AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #1 Skrevet 6. juni 2021 Har mistenkt han lenge for å ha vært utro for fem år siden, men nå har jeg sikre bevis. Jeg og han har vært sammen i over 11 år, så jeg lurer på om jeg bare skal leve videre med hevet hode og ikke la dette gå inn på meg, eller om jeg skal konfrontere han. Jeg er ikke interessert i å gå fra han på grunn av dette, men det har gjort meg veldig usikker og jeg ønsker å høre hans versjon, hva som skjedde og hvorfor han var utro. Hva mener dere jeg skal gjøre? Anonymkode: 1389a...bd0
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #2 Skrevet 6. juni 2021 Jeg hadde konfrontert han med det, så lenge det plaget meg. Anonymkode: b72fd...75b 35
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #3 Skrevet 6. juni 2021 «Jeg er ikke interessert i å gå fra han...Hva mener dere jeg skal gjøre?» Jo, gå fra han. Anonymkode: c8a66...2d9 15
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #4 Skrevet 6. juni 2021 Jeg hadde selvsagt konfrontert han med det. Det kommer jo alltid til å gnage deg hvis ikke. Anonymkode: e7aa5...e4f 15
knulleGuden666 Skrevet 6. juni 2021 #5 Skrevet 6. juni 2021 Vær utro selv med mindre du går fra han. 6
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #6 Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): «Jeg er ikke interessert i å gå fra han...Hva mener dere jeg skal gjøre?» Jo, gå fra han. Anonymkode: c8a66...2d9 Det er jo mange år siden så det er jo på en måte "water under the bridge", men kjenner jeg har et stort behov for å få han til å innrømme det. Jeg vet ikke om han har hatt sex eller om han bare har kysset og vært mentalt utro. Jeg fant 5 kondomer i toalettvesken hans på det tidspunktet, men han forklarte det med en merkelig forklaring, så jeg visste ikke helt hva jeg skulle tro. TS Anonymkode: 1389a...bd0
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #7 Skrevet 6. juni 2021 Hva ønsker du skal komme ut av at du ev. tar det opp med han? Anonymkode: fe387...bea 3
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #8 Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva ønsker du skal komme ut av at du ev. tar det opp med han? Anonymkode: fe387...bea Jeg har et stort behov for å vite hvorfor han har gjort det, samtidig som dette har gnaget på meg i 5 år og gjort meg veldig usikker på han. Ts Anonymkode: 1389a...bd0 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #9 Skrevet 6. juni 2021 Var det et engangstilfelle? I så tilfelle bør du ihvertfall snakke med ham, for da betydde det ingenting for ham og det er et tilbakelagt stadium for lengst. Dersom han hadde et forhold over lengre tid, ville jeg ha gått litt mer forsiktig frem. Da kan det å snakke om forholdet gjøre ting enda vondere, så da gjelder det å veie sine ord. Men uansett viktig å få snakket om det, tenker jeg da. Hvis dere virkelig elsker hverandre, er jeg ikke enig i at du burde gå fra ham pga noe som skjedde for lenge siden. Kjærlighet er lett å miste, men vanskelig å finne. Anonymkode: 40d68...d00 4
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #10 Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg vet ikke om han har hatt sex eller om han bare har kysset og vært mentalt utro. Hvordan fant du ut at han har vært utro? Anonymkode: 46533...957 3
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #11 Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er jo mange år siden så det er jo på en måte "water under the bridge", men kjenner jeg har et stort behov for å få han til å innrømme det. Jeg vet ikke om han har hatt sex eller om han bare har kysset og vært mentalt utro. Jeg fant 5 kondomer i toalettvesken hans på det tidspunktet, men han forklarte det med en merkelig forklaring, så jeg visste ikke helt hva jeg skulle tro. TS Anonymkode: 1389a...bd0 Hvorfor spørre han da? Hva slags signal tror du det sender han? «Hun vet at jeg har utro, men hun går ikke fra meg. Så da kan jeg bare fortsette...». Anonymkode: c8a66...2d9 13
knulleGuden666 Skrevet 6. juni 2021 #12 Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har et stort behov for å vite hvorfor han har gjort det, samtidig som dette har gnaget på meg i 5 år og gjort meg veldig usikker på han. Ts Anonymkode: 1389a...bd0 Vil du virkelig være sammen med en slik drittsekk som er utro? Da er han dessverre ikke glad i deg, anbefaler deg å slå opp selv om det er trist nå tror jeg det er best for livet ditt 5
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #13 Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har et stort behov for å vite hvorfor han har gjort det, samtidig som dette har gnaget på meg i 5 år og gjort meg veldig usikker på han. Ts Anonymkode: 1389a...bd0 Hva om han ikke vil svare? Går i forsvarsmodus, og ikke gir deg noen av svarene du ønsker, eller at han ikke husker fordi det har gått så lang tid. Beklager, unner deg virkelig svarene du trenger, men tror du kommer til å bli skuffa. Anonymkode: fe387...bea 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #14 Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg har et stort behov for å vite Det kalles avhengighet og er årsak til at enkelte bare blir og blir i noe som er usunt. Vil du ut av avhengigheten, og inn i et godt forhold, så MÅ DU overse dette behovet. Det kan kreve at man oppsøker profesjonell hjelp, men det er verdt det. Anonymkode: 0105a...840 5
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #15 Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvordan fant du ut at han har vært utro? Anonymkode: 46533...957 Det begynte med at jeg skulle låne dataen hans og kom rett inn på messenger chatten hans og så hva han hadde skrevet med en dame. De hadde barn i samme klasse som lekte sammen, og han hadde invitert henne med på en hytte sammen med barna. Han er en flørtende person som flørter med alle faktisk, så han kunne fint invitert med seg en dame og hennes barn på hyttetur uten at han mente noe med det, men i denne chatten skrev han at han likte undertøyet hennes da hun hadde kledd av seg for å legge seg om kvelden. Videre skrev de om at han og hans barn skulle besøke henne en helg litt frem i tid, og han var veldig flørtende i tonen og spurte henne hva de skulle finne på da barna hadde lagt seg. Et par måneder senere fant jeg altså 5 kondomeri hans toalettveske, og da sa han at han brukte de av og til når han tok seg en runk, noe som jeg ikke helt vet om jeg tror på. En stund etter der igjen, fortalte hans barn meg at de hadde vært på hyttetur med denne damen og hennes barn. Jeg vet ikke om de var på helgebesøk til denne damen. I den perioden han var på hyttetur med denne damen og muligens på helgebesøk med overnatting hos henne, var jeg en del bortreist i helgene. Ts Anonymkode: 1389a...bd0 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #16 Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hva om han ikke vil svare? Går i forsvarsmodus, og ikke gir deg noen av svarene du ønsker, eller at han ikke husker fordi det har gått så lang tid. Beklager, unner deg virkelig svarene du trenger, men tror du kommer til å bli skuffa. Anonymkode: fe387...bea Hvis han har lyst å beholde meg i livet sitt så kommer han muligens til å lyve så det renner av han. Ts Anonymkode: 1389a...bd0 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #17 Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det kalles avhengighet og er årsak til at enkelte bare blir og blir i noe som er usunt. Vil du ut av avhengigheten, og inn i et godt forhold, så MÅ DU overse dette behovet. Det kan kreve at man oppsøker profesjonell hjelp, men det er verdt det. Anonymkode: 0105a...840 Avhengig av han mener du? TS Anonymkode: 1389a...bd0
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #18 Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Avhengig av han mener du? TS Anonymkode: 1389a...bd0 Avhengig av å vite ting sikkert, ha bevis. Du visste jo egentlig at noe var galt allerede da (og det er det tidspunktet jeg ville gått). Mens du har ventet helt til nå, som du har bevis, og nå føler du ikke du kan gå fordi det er gått så lang tid. Anonymkode: 0105a...840 3
Gjest Mr Bergen Skrevet 6. juni 2021 #19 Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Det begynte med at jeg skulle låne dataen hans og kom rett inn på messenger chatten hans og så hva han hadde skrevet med en dame. De hadde barn i samme klasse som lekte sammen, og han hadde invitert henne med på en hytte sammen med barna. Han er en flørtende person som flørter med alle faktisk, så han kunne fint invitert med seg en dame og hennes barn på hyttetur uten at han mente noe med det, men i denne chatten skrev han at han likte undertøyet hennes da hun hadde kledd av seg for å legge seg om kvelden. Videre skrev de om at han og hans barn skulle besøke henne en helg litt frem i tid, og han var veldig flørtende i tonen og spurte henne hva de skulle finne på da barna hadde lagt seg. Et par måneder senere fant jeg altså 5 kondomeri hans toalettveske, og da sa han at han brukte de av og til når han tok seg en runk, noe som jeg ikke helt vet om jeg tror på. En stund etter der igjen, fortalte hans barn meg at de hadde vært på hyttetur med denne damen og hennes barn. Jeg vet ikke om de var på helgebesøk til denne damen. I den perioden han var på hyttetur med denne damen og muligens på helgebesøk med overnatting hos henne, var jeg en del bortreist i helgene. Ts Anonymkode: 1389a...bd0 Fant du denne chatten på Messenger etter 5 år eller var dette en samtale som nylig hadde skjedd?
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #20 Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg har et stort behov for å vite hvorfor han har gjort det, samtidig som dette har gnaget på meg i 5 år og gjort meg veldig usikker på han. Ts Anonymkode: 1389a...bd0 Hvis han har nektet for det, hvordan vet du at han ikke har vært utro flere ganger, eller fortsatt er det? Anonymkode: c6c4b...70e 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå