AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #1 Del Skrevet 6. juni 2021 Hei! 17. år gammel jente som har sett for seg å jobbe i sommer, men av grunner jeg ikke vil oppgi her gikk opprinnelig jobb i vasken. Jeg har sett på ledige stillinger her og i nærheten av her jeg bor, men finner naturlig nok ikke noe ledig så sent. Det jeg lurte på er om det er noe poeng i å kontakte sykehjem og evt barnehager når de ikke har annonser ute? Hva vil i så fall være arbeidsoppgaver (ikke kresen, men kan være greit å vite litt hva jeg går til)? Anonymkode: ecf71...457 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupperulla Skrevet 6. juni 2021 #2 Del Skrevet 6. juni 2021 Du bør legge inn søknader på sykehjem hvertfall, vi fikk akkurat inn sommervikar på kjøkkenet hos oss. I fjor hadde vi to jenter på 16 og 17 år. dette var da assistent på kjøkken, renhold og vaskeri som var aktuelt . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #3 Del Skrevet 6. juni 2021 Ja, kontakt dem! Det er ikke bortkastet. Du kan også dra innom butikker for å høre om de trenger vikarer i sommer. Dra på dagtid da er oftest sjefen til stede. Anonymkode: 96606...767 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #4 Del Skrevet 6. juni 2021 Pupperulla skrev (7 minutter siden): Du bør legge inn søknader på sykehjem hvertfall, vi fikk akkurat inn sommervikar på kjøkkenet hos oss. I fjor hadde vi to jenter på 16 og 17 år. dette var da assistent på kjøkken, renhold og vaskeri som var aktuelt . AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, kontakt dem! Det er ikke bortkastet. Du kan også dra innom butikker for å høre om de trenger vikarer i sommer. Dra på dagtid da er oftest sjefen til stede. Anonymkode: 96606...767 Takk for tips! Skal høre med de! Googla sykehjemmene her, og ser det ene er sånn livsgledesykehjem. Har en hund som kanskje kunne blitt brukt til besøk der, og brenner egentlig for mindre medisiner (for all del, noen må tas) og mer aktivitet og oppfølgning. Anonymkode: ecf71...457 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupperulla Skrevet 6. juni 2021 #5 Del Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk for tips! Skal høre med de! Googla sykehjemmene her, og ser det ene er sånn livsgledesykehjem. Har en hund som kanskje kunne blitt brukt til besøk der, og brenner egentlig for mindre medisiner (for all del, noen må tas) og mer aktivitet og oppfølgning. Anonymkode: ecf71...457 Livsglede er veldig positivt for eldre, de har stor glede av dyr og opplevelser. menig med deg ang medisiner,jeg er ernæringskokk og mener det er mye medisin i riktig og god mat , kombinert med livsglede. lykke til med jobbsøk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #6 Del Skrevet 7. juni 2021 Pupperulla skrev (13 timer siden): Livsglede er veldig positivt for eldre, de har stor glede av dyr og opplevelser. menig med deg ang medisiner,jeg er ernæringskokk og mener det er mye medisin i riktig og god mat , kombinert med livsglede. lykke til med jobbsøk! Takk! Anonymkode: ecf71...457 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #7 Del Skrevet 7. juni 2021 Hvilken by bor du i? Her i Kristiansand har jeg sett svært mange jobbtilbud så sent på året som nå. Har du sjekket Indeed, finn.no, jobbsafari osv? Sjekk alle plattformene det lyses ut stillinger! En ting til er å gå til bøndene. Jordbærplukking trenger de garantert hjelp til nå som innvandrerne ikke kommer. Anonymkode: 45757...d18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #8 Del Skrevet 7. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvilken by bor du i? Her i Kristiansand har jeg sett svært mange jobbtilbud så sent på året som nå. Har du sjekket Indeed, finn.no, jobbsafari osv? Sjekk alle plattformene det lyses ut stillinger! En ting til er å gå til bøndene. Jordbærplukking trenger de garantert hjelp til nå som innvandrerne ikke kommer. Anonymkode: 45757...d18 Jeg bor ikke så langt unna i Kristiansand faktisk, men har ikke moped så da må jeg evt ta buss. Har sett litt på finn.no, men skal se på de andre plattformene du tipser om også. Ei venninne har fått jobb på sykehjem nå, så tenkte jeg skulle stikke innom noen og høre. Skal se angående bønder også, ikke så langt unna folk som har jordbær her faktisk. Anonymkode: ecf71...457 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #9 Del Skrevet 7. