte den ikke og han trengte), og så skravlet vi litt før jeg dro hjem igjen. Byttet til blå treningsshorts, sort sportsbh og blå treningsskjorte og satt på spinningsykkelen en times tid. Så dusjet jeg, byttet til blå truse og en vinrød tskjorte, og ikke noe annet:P Elsker å bo alene:D Anonymkode: 77b36...7d7
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #8 Skrevet 6. juni 2021 Våknet med stringtrusen, skiftet truse og tok på meg bh, og en topp, bukse og sokker. Har tatt av alt nå utenom trusen. Thats it. Anonymkode: 4079b...efe
Gjest laPistola Skrevet 6. juni 2021 #9 Skrevet 6. juni 2021 Da jeg sto opp tok jeg på en lett, luftig rosa sommernattkjole i bambus som jeg hadde på når jeg drakk kaffe og hørte på radio . Så gikk jeg rundt og ryddet og tørket litt støv i samme nattkjole. Solte meg er par timer på verandaen i kun string truse .begynte og regne etter et par timer, og gikk inn og tok på meg samme nattkjole og lagde eggerøre . Så har jeg sitter på sofaen resten av dagen i nattkjolen . Drukket Farris , spist bær, sett film og diskuterer her . I nattkjole . En slapp og varm søndag med lite klær 🤣
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #10 Skrevet 6. juni 2021 Når jeg stod opp hadde jeg kun på truse. Gikk på badet og tok på bh, shorts og t-skjorte. Anonymkode: f6e5f...1e3
sicario Skrevet 6. juni 2021 #11 Skrevet 6. juni 2021 Kledde på meg treningsklærne da jeg sto opp. Holdt på litt i hagen i treningsklærne. Dro og trente i treningsklærne. Dro rett fra trening til svigers for å grille, i treningsklærne. Kom hjem nå i kveld. Tok en dusj og nå ligger jeg på sofaen i boxer og collegegenser. 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #12 Skrevet 6. juni 2021 Våknet i hvit t-skjorte og undertøy, tok på en dongerishorts, og etterhvert en svart ullgenser. Sort joggebukse og sort hoodie nå. That`s it. Veldig spennende er det ikke... Anonymkode: b1c35...8db
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #13 Skrevet 6. juni 2021 Sto opp naken, tok på meg morgenkåpe som jeg hadde på meg til jeg tok på meg bikini og gikk ut og solte meg. Senere, tok jeg på meg shorts og t-skjorte og det har jeg på meg fremdeles. Anonymkode: 0f3f6...903
LiseTV Skrevet 7. juni 2021 Forfatter #14 Skrevet 7. juni 2021 Frida skrev (17 timer siden): Jeg er imponert over alle klesskiftene i løpet av en søndag! Jeg har gått i en brun bukse og en lys bluse hele dagen. Bruker aldri morgenkåpe, pysjamas eller nattkjole. Helt overflødige plagg ifølge meg. Det er da bare så enkelt å skifte kjole etter humøret. 1
Taluno Skrevet 7. juni 2021 #15 Skrevet 7. juni 2021 Sto opp å tok på bikini-overdel og shorts. Spiste frokost, gjorde husarbeid og hagearbeid og slappet av i sola fram til i 17-tiden. Gikk inn og byttet fra shorts til capribukse, av med bikini-overdel, og på med bh og singlet før jeg lagde middag og slappet av i sofaen fram til leggetid!
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #16 Skrevet 7. juni 2021 Sto opp og dusjet, tok på et par veldig hullete jeans, bh og tskjorte. Hadde dette på til jeg gikk å la meg. Når jeg var ute brukte jeg flip flops Anonymkode: 81663...c7f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå