Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei damer!

Jeg er 50 og har truffet igjen mitt livs kjærlighet! (som jeg mistet pga div grunner/misforståelser for snart 16 år siden)

Jeg har 4 barn, yngste er 11. Han har en voksen sønn.

Han har mistet to barn i tiden vi har vært fra hverandre, den siste bare for 2 år siden. Han vil ikke erstatte dem, men han vil så gjerne ha et barn med meg. Som vi BURDE ha gjort for lenge siden...

Jeg skulle ønske jeg kunne gi ham et barn!

Han er en fantastisk far, og jeg er en bra mor! Mine 4 er flotte mennesker. Vi har alt det materielle på stell.

Er det noe håp for en "gammel kjerring"?

(Dere som synes jeg er for gammel kan scrolle forbi! Det er IKKE det jeg spør om!)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan man bli gravid når man er 50? 🤔

Anonymkode: 0a6df...59a

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

🤣

Anonymkode: c5251...62c

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Har du vært i overgangsalderen, så er du for gammel. 

Skrevet

I overskriften står det jo "For gammel?" Og i Hi skriver du at du ikke spør om du er for gammel? 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Du er for gammel!

Anonymkode: 0a6df...59a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Om helsen holder så hvorfor ikke😊😊 

Mange 50-åringer er i god form. 
Men, vær forberedt på at det finnes så mange møkkafolk som kommer til å mene noe og si negative ting. Spesielt her på kvinneguiden. 

Hilsen ei som fikk masse onde kommentarer i en tråd fordi jeg fikk barn da jeg var 37. 

Anonymkode: de6ee...2c9

• Liker 1
Skrevet
Athena79 skrev (1 minutt siden):

Normalt sett så er man ikke fruktbar 10 år før overgangsalderen. Så det er nok for sent for ts. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dette er det ingen her som kan svare på. Selv om du fremdeles har menstruasjon så er det liten sjanse for at du har noen gode egg igjen nå. 

Men du må uansett dra på undersøkelse hos en gynekolog for å få svar på om det er noe håp. 

Anonymkode: 60c2c...d22

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Om helsen holder så hvorfor ikke😊😊 

Mange 50-åringer er i god form. 
Men, vær forberedt på at det finnes så mange møkkafolk som kommer til å mene noe og si negative ting. Spesielt her på kvinneguiden. 

Hilsen ei som fikk masse onde kommentarer i en tråd fordi jeg fikk barn da jeg var 37. 

Anonymkode: de6ee...2c9

En enorm forskjell fra 37 til 50. 

• Liker 10
Skrevet

Du er sannsynligvis ikke fertil nok lenger. Har du stabil syklus?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, mam4ma said:

Hei damer!

Jeg er 50 og har truffet igjen mitt livs kjærlighet! (som jeg mistet pga div grunner/misforståelser for snart 16 år siden)

Jeg har 4 barn, yngste er 11. Han har en voksen sønn.

Han har mistet to barn i tiden vi har vært fra hverandre, den siste bare for 2 år siden. Han vil ikke erstatte dem, men han vil så gjerne ha et barn med meg. Som vi BURDE ha gjort for lenge siden...

Jeg skulle ønske jeg kunne gi ham et barn!

Han er en fantastisk far, og jeg er en bra mor! Mine 4 er flotte mennesker. Vi har alt det materielle på stell.

Er det noe håp for en "gammel kjerring"?

(Dere som synes jeg er for gammel kan scrolle forbi! Det er IKKE det jeg spør om!)

Atte, hæ? Du har truffet din livs kjærlighet, men du mistet dessverre ham for snart 16 år siden?

Og .. nå har han plutselig kommet tilbake, eller hva?

Anonymkode: c1802...867

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet
Hannah80 skrev (2 minutter siden):

Normalt sett så er man ikke fruktbar 10 år før overgangsalderen. Så det er nok for sent for ts. 

Ok, det viste jeg ikke, da er det i vertfall for sent, 🙂

Gjest laPistola
Skrevet

Jeg vet om 2 som har fått barn på din alder . Det er ikke vanlig , men ikke umulig . Det kommer jo an på om du er fruktbar . 

AnonymBruker
Skrevet
Athena79 skrev (45 minutter siden):

Det er ikke vanlig å ha vært i overgangsalderen når man er 50 år.

Men, som noen andre sier kan man være ufruktbar en god stund før overgangsalderen.

TS, dere kan jo prøve, men  sjansene er svært små.

Anonymkode: b302b...056

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Atte, hæ? Du har truffet din livs kjærlighet, men du mistet dessverre ham for snart 16 år siden?

Og .. nå har han plutselig kommet tilbake, eller hva?

Anonymkode: c1802...867

Var det så vanskelig å forstå? Hun var sammen med han for 16 år siden, de er sammen igjen nå.

Ts: Kroppen din gir deg svar på om du er for gammel. Sannsynligvis vil du ikke være i stand til å bli gravid eller få et levedyktig foster pga alder.

Anonymkode: ef566...034

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det kan bli veldig vanskelig for deg å bli gravid mtp alderen din. Allerede ved 35 års alderen synker sjansene for å bli gravid.

Personlig måtte jeg i en alder av 26 år gå gjennom uttalige ivf forsøk for å bli gravid. (Uforklarlig barnløshet) 

Selvfølgelig kan det være dere vil få til å bli gravide. Men Personlig har jeg aldri hørt om noen i 50 årene som har fått til å bli gravide. 

Anonymkode: f83e0...5dd

AnonymBruker
Skrevet

Husk også at om du skulle bli gravid, er sjansen med å få ett barn med trisomi enorm høy

Anonymkode: f83e0...5dd

• Liker 1
Skrevet

Jeg VET at der er risiko involvert! Jeg var da ikke født igår... Jeg vet mye om fertilitet o.l.

Vi er innstilte på ivf gjennom privatklinikk.

Jeg er foreløpig ikke i noen overgangsalder.

Kanskje jeg uttrykte meg dårlig.. 

Var vel egentlig ute etter "lykke-historier"..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...