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg bor ikke så langt unna i Kristiansand faktisk, men har ikke moped så da må jeg evt ta buss. Har sett litt på finn.no, men skal se på de andre plattformene du tipser om også. Ei venninne har fått jobb på sykehjem nå, så tenkte jeg skulle stikke innom noen og høre. Skal se angående bønder også, ikke så langt unna folk som har jordbær her faktisk. Anonymkode: ecf71...457 Indeed anbefaler jeg aller sterkest etter finn. Ja, for all del, bruk all nettverket du har tilgjengelig. De fleste får jobb slik. I tillegg vil den forrige jobben din ha stor betydning. Å finne en jobb relatert til den er enklere hvis du skal oppsøke ukjente bedrifter, for da kan du bruke erfaringa tidligere til å komme inn lettere. Jeg er også 17, tilsynelatende. Jeg har sommerjobb i dyreparken i år. Jeg vet at de søker flere nå også, så du kan høre med dem også. Bor du i Songdalen, Søgneområdet? Der så jeg annonser for ikke så lenge siden. Anonymkode: 45757...d18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #10 Del Skrevet 7. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Indeed anbefaler jeg aller sterkest etter finn. Ja, for all del, bruk all nettverket du har tilgjengelig. De fleste får jobb slik. I tillegg vil den forrige jobben din ha stor betydning. Å finne en jobb relatert til den er enklere hvis du skal oppsøke ukjente bedrifter, for da kan du bruke erfaringa tidligere til å komme inn lettere. Jeg er også 17, tilsynelatende. Jeg har sommerjobb i dyreparken i år. Jeg vet at de søker flere nå også, så du kan høre med dem også. Bor du i Songdalen, Søgneområdet? Der så jeg annonser for ikke så lenge siden. Anonymkode: 45757...d18 Takk for tips! Fjorårets jobb var i butikk. Jeg bor i tidligere Aust-Agder, ca 1 time til Kristiansand. Anonymkode: ecf71...457 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #11 Del Skrevet 7. juni 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hei! 17. år gammel jente som har sett for seg å jobbe i sommer, men av grunner jeg ikke vil oppgi her gikk opprinnelig jobb i vasken. Jeg har sett på ledige stillinger her og i nærheten av her jeg bor, men finner naturlig nok ikke noe ledig så sent. Det jeg lurte på er om det er noe poeng i å kontakte sykehjem og evt barnehager når de ikke har annonser ute? Hva vil i så fall være arbeidsoppgaver (ikke kresen, men kan være greit å vite litt hva jeg går til)? Anonymkode: ecf71...457 dte var akkurat på nyhetene, sent i forrige uke eller i helgen, at folk i restaurantbransjen søker mange folk akkurat nå. Kanskje kjøkken der kunne være noe. Støtter 100% dette med sykehjem også. Ta direkte kontakt med dem, ikke bare send en epost Anonymkode: 7f61a...73d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #12 Del Skrevet 7. juni 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): dte var akkurat på nyhetene, sent i forrige uke eller i helgen, at folk i restaurantbransjen søker mange folk akkurat nå. Kanskje kjøkken der kunne være noe. Støtter 100% dette med sykehjem også. Ta direkte kontakt med dem, ikke bare send en epost Anonymkode: 7f61a...73d Takk for tips! Barnehage er vel neppe noe poeng? Anonymkode: ecf71...457 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #13 Del Skrevet 8. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 7.6.2021 den 13.24): Indeed anbefaler jeg aller sterkest etter finn. Ja, for all del, bruk all nettverket du har tilgjengelig. De fleste får jobb slik. I tillegg vil den forrige jobben din ha stor betydning. Å finne en jobb relatert til den er enklere hvis du skal oppsøke ukjente bedrifter, for da kan du bruke erfaringa tidligere til å komme inn lettere. Jeg er også 17, tilsynelatende. Jeg har sommerjobb i dyreparken i år. Jeg vet at de søker flere nå også, så du kan høre med dem også. Bor du i Songdalen, Søgneområdet? Der så jeg annonser for ikke så lenge siden. Anonymkode: 45757...d18 Hva er lønnen din i dyreparken forresten? Jeg hadde 130kr i timen i fjor, det betyr jo selvfølgelig ikke mest, men greit å vite. Anonymkode: ecf71...457 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #14 Del Skrevet 8. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva er lønnen din i dyreparken forresten? Jeg hadde 130kr i timen i fjor, det betyr jo selvfølgelig ikke mest, men greit å vite. Anonymkode: ecf71...457 Som 17 åring og ny har jeg 18-års lønn. Jeg tjener 142, uten tillegg. Anonymkode: 45757...d18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #15 Del Skrevet 16. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 8.6.2021 den 18.06): Som 17 åring og ny har jeg 18-års lønn. Jeg tjener 142, uten tillegg. Anonymkode: 45757...d18 Takk for svar! Ei venninne tjente 112kr eller noe i fjor skjønner du. Anonymkode: ecf71...457 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå